Кадрові зміни в рітейлі: Lidl, Glovo, Епіцентр, Нова пошта, Коло

Кадрові зміни в рітейлі: Lidl, Glovo, Епіцентр, Нова пошта, Коло

13.05.2022 09:00
  6462
Дарія Осіїк

Неважаючи на війну, український рітейл продовжує працювати та розвиватись. Розповідаємо, які зміни відбулися за останні три місяці на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Lidl

Транснаціональна корпорація Lidl поки відмовилася від ідеї запуску мережі в Україні. Топ-менеджер мережі дискаунтерів Адам Міщишин, який був офіційно призначений регіональним менеджером Lidl Ukraine, з 1 травня став генеральним директором словацької філії мережі дискаунтерів Lidl (Lidl Slovenská republika). Він замінив на цій посаді Матуша Галу, який, в свою чергу, з травня взяв на себе управління філією рітейлера у Бельгії та Люксембурзі.

Адам Міщишин пов’язаний із Lidl вже 20 років. Протягом перших восьми років своєї кар’єри він набував досвіду роботи в Lidl Polska. У 2007-10 роках він був директором відділу закупівель Lidl Polska — керував усім асортиментом та відповідав за стосунки з постачальниками. Протягом останніх 12 років розвиває свою кар’єру у міжнародних структурах компанії — у т.ч. відповідає за розвиток відділів закупівель та управління великими товарними категоріями у міжнародних мережевих структурах рітейлера.

Нагадаємо, восени 2021 року ЗМІ розповсюдили повідомлення, що Адам Міщишин офіційно призначений регіональним менеджером Lidl Ukraine. Наразі мережа Lidl працює на 31 ринку в Європі та США. Компанія керує близько 11 500 магазинами. 

Glovo в Україні

З березня 2022-го у Glovo в Україні новий керівник – Євген Тришин. Понад рік він розбудовував швидку доставку та відкривав dark store, а тепер – відповідає за всю команду. Раніше сервіс доставки очолював Дмитро Расновський – вихідець із Avon та LʼOréal, який керував українським офісом Glovo з моменту запуску у 2018 році. З 2020-го він керував операційкою в Україні та паралельно відповідав за увесь регіон Східної Європи та Центральної Азії. Але під час війни у керівництві компанії відбулися зміни: Расновський продовжить займатися регіоном, у який окрім України входять Казахстан, Киргизстан, Грузія та Вірменія. А управляти київським офісом Glovo замість нього призначили керівника напрямку швидкої комерції компанії Євгена Тришина. «Це звичайна ситуація для будь-якої компанії, – коментує новий керівник. – Компанія росте, розвивається, завдання змінюються». Поряд із його позицією генерального менеджера поки що є примітка «виконуючий обов’язки». Зона відповідальності Тришина – відновлення, підтримка та нарощування операцій на час війни.

До українського представництва іспанського єдинорога Тришин прийшов на початку 2021-го – розвивати департамент швидкої доставки продуктів із власних «темних магазинів» Glovo Express. Головний офіс планував інвестувати в розбудову напрямку 15 млн євро. Перший київський dark store компанія відкрила в липні, а до грудня мала вже 20 точок у 5 містах. Перша серйозна посада Тришина – комерційний директор французького мобільного оператора Orange. Туди випускник КНУ ім. Т. Г. Шевченка влаштувався у 1997-му. Пізніше працював у корпоративному сегменті. У його резюме – робота в Ernst & Young, Western Union, lifecell у Франції, Румунії, Молдові, Канаді та Узбекистані.

Нова пошта

На початку квітня директором з маркетингу Нова пошта було призначено Павла Данімана. Раніше він понад 15 років працював у маркетингу Київстар, зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу. Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.

“Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нова пошта у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними”, – заявив СЕО Нова пошта Олександр Бульба.

Епіцентр К

В середині лютого колишній керівник департаменту агентських та консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні Катерина Весна стала співробітником направлення ексклюзивних концептів та розвитку (НЕКТАР) мережі ТЦ Епіцентр. Про це RAU повідомила прес-служба компанії. “Впевнені, що величезний досвід та глибока експертиза Катерини в сфері торговельної нерухомості стануть корисними для подальшого розвитку мережі Епіцентр та покращення клієнтського обслуговування”, – зазначили в Епіцентрі.

Нагадаємо, що з 1 листопада 2019 року Катерина Весна очолювала департамент торговельної нерухомості Cushman&Wakefield. До цього, вона обіймала аналогічну посаду в компанії JLL. Катерина була членом команди JLL в Києві в період 2013-19 років і брала участь в реалізації ключових проектів компанії. У 2015-16 роках відповідала за здачу в оренду торгових приміщень в першому об’єкті торгової нерухомості формату department store в Україні – ЦУМ (23 500 кв. м) в компанії «Еста Холдинг». У професійному портфоліо Катерини, крім універмагу ЦУМ, представлені торгово-розважальні центри Victoria Gardens, Spartak, Проспект, Караван, а також проекти таких великих українських девелоперів, як Arricano Group, DCH, SvitLand Ukraine, Tiko Construction, Інтергал-буд. Катерина також працювала з регіональними проектами в Івано-Франківську, Полтаві, Одесі, Вінниці, Дніпропетровську та Харкові. Сукупний досвід Катерини в сфері комерційної нерухомості налічує близько 15 років.

Коло

У лютому в. о. генерального директора мережі магазинів Коло була призначена Марина Сергієнко. Євгеній Кулинич, який обіймав цю посаду чотири з половиною роки, залишив компанію.

Марина має 20-річний досвід роботи на національному і міжнародному ринках в таких компаніях, як Nestle Ukraine, МХП, корпорация Біосфера, де вона працювала на різних позиціях, була членом ради директорів, глобальним директором з маркетингу та виконавчим директором ТОВ «Аритейл» – мережа магазинів біля дому Коло. Марина закінчила НТУУ КПІ, а також Chartered Institute of Marketing, London Business School. На новій посаді Марина Сергієнко працюватиме над масштабуванням мережі та покращенням сервісного обслуговування. Нагадаємо, попередник Марини Євгеній Кулинич обіймав посаду генерального директор з квітня 2017 року. До цього він п’ять років працював на аналогічній посаді в мережі Фуршет.

Читайте також – 

Кадрові зміни в рітейлі й не тільки: Сільпо, Ашан, Держпродспоживслужба, Alibaba та Данило Ваховський

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку