Квітневі призначення в рітейлі: АНЦ, МХП, Фокстрот, Multiplex та Інтергал-Буд

Квітневі призначення в рітейлі: АНЦ, МХП, Фокстрот, Multiplex та Інтергал-Буд

28.04.2021 08:30
  3017
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися у квітні 2021 року на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Читати російською

Аптека АНЦ

Директором з маркетингу мережі аптек АНЦ призначено В’ячеслава Сауца. Це нова посада для аптечного рітейлера, яка з’явилась в результаті внутрішнього реструктурування компанії, ініційованого СЕО АНЦ Миколою Щербиною

В’ячеслав має ступінь магістра економічної кібернетики, який отримав в Класичному приватному університеті Запоріжжя. До АНЦ він близько 1,5 роки працював аналітиком-маркетологом в ГК МедФармХолдингу. В 2014 році розпочав свій кар’єрний шлях в мережі АНЦ на позиції аналітика відділу продажів. У 2018 році був підвищений до керівника відділу аналітики, а ще згодом став заступником комерційного директора. 

За час своєї роботи в компанії АНЦ під керівництвом В’ячеслава було реалізовані: система аналізу комерційної діяльності; CRM-система та програма лояльності, яка охоплює всі бренди компанії, клієнтами якої стали понад 6 млн українців; новий сайт, конверсія якого вже збільшилась на 30% у порівнянні з попередньою версією;  у квітні 2020 року запущено viber-бот АНЦ, який вже є одним з найбільших в Україні за кількістю користувачів (понад 320 тисяч) та має функцію онлайн-замовлення ліків. “Моє першочергове завдання на новій посаді – вивести компанію на перше місце серед аптечних рітейлерів у електронній комерції, – розповідає В’ячеслав Сауц. – Наразі, ми робимо ставку на омніканальність: бути там, де зручно клієнту. Саме тому розвиваємо онлайн-продажі та стали першими серед фарм-рітейлу, хто пропонує клієнтам онлайн-замовлення і через viber-бот Лайк. Вже до кінця цього року маємо амбітну ціль потроїти кількість підписників бота та скачувань мобільного додатку. Попереду ще багато стратегічних змін. Наша місія в тому, щоб аптека перестала бути “місцем болю”, а стала осередком піклування, краси та здоров’я”. 

МХП

МХП продовжує трансформацію з сировинної компанії на кулінарну. Новий етап розвитку – створення окремого департаменту, який буду переважно займатися розвитком бізнесу франчайзі холдингу. 

Холдинг прагне будувати довгострокові плани розвитку спільного бізнесу з партнерами, що є взаємовигідним та конкурентною перевагою на ринку. Тому створення департаменту розвитку бізнесу клієнтів є цілком обґрунтованим та логічним рішенням. Очолив новий напрям в компанії Дмитро Морозов, який раніше керував управлінням по роботі з франчайзі МХП. Дмитро має більш ніж 13-річний досвід роботи в FMCG-компаніях на керівних посадах у сфері комерції та трейд-маркетингу. Під керівництвом Дмитра команда управління по роботі з франчайзі запустила проект М’ясомаркет та в рекордно короткі терміни відкрила більше 50-ти точок цього формату. 

Фокстрот

Посаду керівника управління по роботі з персоналом омніканального рітейлера Фокстрот зайняла Тетяна Брюханова. Призначення Тетяни на пост HR-директора відбулося на початку квітня 2021 року. На цій посаді вона змінила Оксану Парубець, яка перейшла на пост консультанта з питань впровадження змін та інновацій у компанії. «Робота з персоналом є одним з пріоритетних напрямків, оскільки саме люди формують фундамент і головний актив успішного бізнесу. А в нинішніх умовах пандемії та обмежень частка їх відповідальності збільшується в кілька разів, – зазначив Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот. – Ми вітаємо Тетяну в нашій команді, й впевнені, що її професійний досвід та експертиза допоможуть вдосконалити поточну модель управління та мотивації персоналу, впровадити ефективну стратегію розвитку HR-напрямку, корпоративної культури і бренду роботодавця». Загальний досвід роботи Тетяни у сфері управління персоналом складає понад 15 років у системних компаніях загальною чисельністю від 60 до 7000 співробітників у сферах дистрибуції, виробництва, IT, енергетики, оптово-роздрібної торгівлі, благодійності. Більше десяти років вона працювала на посаді директора з управління бізнес-процесами повного циклу HR-менеджменту й управління HR-командою в таких компаніях, як Kiddisvit, БО «Фонд Ріната Ахметова», Паралель-М ЛТД, ДТЕК Дніпрообленерго.

Інтергал-Буд 

Будівнича компанія Інтергал-Буд призначила Руслана Васютіна на посаду директора з персоналу. Як повідомило агентство Інтерфакс-Україна з посиланням на прес-службу компанії, раніше Руслан тривалий час очолював страхову компанію “Княжа Vienna Insurance Group”.

Останнім часом розвинув масштабну приватну практику у сфері бізнес-коучингу, бізнес-тренінгів та організаційного консультування. Досвід роботи в менеджменті та бізнес-психології становить більше 20-ти років. У його арсеналі багато успішних національних і міжнародних проектів у сфері розвитку персоналу, організації навчання та психологічної підтримки, корпоративної соціальної відповідальності. Новий керівник має вчений ступінь кандидата психологічних наук, а також вищу економічну освіту. 

Multiplex

Найбільша в Україні мережа кінотеатрів Multiplex у квітні активно оновлювала та розширяла команду. Протягом місяця тут було призначего нового директора з маркетингу, нового HR-директора, а також з’явилась нова посада – chief digital officer, яку обійняв Петро Свищов. Останнє призначення пов’язане з початком стратегічного розвитку у напрямку діджиталізації сервісів, процесів та продуктів. 

Саме Петро Свищов відповідатиме в компанії за цифрові перетворення. Перші зміни торкнуться фронт-офісу, збору та аналізу клієнтських даних, оцифровування існуючих сервісів та створення нових digital-продуктів.

Петро Свищов більше восьми років керує проектами з розробки програмного забезпечення, інфраструктури та впровадження проектів як для внутрішніх споживачів, так і для аутсорсингу в різних сферах бізнесу. Він працював як у прогностичних, так і в адаптивних моделях – Scrum, Kanban, а також в гібридних моделях.

Новим директором з маркетингу в Multiplex став колишній топ-менеджер мережі Comfy та групи EVO Саша Жиляєв.

Про це розповів СЕО мережі кінотеатрів Multiplex Роман Романчук в себе на Facebook. “Разом будемо реалізовувати плани і стратегії, MVP і тести, ідеї та інновації. Але, головне – приємно вражати кожного нашого гостя під час візиту в кінотеатр або взаємодії з Multiplex через онлайн-канали”, – написав він.

За словами топ-менеджера, планів багато, вектор один – створювати додаткову цінність і покращувати якість життя для українців через виробництво і доставку позитивних емоцій і вражень.

Нагадаємо, раніше Жиляєв більше 17-ти років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера. В грудні 2019 року він очолив бренд-маркетинг в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно.

І ще один топ-менеджер мережі Comfy перейшов до команди Multiplex – з середини квітня напрямок HR тут очолює Марина Майор. В Comfy вона займала аналогічну посаду. Попередній HR-директор мережі кінотеатрів Ігор Гур’янов покинув посаду в першому кварталі 2020 року.

З 2011 року Марина Майор працювала HR-директором у рітейлера техніки і електроніки Comfy. На її сторінці в Linkedin зазначено, що вона має 15-річний досвід роботи в сфері управління персоналом та професійних послуг. За інформацією СЕО мережі Романа Романчука в Multiplex Марина відповідатиме за “стан всіх талантів в команді”. «У наших планах є багато про зміни в моделі управління, системах стимулювання та мотивації, посилення рекрутингу та розвитку команди. Тепер ми під наглядом надійного професіонала у цих реформах», – зазначив Роман на своїй сторінці у facebook.

Читайте також – 

Березневі призначення в рітейлі: Mеtro Cash&Carry Україна, Fozzy Group, Спортмастер, Vodafone Retail та український офіс Apple


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку