Марафон відкриттів у ТРЦ Respublika Park: міжнародні бренди заходять на ринок України попри війну

Марафон відкриттів у ТРЦ Respublika Park: міжнародні бренди заходять на ринок України попри війну

20.09.2023 09:00
  13460
Іван Зайцев

Директор з оренди столичного ТРЦ Respublika Park Олена Яценко розповіла про особливості сезону, складнощі перемовин з міжнародними брендами та грандіозні плани розвитку ТРЦ.

Попри складні воєнні умови в Україні, ТРЦ Respublika Park продовжує активно залучати як відомих українських, так і міжнародних операторів. Зокрема, у ТРЦ з’явився магазин польського бренду Ochnik — перший у Києві. Також з’явилися такі  відомі та улюблені бренди як Emporio Armani Sport (EA7), Crocs, Itis Flowers Cafe, Cabanchi.com, Cher17 та інші. Як вдалося їх залучити та чому міжнародні компанії обирають саме Respublika Park розповіла директор з оренди київського ТРЦ Олена Яценко.

— Останнім часом спостерігаємо відкриття нових магазинів у ТРЦ Respublika Park. Які бренди та магазини відкрилися недавно? Чим саме вони привертають увагу покупців?

— Наша команда довго та ретельно готувалася до нового сезону, залучаючи нових, цікавих орендарів, які зроблять наш tenant mix ще потужнішим, щоб надати відвідувачам широкий вибір та зручні умови для покупок і відпочинку. Починаючи з липня, у нас стартував справжній марафон нових відкриттів. Розпочався марафон відкриттям магазину міжнародного бренду білизни Calvin Klein Underwear, а також Sister’s Aroma, який відкрився в форматі шоу-руму.

У серпні марафон продовжився відкриттям мультибрендового дитячого магазину під назвою Kim Kids. Ми активно працюємо над наповненням дитячої зони, і Kim Kids став яскравим результатом наших зусиль, на черзі й інші цікаві «дитячі» відкриття. Серед потужних відкриттів серпня варто відзначити і нового офлайн-гравця – магазин Click, який раніше працював виключно онлайн. Ми дуже радіємо, коли рітейлери обирають саме Respublika Park для відкриття нових унікальних форматів.

Продовжуючи тему унікальних форматів, серпень порадував відвідувачів повноформатним магазином улюблених брендів Dyson & KitchenAid — це перший магазин такого типу в Україні, а також відкриттям унікального простору українських дизайнерів Blushhh.

В останні вихідні серпня відбулося відкриття магазину бренду Orsay, що можна вважати важливим кроком у напрямку задоволення потреб такої ніші покупців як жінки віком 35+. Ми зосереджуємо свою увагу на різноманітності вікових груп, і це є важливою складовою нашої стратегії. З нетерпінням очікуємо також відкриття магазину Marsego — українського бренду, який впевнено завойовує ринок і має дуже широку аудиторів поціновувачів.

Незабаром плануємо відкрити новий магазин меблів Mood – молодий, прогресивний бренд від вже відомої мережі Blanche, який стане окрасою нашої зони товарів для дому завдяки своїм інтер’єрним рішенням та дизайну.

У першій половині вересня розраховуємо на відкриття магазину Mango. Це важлива подія для нас, адже відкриття відбудеться в найновітнішому концепті та буде першим магазином за довгий час, який відкриватиметься напряму іспанським офісом. Договір був підписаний ще до 24 лютого 2022 року, але роботи з ремонту зупинилися з початком повномасштабної війни. Та для нас це не просто відновлення роботи, це успішний старт. Ми відкрили діалог з іспанським офісом Mango, знайшли аргументи та переконали їх у цінності інвестицій у відкриття магазину в новому форматі саме в нашому ТРЦ.

Загалом, наша стратегія передбачає справжній марафон відкриттів. Плануємо відкрити понад 25 нових магазинів у ТРЦ до кінця першого кварталу наступного року.

— Як вам вдається переконувати міжнародні бренди у період війни заходити на ринок України?

— Якщо говорити про комунікацію з новими брендами, до прикладу Mango, — це була довгострокова історія, що тривала понад півтора року. Дійсно, це було складно, але оцінюється завжди результат, а не процес, а результат є успішним. 

Ми змогли переконати їх, що відкриття у нас — безпечне, навіть з урахуванням всіх подій, які відбуваються в Україні. Ми робимо ставку на сміливі та важливі рішення, вірячи, що успіх супроводжує сміливих. Ми об’єднуємо нашу наполегливість та експертність з успішними показниками нашого ТРЦ. В цілому, цей симбіоз дозволив нам зробити сильні та яскраві відкриття. Ми впевнено крокуємо вперед, навіть у важкі часи, і робимо це з великою відданістю.

— Які тренди в рітейлі зараз спостерігаються? Чи змінились вони, порівняно з минулими роками, через воєнний стан?

— Почнемо з аналізу трафіку. Показники трафіку стабільно демонструють зростання, від місяця до місяця. Особливо важливим для нас є суттєве зростання трафіку буднього дня і відповідне скорочення різниці між вихідним і буднями. Останні внутрішні дослідження показали, що ми маємо багато нових відвідувачів в ТРЦ, здебільшого це внутрішньо переміщені особи, які переїжджають з неспокійних регіонів до Києва. Ми активно працюємо, щоб залучити їх і забезпечити лояльність до ТРЦ Respublika Park.

Звісно, що тренди в поведінці відвідувачів змінилися. Нині вони шукають не просто покупки, а також розваги, які допоможуть їм максимально насолоджуватися часом, проведеним в ТРЦ. Нам важливо, щоб наш центр був місцем, де можна отримати максимум задоволення, в безпечних і комфортних умовах.

З повітряними тривогами та обмеженим часом, відвідувачі бажають швидко і якісно в одному місці максимально закрити всі свої потреби, і Respublika Park — саме таке місце.

Також ми помічаємо зменшення впливу сезонного фактору. З березня бачимо активне зростання відвідуваності та товарообігу, і ця тенденція триває.

— Як ТРЦ Respublika Park співпрацює з орендарями для створення атмосфери комфорту та безпеки в умовах воєнного стану? Які заходи були впроваджені для забезпечення безпеки покупців і відвідувачів?

— Дотримання постанов ДСНС щодо безпеки відвідувачів є важливою частиною нашої роботи. Однією з важливих умов є великий паркінг, розташований під будівлею ТРЦ. Це місце, яке ми рекомендуємо використовувати для укриття в разі потреби. Коли у нас висока відвідуваність, особливо під час подій та акцій, ми завжди повідомляємо відвідувачам, що їм можна перебувати на паркінгу під час оголошення повітряної тривоги. Але найбезпечніше укриття — станція метро Теремки.

Що цікаво відмітити, повертаючись до трендів: останні 3-4 місяці характеризуються поверненням відвідувачів до ТРЦ у повному обсязі після періоду повітряної тривоги. Раніше після закінчення тривоги деякі відвідувачі не поверталися, але тепер майже всі готові повернутися до ТРЦ для шопінгу та розваг, перечекавши небезпеку в укритті. Для нас це вкрай позитивний тренд, що свідчить про довіру відвідувачів до заходів безпеки в ТРЦ та бажання повертатися сюди.

— Чи плануються які-небудь акції або ініціативи для розваги відвідувачів чи благодійні заходи?

— Ми постійно проводимо різноманітні заходи, спрямовані на різні групи відвідувачів. Наша мета — залучити не лише мешканців Києва, а й привабити нових клієнтів із різних регіонів. Ми намагаємося показати наш ТРЦ через захопливі події, сповнені емоцій. Так, наприклад, аеродинамічна труба в ТРЦ Respublika Park — неповторні емоції та розрядка. Радіємо, що змогли реалізувати цей проект із нашими латвійськими партнерами. Наразі це дуже популярний подарунок на день народження — до нового виду спорту активно долучаються і діти, і дорослі.

Ми впроваджуємо нові формати, які відповідають сучасному стилю та інтересам молодої аудиторії, як з дітьми, так і без них. Для нас важливо відповідати очікуванням та інтересам основної цільової аудиторії віком від 18 до 45 років.

Наразі бачимо, що розваги сімейного формату дуже гарно сприймаються відвідувачами. Разом з парком розваг Neopolis ми робимо цікаві тематичні заходи, впроваджуємо акційні пропозиції на атракціони в день івенту, щоб якомога більше дітей могли відвідати парк розваг, і звісно, — завжди підтримуємо благодійні формати.

Також ми успішно співпрацюємо з молодими українськими артистами для створення цікавих, сучасних подій. Наприклад в останні вихідні перед початком нового навчального року ми вдало провели фестиваль для дітей “TikTok Day”. Це івент, на який до нас приїхали відвідувачі з Києва та передмістя. Це був надзвичайно драйвовий, емоційний день — діти зустрілися з улюбленими блогерами та артистами, цікаво провели час на ігрових локаціях від наших партнерів, накаталися досхочу на атракціонах та, звісно, купили все необхідне до школи.

Наша головна мета — викликати позитивні емоції в наших клієнтів. Ми завжди працюємо над тим, щоб події, які відбуваються в нашому просторі, мали сенс як для покупців, так і для продавців — наших орендарів. На прийдешній сезон ми підготували захопливі події, які спільно реалізуватимемо разом з нашими партнерами – орендарями. Ці заходи будуть сповнені емоцій, вони стимулюватимуть продаж і матимуть благодійний аспект. Адже саме разом ми наближаємо Перемогу.

— Які плани та перспективи щодо розвитку ТРЦ Respublika Park в найближчому майбутньому, зокрема, у зв’язку з новим сезоном?

— У нас є декілька цікавих особливостей у торговому центрі. Окрім звичайних галерей, у нас є велика кількість фасадних приміщень — формату Street Retail. Використовуючи такий формат, ми можемо надавати різноманітні сервіси для наших відвідувачів: можливість помити автомобіль, записатися до лікаря або здати аналізи в медичному центрі, забрати або відправити посилки — все це робить перебування у нашому ТРЦ більш комфортним. А підприємці зможуть працювати автономно, встановлюючи графік роботи.

Основну задачу і план дій нашої команди можна назвати одним словом «сервіс»: як в напрямку B2C, так і в напрямку В2B.

Генеральний директор ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива:

“Ми активно працюємо над тим, щоб зробити відвідування ТРЦ максимально комфортним і приємним для наших гостей завдяки впровадженню нових сервісів. Одним із аспектів цих сервісів є мобільний додаток з функцією побудови маршрутів, пошуком магазинів, сервісів і пошуком автомобіля на парковці. Також ми встановили зарядні станції для електромобілів.

Наша команда продовжує створювати “платформу”, де кожен бізнес може відчути себе унікальним та вигідним. Ми прагнемо створити середовище для інновацій та підтримки різних форматів підприємництва. Також ми вдосконалюємо наші сервіси, щоб забезпечити максимальний комфорт для відвідувачів. Наша мета полягає в тому, щоб створити якісну та цікаву пропозицію для наших клієнтів у складні часи, коли виникають нові можливості та виклики.

Зараз ми, українці, як локомотив, рухаємось вперед, завдяки взаємопідтримці. Ми живемо в цікавий, хоч і складний період, і найважливіше — це наша реакція на це.

Кожна криза дає великі можливості, й важливо правильно їх використовувати”.

Довідка. Respublika Park – суперрегіональний ТРЦ, який був відкритий у листопаді 2021 року в Києві, загальна площа – 300 000 кв.м. Власник ТРЦ – австрійська компанія Trafin Consulting und Entwicklungs GmbH, що була заснована у Відні у 2013 році та працює в сфері нерухомості. Наразі акціонер Respublika Park міцно представлений на ринках нерухомості Центральної та Східної Європи. Trafin здійснює значні інвестиції в торгові, готельні та житлові комплекси у багатьох країнах та є вагомим учасником інвестиційного сектору української економіки як акціонер ТРЦ Respublika Park.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку