Леонід Погребняк, Золотий Вік: Вважаю, що на ювелірному ринку залишиться 4-5 мережевих гравців
Генеральний директор Union group про рекламну кампанію для бренду “Золотий Вік” з Володимиром Зеленським, розвиток ювелірних брендів групи (Золотий вік, Золота країна, Срібна країна і інші), а також про тренди в ювелірних виробах. Читати російською В ході нового випуску онлайн-програми співзасновника RAU Андрія Жука «За рамками рітейлу» генеральний директор Union group (бренди Золотий Вік, Срібний … Читати далі Леонід Погребняк, Золотий Вік: Вважаю, що на ювелірному ринку залишиться 4-5 мережевих гравців
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити