Кадрові зміни в рітейлі: Lidl, Glovo, Епіцентр, Нова пошта, Коло

Кадрові зміни в рітейлі: Lidl, Glovo, Епіцентр, Нова пошта, Коло

13.05.2022 09:05
  8673
Дарія Осіїк

Неважаючи на війну, український рітейл продовжує працювати та розвиватись. Розповідаємо, які зміни відбулися за останні три місяці на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Lidl

Транснаціональна корпорація Lidl поки відмовилася від ідеї запуску мережі в Україні. Топ-менеджер мережі дискаунтерів Адам Міщишин, який був офіційно призначений регіональним менеджером Lidl Ukraine, з 1 травня став генеральним директором словацької філії мережі дискаунтерів Lidl (Lidl Slovenská republika). Він замінив на цій посаді Матуша Галу, який, в свою чергу, з травня взяв на себе управління філією рітейлера у Бельгії та Люксембурзі.

Адам Міщишин пов’язаний із Lidl вже 20 років. Протягом перших восьми років своєї кар’єри він набував досвіду роботи в Lidl Polska. У 2007-10 роках він був директором відділу закупівель Lidl Polska — керував усім асортиментом та відповідав за стосунки з постачальниками. Протягом останніх 12 років розвиває свою кар’єру у міжнародних структурах компанії — у т.ч. відповідає за розвиток відділів закупівель та управління великими товарними категоріями у міжнародних мережевих структурах рітейлера.

Нагадаємо, восени 2021 року ЗМІ розповсюдили повідомлення, що Адам Міщишин офіційно призначений регіональним менеджером Lidl Ukraine. Наразі мережа Lidl працює на 31 ринку в Європі та США. Компанія керує близько 11 500 магазинами. 

Glovo в Україні

З березня 2022-го у Glovo в Україні новий керівник – Євген Тришин. Понад рік він розбудовував швидку доставку та відкривав dark store, а тепер – відповідає за всю команду. Раніше сервіс доставки очолював Дмитро Расновський – вихідець із Avon та LʼOréal, який керував українським офісом Glovo з моменту запуску у 2018 році. З 2020-го він керував операційкою в Україні та паралельно відповідав за увесь регіон Східної Європи та Центральної Азії. Але під час війни у керівництві компанії відбулися зміни: Расновський продовжить займатися регіоном, у який окрім України входять Казахстан, Киргизстан, Грузія та Вірменія. А управляти київським офісом Glovo замість нього призначили керівника напрямку швидкої комерції компанії Євгена Тришина. «Це звичайна ситуація для будь-якої компанії, – коментує новий керівник. – Компанія росте, розвивається, завдання змінюються». Поряд із його позицією генерального менеджера поки що є примітка «виконуючий обов’язки». Зона відповідальності Тришина – відновлення, підтримка та нарощування операцій на час війни.

До українського представництва іспанського єдинорога Тришин прийшов на початку 2021-го – розвивати департамент швидкої доставки продуктів із власних «темних магазинів» Glovo Express. Головний офіс планував інвестувати в розбудову напрямку 15 млн євро. Перший київський dark store компанія відкрила в липні, а до грудня мала вже 20 точок у 5 містах. Перша серйозна посада Тришина – комерційний директор французького мобільного оператора Orange. Туди випускник КНУ ім. Т. Г. Шевченка влаштувався у 1997-му. Пізніше працював у корпоративному сегменті. У його резюме – робота в Ernst & Young, Western Union, lifecell у Франції, Румунії, Молдові, Канаді та Узбекистані.

Нова пошта

На початку квітня директором з маркетингу Нова пошта було призначено Павла Данімана. Раніше він понад 15 років працював у маркетингу Київстар, зокрема на управлінських позиціях, в тому числі як директор з маркетингу. Павло прийшов у компанію наприкінці березня цього року. Він відповідатиме за продуктовий маркетинг, розвиток цифрових точок контакту з клієнтами, дослідження ринку, тарифи тощо.

“Ми раді вітати Павла Данімана у команді Нова пошта у такий надскладний час. Впевнені, що він нас посилить, а його досвід дасть новий виток у розвитку наших продуктів. Разом ми будемо створювати нове і прогресивне, покращувати та спрощувати умови для ринку e-commerce, робити сервіси нативними та зручними”, – заявив СЕО Нова пошта Олександр Бульба.

Епіцентр К

В середині лютого колишній керівник департаменту агентських та консультаційних послуг у сфері торговельної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні Катерина Весна стала співробітником направлення ексклюзивних концептів та розвитку (НЕКТАР) мережі ТЦ Епіцентр. Про це RAU повідомила прес-служба компанії. “Впевнені, що величезний досвід та глибока експертиза Катерини в сфері торговельної нерухомості стануть корисними для подальшого розвитку мережі Епіцентр та покращення клієнтського обслуговування”, – зазначили в Епіцентрі.

Нагадаємо, що з 1 листопада 2019 року Катерина Весна очолювала департамент торговельної нерухомості Cushman&Wakefield. До цього, вона обіймала аналогічну посаду в компанії JLL. Катерина була членом команди JLL в Києві в період 2013-19 років і брала участь в реалізації ключових проектів компанії. У 2015-16 роках відповідала за здачу в оренду торгових приміщень в першому об’єкті торгової нерухомості формату department store в Україні – ЦУМ (23 500 кв. м) в компанії «Еста Холдинг». У професійному портфоліо Катерини, крім універмагу ЦУМ, представлені торгово-розважальні центри Victoria Gardens, Spartak, Проспект, Караван, а також проекти таких великих українських девелоперів, як Arricano Group, DCH, SvitLand Ukraine, Tiko Construction, Інтергал-буд. Катерина також працювала з регіональними проектами в Івано-Франківську, Полтаві, Одесі, Вінниці, Дніпропетровську та Харкові. Сукупний досвід Катерини в сфері комерційної нерухомості налічує близько 15 років.

Коло

У лютому в. о. генерального директора мережі магазинів Коло була призначена Марина Сергієнко. Євгеній Кулинич, який обіймав цю посаду чотири з половиною роки, залишив компанію.

Марина має 20-річний досвід роботи на національному і міжнародному ринках в таких компаніях, як Nestle Ukraine, МХП, корпорация Біосфера, де вона працювала на різних позиціях, була членом ради директорів, глобальним директором з маркетингу та виконавчим директором ТОВ «Аритейл» – мережа магазинів біля дому Коло. Марина закінчила НТУУ КПІ, а також Chartered Institute of Marketing, London Business School. На новій посаді Марина Сергієнко працюватиме над масштабуванням мережі та покращенням сервісного обслуговування. Нагадаємо, попередник Марини Євгеній Кулинич обіймав посаду генерального директор з квітня 2017 року. До цього він п’ять років працював на аналогічній посаді в мережі Фуршет.

Читайте також – 

Кадрові зміни в рітейлі й не тільки: Сільпо, Ашан, Держпродспоживслужба, Alibaba та Данило Ваховський

 


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  9