
RAU Workshop: «Цифрова трансформація фізичних магазинів. Як поєднати технології, дані та сталість» (фоторепортаж)


Засновник провідної української мережі сімейних розважальних центрів Fly Kids про підсумки 2024 року, відкриття новіих центрів, нестандартні для компанії проєкти, плани на 2025-й та багато іншого.
— Які ключові досягнення мережі розважальних комплексів за минулий рік ви вважаєте найбільш значущими?
— Відповідь суперпроста, але складна водночас: наше найбільше досягнення — що ми продовжуємо працювати. Попри обстріли, тривоги, відключення світла, ми знаходимо можливості рухатися далі. У першу чергу це про людей, а не про бізнес. У нас величезна команда по всій Україні, і ми усіма силами стараємось зберегти і створити максимум робочих місць.
Але є ще наддосягнення — ми не просто продовжуємо працювати, ми розвиваємось і ростемо. У 2024 році ми відкрили ще три парки у трьох містах: у Кривому Розі, Одесі та у Дніпрі. Розважальний комплекс у Дніпрі став флагманським — 5000 кв. м. атракціонів, розваг. Разом з найбільшим комплексом ми відкрили фуд-корт — це перший подібний проєкт компанії, але хочу сказати, що відкриття пройшло з ажіотажем.
— Що знаходиться на фуд-корті?
— Чотири ресторани з різними кухнями: «Базилік» — італійська кухня, «PanAsia» — хто любить роли, азіатські супи — вам сюди, потім «Good burger» — відповідно, бургери та «NEO BAR» — напої на будь-який смак.
Це дійсно наше велике досягнення року, у яке вкладено багато сил та ресурсів. Але не останнє, до речі. Є ще чим похизуватися. У 2024-му ми відкрили декілька аутлетів, і це реально наше ноу-хау в розважальній індустрії, зараз поясню чому.
Парки не відрізняються нічим, окрім ціни. Атракціони, ресторан, анімації – усе як в інших комплексах. Перевага та відмінність аутлетів –знижка 50% на вхідні квитки та 20% на банкети — завжди фіксована ціна.
Зараз, під час війни, не всі мають можливість подарувати дітям розваги. Наша ціль, щоб дитинство українців було щасливим попри все, і тому ми плануємо, щоб аутлети були у кожному місті.
Зараз їх три: у Львові, Києві та Одесі.
— А які плани щодо 2025-го року? Плануєте будувати нові парки?
— Плани реально масштабні. Наша ціль — збудувати у наступному році ще сім парків: у Чернівцях, Івано-Франківську, Дніпрі, Кривому Розі, Києві та Тернополі. І ще… не буду спойлерити, але ми вже розпочали будівництво нового проєкту у Кривому Розі — нестандартного для нас, але дуже крутого, і плануємо його відкрити в наступному році. Скажу лише, що це буде відпочинок для всіх від 0 до 99 років, і аналогів йому в Україні немає.
— А щодо існуючих парків FlyKids? Чи зросла кількість відвідувачів?
— Однозначно. Школи повернулися до звичайного режиму, багато людей прийняли рішення залишатися в Україні і продовжують виховувати дітей тут. Намалювалася своєрідна стабільність у клієнтських потоках.
— Які події чи акції стали популярними серед відвідувачів?
— У нас постійно щось відбувається, але в цього року найяскравішою подією став День народження мережі. Нам виповнилося 9 років, і у кожному парку була святкова програма, торт, розіграші та подарунки. Прийшло більше людей, ніж ми очікували. Діти люблять свята, і свята — точно наша фішка.
Ще ми щомісяця проводимо масштабні розіграші цінних подарунків, що також привертає увагу. Щовихідних — безкоштовні розважальні програми, особливо користуються попитом на канікулах.
— А які події плануються у 2025 році?
— Гарне питання, але не все одразу. Скажу лише, що події будуть і багато. У нас вже готовий маркетинговий календар на наступний рік, у якому багато цікавих заходів, розважальних програм, розіграшів, акцій — усі будуть поступово опубліковані у соціальних мережах Fly Kids, тому слідкуйте за анонсами.
— У вас чималий вибір розваг у парках, можливо, у 2024-му зʼявилося щось нове?
— Тут можна коротко. З нового — VR, призові апарати та розвиваючі зони для наймолодших. Ми постійно в пошуках нових атракціонів, і нам вдається зібрати під одним дахом усе найкраще.
— З якими викликами вам довелося зіткнутися у 2024 році?
— Як і всьому бізнесу зараз. У першу чергу це економіка. Потім ринок праці, відверто, не вистачає кадрів. Далі — повітряні тривоги, відключення світла, обстріли, і тут немає іншого рішення, як адаптуватися. Приміщення з укриттями зараз у пріоритеті. Будівництво під час війни — це також виклик.
Але ми дотримуємося своєї філософії, що дітям потрібна радість, і тому робимо усе, щоб продовжувати працювати. Тож у наступному році чекайте ще більше активностей, відкриттів, нових проєктів!
— Ми всі чекаємо перемоги, які у вас плани на 2025 без війни?
— Як тільки закінчиться війна, ми відновимо роботу всіх парків, які знаходились на окупованих територіях. Вони потребують ребрендингу і реконструкції — роботи буде багато. Але дуже хочеться такої роботи. Дуже хочеться перемоги, миру, щоб діти мали вдома тата й маму. Віримо, що так і буде.
— Чого побажаєте читачам у новому році?
— Від імені Fly Kids бажаю українському бізнесу процвітання, усім читачам особистих перемог і всім українцям однієї спільної Перемоги!