Знижки, кешбек і не тільки: що драйвить продажі у мережі Фокстрот

Знижки, кешбек і не тільки: що драйвить продажі у мережі Фокстрот

09.12.2024 08:50
  329
Валерія Байда

Комерційний директор Фокстрот В’ячеслав Склонний у колонці для RAU розповів про формування знижок, як вони впливають на конверсію в магазинах та онлайн та чому у повномасштабне вторгнення є значне падіння попиту саме на товари середнього сегмента.

Про принцип формування знижок у мережі Фокстрот 

При формуванні акційних пропозицій ми враховуємо різні фактори: попит, сезонність і прив’язка до певних дат (Новий рік чи Back-to-School тощо), лончі певних товарів або ж навпаки – необхідність звільнити полиці від стоку, спільні кроспромо з вендорами тощо. А також, щоб допомогти покупцю придбати саме той товар, зробити правильний вибір з вигодою для нього.

З цією метою у вересні 2024 року ми запустили ексклюзивну сервісну новинку – пропозицію «ХОЧ?», яка діє на постійній основі. Це асортимент товарів у Фокстрот з оптимальним набором вигоди, характеристиками та ціною.

Техніка й гаджети, позначені як «ХОЧ?», ретельно відбираються за кількома важливими критеріями:

  • якість – товари проходять професійний відбір, щоб відповідати високим стандартам якості;
  • популярність серед користувачів – відгуки та досвід реальних користувачів враховуються при виборі продукції»;
  • вигідні умови покупки – Фокстрот забезпечує конкурентні ціни, зручні умови доставки, а також можливість використання кешбека та придбання в кредит.

Маємо ще суперпропозицію «крейзіХОЧ» – топ товарів, які відрізняються ще більшою знижкою серед усіх інших.

Про товар дня

Пропонуємо найбільш актуальну на поточний момент позицію, яка може бути цікава покупцям, зважаючи на сезонність та ситуативний попит.

До прикладу, у Фокстроті цього року під час Чорної п’ятниці були знижки на понад 1000 найменувань техніки у всіх групах і сегментах, що представлені у мережі. Асортимент таких товарів формується на основі поточного попиту і історії зростання на минулі Black Friday. Утім, прорахувати все нереально, і завжди є позиції, які продаються набагато швидше, ніж ми прогнозуємо.

До того ж для привернення уваги товари по акції ми розміщуємо в магазинах ближче до вхідної групи, щоб вони гарно проглядалися. Продавці додатково заохочують відвідувачів, звертають увагу клієнтів на товари за найкращими ціновими пропозиціями.

Про вплив знижок на попит

У більшості випадків купівля побутової техніки або персонального гаджету – це запланована подія. І тут важливе значення відіграє експертиза, додаткова консультація продавця, що підтвердить правильність вибору покупцем тієї чи іншої моделі (яку він, до прикладу, попередньо придивився на сайті). Наявність знижки при цьому може бути чудовим стимулом купити цей товар прямо зараз, та ще й додатково придбати на заощаджені кошти, приміром, новий блендер. Тому дійсно, знижки відіграють невіддільну роль у конверсії в магазинах і онлайн. Та й покупці все більше шукають товари зі зниженими цінами. Інакше за роки війни «чорний» і «сірий» ринок техніки не виросли би так шалено, що, ми на жаль, сьогодні спостерігаємо. 

Але, разом з тим, це не означає, що людина, що раніше купувала товар преміумкласа, готова купувати товари нижчого класу. Вони шукають більш-менш схожий товар за параметрами, бо наш ринок – це 95% заміни. При цьому, варто все ж відмітити значне падіння попиту саме на товари середнього сегменту.

Про блогерів 

Наразі у тренді – залучення блогерів у популярних соцмережах. Торік у продажу з’явилася новинка – мультипечі. Попит на цей товар спочатку був не дуже високий. Улітку відомий блогер придбав у нас одну з новітніх моделей і зняв захопливий відеоролик. Розповів, як швидко можна приготувати смачні страви. Після цього почався шалений ажіотаж на мультипечі, які розлетілися у нас за кілька днів. І чи не кожен четвертий клієнт питав у продавців, що хоче купити саме мультипіч, «про яку було відео в інтернеті».

Ще з того, що може додатково драйвити продажі – це кешбек, безкоштовна доставка, подовжена гарантія.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку