Розумний маркетплейс: як українці залучили 3 млн користувачів в сервіс продажів з ШІ
Дев’ять тез співзасновника маркетплейса Lalafo про вихід на український ринок і конкуренцію з OLX. Екс-топ менеджери колись найбільшого українського маркетплейса Slando (тепер він називається OLX) Анна Поліщук і Юрій Мухін два роки тому вирішили спробувати свої сили у власному проекті. Так з’явився стартап Lalafo, в якому всього за рік користувачі розмістили товари і послуги із … Читати далі Розумний маркетплейс: як українці залучили 3 млн користувачів в сервіс продажів з ШІ
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити