Як торговому центру ефективно працювати в соцмережах – кейс БФК Gulliver
Колонка менеджера діджитал напрямку БФК Gulliver Аліни Решетняк про специфіку та інструменти просування торгового центру в соціальних мережах. Відвідувачі торгово-розважальних центрів щодня використовують соціальні мережі в пошуках спілкування, розваг, актуальних новин та інформації по своїм інтересам. Тому, просування ТРЦ в соціальних мережах – один з ключових напрямків в комплексі інтернет-просування. Як грамотно підійти до нього, щоб … Читати далі Як торговому центру ефективно працювати в соцмережах – кейс БФК Gulliver
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити