Катерина Залозна: Fly Kids Outlet – це простір безмежних розваг за максимально доступною ціною

Катерина Залозна: Fly Kids Outlet – це простір безмежних розваг за максимально доступною ціною

06.08.2024 08:45
  1090
Іван Зайцев

Чому виникла ідея створення ДРЦ формату outlet, в чому його особливості, які послуги пропонує та чи будуть таку новацію масштабувати Україною.

Термін «outlet» традиційно сприймається як щось пов’язане із розпродажем колекцій минулих сезонів зі значним дисконтом. Тобто напряму пов’язаний з торгівлею в магазинах. Тим більш незвично чути outlet щодо сімейно-розважальних комплексів. Однак на українському ринку є компанія, яка вирішила познайомити споживачів із такою диковинкою – Fly Kids. В інтерв’ю RAU генеральний директор мережі сімейно-розважальних комплексів Fly Kids Катерина Залозна розповіла, як з’явилася ідея та в чому особливості цих ДРЦ.

– Скільки всього ДРЦ зараз працює в мережі Fly Kids, і скільки з них – у форматі outlet?

– Наразі працює 18 парків, з них три — Fly Kids Outlet. Вони розташовані у Києві, ТРЦ Караван Outlet (вул. Лугова, 12); Львові, ТРЦ King Cross Leopolis (Сокільники, вул. Стрийська 30); Одеса, ТРЦ Riviera (Фонтанка, вул. Південна дорога, 101 А)

– Традиційно під форматом outlet розуміють розпродаж попередніх колекцій по знижених цінах. А що в цей визначення вкладаєте ви?

– Звісно, в нашому випадку мова не йде про минулі колекції устаткування та атракціонів, але в частині знижки – це цілком справедливо. В наших сімейно-розважальних парках формату outlet діє постійна знижка 50% на дитячі квитки, тобто відвідати заклад можуть і родини з обмеженими доходами.

Додатково надається знижка 20% при замовленні дитячого свята. Вона включає в себе знижені ціни на все меню та бар; серверування та прикраси; анімаційні програми, шоу, майстер-класи; анімаційні пакетні пропозиції; додаткові послуги (аквагрим, гіпсові фігури тощо).

– Як з’явилася ідея розвивати цей, незвичний для ринку сімейних розважальних комплексів, формат?

– Це цінності нашої компанії – робити дітей щасливими. Ми хочемо аби у всіх батьків була змога дарувати своїм дітям радість, Fly Kids Outlet – це простір безмежних розваг за максимально доступною ціною. Ми вважаємо, що зараз це особливо важливо – робити дитинство, сповненим радості.

– В чому його відмінність від «класичного» ДРЦ FlyKids? Які ключові особливості?

– Парки не відрізняються нічим, окрім ціни. Атракціони, ресторан, анімації – усе як в інших комплексах. Перевага та відмінність аутлетів – 50% на вхідні квитки та 20% на дитячі свята «під ключ».

– Завдяки чому ви в змозі підтримувати таку цінову політику – пропонувати квитки вдвічі дешевше, ніж у звичайному ДРЦ вашої мережі? В чому секрет?

– За рахунок низької ціни ми плануємо збільшувати потік клієнтів. Також плануємо збільшити попит на організацію банкетів. Звісно, торгівельні центри теж ідуть нам на зустріч, роблячи знижку на оренду, адже, ми намагаємось залучати більший трафік у такі комплекси. 

– Який термін окупності закладений у цей проєкт, і наскільки він відрізняється від терміну окупності класичного парку?

– Термін окупності такий самий, як у класичних парках. Це зумовлено тим, що ми робимо велику знижку на квитки – 50%, але тим самим плануємо збільшити трафік, і таким чином отримати гарні фінансові показники.

– Які показники демонструє Fly Kids Outlet? Як справи з відвідуваністю?

Ще зарано говорити про динаміку, оскільки ми тільки розпочинаємо тестування у великих містах. Обов’язково поділимось інформацією на початку 2025 року.

– Чи проводили ви масштабну маркетингову та рекламну кампанії при відкритті цього формату? Яким каналам приділяли увагу?

– Так, проводили. Використовували різні канала. Основний акцент був на таргетовану рекламу та блогерів. Ми тісно співпрацюємо з інфлюєнсерами. Також були прямі розсилки та радіореклама.

– Хто цільова аудиторія outlet-ДРЦ і чим вона відрізняється від аудиторії традиційного Fly Kids?

– Цільова аудиторія за віком залишається незмінною – жінки з дітьми, віком 24-38 років. А от за достатком є зміни: якщо Fly Kids – це середній клас та середній плюс, то Fly Kids Outlet  – люди з трохи меншими доходами, які не можуть собі дозволити регулярні візити до класичного ДРЦ.

– Плануєте масштабувати цей проєкт, або це експеримент, і ви ще не впевнені у його ефективності?

– Fly Kids – мережа, яка розвивається доволі стрімко. У липні ми відкрили аутлети в Одесі та Львові, далі плануємо відкрити такі парки у всіх великих містах, де вже є класичні комплекси Fly Kids.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку