Юлія Томусяк, засновниця Famo: В нас немає досвіду роботи НЕ в пандемію
Засновниця мережі магазинів Famo Юлія Томусяк про те, як торговельна точка з продажу шарфів у Хмельницькому перетворилася на омніканального рітейлера, про продажі в пандемію, тренди у fashion-рітейлі та подальші плани. Цей текст доступний також російською мовою Famo – молодий український бренд аксесуарів та базового одягу, який за кілька років з онлайн-торгівлі вийшов в офлайн, і … Читати далі Юлія Томусяк, засновниця Famo: В нас немає досвіду роботи НЕ в пандемію
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити