
Varus запроваджує 5 % кешбек для покупок через Scan&Go у Києві та Дніпрі


В грудні 2023 року команда одного з найбільших ТРЦ України Blockbuster Mall презентувала реконцепт молу. У колонці для RAU Дмитро Лашин, СЕО Blockbuster Mall розповів, як це вплинуло на сприйняття ТРЦ цільовою аудиторією.
Наша команда виокремила для себе декілька основних пунктів, які потрібно було дослідити. Акцент зробили на:
Проводили дослідження три рази: в липні 2023-го, у січні та жовтні 2024. Загалом було опитано понад 1000 респондентів (офлайн та онлайн), окремо проводили опитування сімейної аудиторії (300 сімей загалом).
Наразі основний вік — 26-45 років. Після реконцепту збільшилася кількість молодої аудиторії (18-25 років) з 14,2% до 20,7%:
ТРЦ стало відвідувати більше жінок — показник виріс з 65,9% до 71,6%:
Зменшилося щоденне відвідування ТРЦ, але збільшилася кількість тих, хто відвідує Blockbuster Mall один та два-три рази на місяць.
Саме таку мету й ставили — збільшити відвідування ТРЦ більш платоспроможної аудиторії, сімей, які відвідують мол по вихідним.
Також в кінці 2024 року запитували гостей про зайнятість:
Ми просили оцінити останній візит в ТРЦ Blockbuster Mall за шкалою від 1 до 10. Кількість тих, хто поставив найвищу оцінку (10 балів) виросла з 4,6% до 19,5%. Вважаю це нашим головним успіхом:
Також запитували, чи може гість рекомендувати відвідування Blockbuster Mall друзям та знайомим.
Аудиторію розділили на три групи:
Аналізували те, які ТРЦ зазвичай відвідують гості окрім Blockbuster Mall. Просили назвати без підказки:
Також просили порівняти з іншими ТРЦ по певним критеріям, але конкретні цифри показати не можу по комерційним міркуванням. Втім скажу, що Blockbuster Mall:
Я вже казав, що в основі реконцепту (і особливо, якщо в ТРЦ відкривається додаткова площа) має бути ряд ритейлерів, яких до цього у вашому ТРЦ не було. Нові орендарі були однією з основних точок зростання в 2024 році, тому на них ми будемо орієнтуватися в цьому році. Якщо казати про результати, то Mandarin Plaza Group (у склад якого входить Blockbuster Mall) в минулому році підписали договори оренди з такими брендами:
І в багато чому це заслуга саме реконцепту, бо з’явилася додаткова площа. Але також виокремлю, що відвідувачі все ж хочуть:
Аудиторія сімей відмічає, що потрібно:
Ключові висновки дослідження
Я вбачаю суттєві покращення в задоволеності та лояльності відвідувачів ТРЦ Blockbuster Mall після реконцепту, який ми провели в кінці 2023 року. І зараз, підбиваючи підсумки, ми бачимо, що:
Мене особисто результати тішать, але все ж бачу необхідність зосередитися на покращенні слабких зон, щоб збільшити загальну лояльність. Над цим і будемо працювати в 2025 році.