Євген Тертишний: Найграндіозніші проекти Файно Маркет – попереду
Директор мережі магазинів Файно Маркет про підсумки 2021 року, досягнуті успіхи, вихід в нові регіони, стратегію розвитку та плани на майбутнє.
Цей матеріал також доступний російською мовою
У 2021 році компанія розширила мережу на 25 маркетів і нині налічує 120 магазинів, увійшла в топ-10 компаній України за кількістю торгових маркетів, вийшла у новий регіон – Черкаську область, отримала відзнаки «Кращий роботодавець року» та «Народний Бренд», стала одним із найбільших платників податків у регіоні та реалізувала безліч соціальних ініціатив. Про досягнення 2021 року, нові горизонти та плани на майбутнє розповів директор мережі магазинів Файно Маркет Євген Тертишний.
– Кіровоградщина вже оцінила якість вашої компанії. На рівні регіону ви створили такий бренд, який може конкурувати з всеукраїнськими. І, цілком очевидно, що компанія, яка рухається вперед, має виходити на новий рівень. Як наважилися на Черкащину?
– 2021 рік став знаковим для нашої мережі. Ми перетнули кордони Кіровоградської області та вийшли у новий регіон – Черкаську область. Не приховуватиму, вихід за межі Кіровоградщини був дуже хвилюючим. Адже у Кропивницькому на ініціативи компанії відгукуються позитивно. А от як сприймуть нас жителі сусідньої області, чи підтримають наші соціальні проекти та добросусідські відносини – було незрозуміло. Але впевненість у команді, чесні та прозорі принципи роботи дали можливість за півроку відкрити на Черкащині 19 магазинів.
– Це потужний результат! Які плани на цей рік?
– Коли ми з командою аналізували підсумки минулого року, то зрозуміли, що орієнтир взяли правильний. Нашу мережу щоденно відвідує більше 100 000 покупців! Хіба це не найкраща оцінка нашої діяльності? Я гордий за те, що Файно Маркет займається молода, сучасна і активна команда. І цю роботу щоденно бачать наші клієнти. Тому зупинятися не плануємо і у 2022 році хочемо відкрити ще 46 нових маркетів.
– Приємно спостерігати, що є такий соціально відповідальний бізнес. Інколи здається, що Файно Маркет більше віддає, ніж отримує. Часто ваші добрі справи проходять навіть без великого піару. Втім все ж без скромності хочеться перелічити: програма лояльності для пенсіонерів, збори корму для безпритульних тварин, співпраця з благодійним фондом, підтримка бійців у зоні АТО…
– Основне гасло нашої мережі – добросусідство. І він знаходить відклик у покупців. Третій рік поспіль у народному голосуванні отримуємо нагороду «Бренд Року». Нашу роботу оцінює громада Кропивницького як найкращу – це найцінніший показник довіри.
Цього року, як і минулого, компанія отримала відзнаку від міської влади як «Найкращий роботодавець року» та стала одним із найбільших платників податків Кіровоградської області. У 2021 році компанія сплатила податків на 200 мільйонів гривень, що на 34 мільйони більше у порівнянні з минулим роком.
Велику увагу приділяємо соціальним проектам. І не важливо, це материнський регіон чи новий, підтримку й добросусідські відносини будуємо скрізь однаково.
– Пандемія для бізнесу – чималий виклик. Хтось швидко перелаштував свою роботу на онлайн, хтось скорочував кількість працівників, а дехто взагалі не зміг протистояти. Який ваш досвід?
– Безсумнівно, нема бізнесу, на який не вплинула б історія з карантином. На початку пандемії, коли почалася стихійна проблема зі скороченням працівників, у нас великих змін не відбулося. Ми максимально утримуємо робочі місця за рахунок оптимізації інших процесів компанії.
Заходячи на ринок Черкас, пообіцяли створити 700 нових робочих місць. На сьогоднішній день обіцянку виконуємо. Можемо з упевненістю прозвітувати, що за півроку кількість працівників у компанії вже збільшилась на 600 осіб і продовжує зростати. В цьому році ми плануємо примножувати робочі місця, не зважаючи на складний для всіх час.
– Хочеться побажати вам сил і натхнення на нові звершення в цьому році! А що б ви хотіли сказати читачам?
– Файно Маркет – це прогресивна мережа, яка стрімко розвивається. І найграндіозніші проекти – попереду. Слідкуйте за нашими новинами в соцмережах, долучайтеся до наших ініціатив та залишайтеся з нами!
Читайте також –
Підсумки 2021 року у FMCG: поглинання, автоматизація, нові формати, відкриття у регіонах