Олександр Яценко, Держлото: У магазинах, де розповсюджується миттєва лотерея, продажі зростають мінімум на 5%

Олександр Яценко, Держлото: У магазинах, де розповсюджується миттєва лотерея, продажі зростають мінімум на 5%

09.04.2024 09:00
  815
rau

СЕО та співвласник компанії Держлото про те, чому ритейлерам вигідно розповсюджувати у своїх торгових точках миттєві лотереї.

Компанія Держлото — уповноважений розповсюджувач державних лотерей ПІІ «Українська Національна Лотерея» та ПрАТ «Патріот» — операторів державних лотерей. Компанія працює на ринку вже понад 15 років, і має понад 1500 пунктів продажу. Місія Держлото полягає у відродженні традиції лотереї та створенні образу безпечної гри. Діяльність компанії спрямована на те, аби сформувати у громадян України ставлення до лотерей як до приємної форми дозвілля і змінити сприйняття цього бізнесу через прозоре та чесне ведення гри.

СЕО та співвласник компанії Держлото Олександр Яценко в інтерв’ю RAU розповів про сферу миттєвих лотерей і чому ритейлерам вигідно їх розповсюджувати.

– Чому ви обрали діяльність у сфері лотерей?

– Ми, як компанія, що розповсюджує державні лотереї, взяли на себе зобов’язання розповсюджувати лотерею у соціально-відповідальний спосіб. Нашою метою є проведення захопливих та привабливих лотерейних ігор, які приносять задоволення та розвагу кожному, надаючи можливість здійснити мрію. Наші лотереї випускаються у відповідальний спосіб, захищаючи вразливих осіб та осіб віком до 18 років.

– А хто може брати участь у розіграші лотереї, яку ви розповсюджуєте? Де її можна придбати?

– Учасником може стати будь-яка особа, яка досягла 18 років та за власним бажанням бере участь у розігруванні призів згідно з умовами проведення державної лотереї.

Принцип державної монополії на запровадження лотерей полягає у забороні запровадження та проведення на території України будь-яких лотерей, крім державних.

– Які саме лотереї ви розповсюджуєте?

– Нашим основним продуктом є білети Державних типографських миттєвих лотерей, які мають прості та зрозумілі правила гри, розміщенні у кожному білеті, і пропонують відразу пізнати свою фортуну. Їх можуть купувати люди від 18 років. Зазвичай це відвідувачі партнерських торгових точок, які люблять азарт, хочуть трохи адреналіну і позитивні емоції.

– Ви активно співпрацюєте з вітчизняними ритейлерами, де розповсюджуються лотереї. Розкажіть про цю співпрацю. Хто є вашими партнерами?

– В Україні ми перші серед операторів державної лотереї, які почали співпрацювати з продуктовими мережами та АЗС. До цього рішення нас підштовхнув досвід західного ринку, де така форма партнерства звична річ. Є багато історій про те, як покупці купували лотерейний квиток на решту, який виявлявся виграшним, і ставали мільйонерами.

Наразі ми маємо досвід співпраці з продуктовими мережами Novus, Auchan, Ultramarket, Делікат, Квара, Рінг, Фундук та інші.

Ми успішно співпрацюємо з АЗК WOG, яка стала першою автозаправною мережею, що почала реалізовувати лотерейні квитки у партнерстві з Держлото. Зараз нашими партнерами є також БРСМ, Укрнафта, U.GO.

Перш ніж запустити проєкт у торгових точках, ми провели пілотні випробування, які показали якісне проникнення в чек. Частка миттєвих лотерей в цьому сегменті ритейлу значно перевищила середню цифру по ринку, що говорить про затребуваність даної послуги та готовність українців купувати квитки тут і зараз.

– Які функції виконує партнер, який розповсюджує лотерейні квитки?

– Після укладення письмового договору наш партнер власне займається розповсюдженням лотерейних квитків, виплачує виграші переможцям, а також проводить популяризацію державної лотереї та роз’яснює правила участі в ній.

Ми, зі свого боку, допомагаємо інтегрувати лотереї у систему PPO ритейлера, виготовляємо спеціальне обладнання  і погоджуємо його встановлення на касах. 

За бажанням ритейлера можна створити лотерейні квитки з брендом компанії. За розповсюдження лотерейних квитків компанія отримує комісійну винагороду.

Ми забезпечуємо усіма необхідними матеріалами. Актуальні рекламні матеріали та саll-центр 24/7 допомагають підтримувати своєчасну та ефективну комунікацію між усіма учасниками процесу. Дані продажу і виплати виграшів контролюються онлайн, що забезпечує точність та прозорість процесу, а також моніторинг доходів та витрат. Залишки також контролюються в режимі онлайн та оперативно поповнюються. Лотерейні білети надаються на реалізацію та терміну придатності не мають. Додаткові дозволи на розповсюдження лотерей для мереж не потрібно.

– А як саме відбувається реалізація співпраці?

– Все відбувається у чотири етапи. Спочатку ми підписуємо договір, далі відбувається інтеграція продукту за допомогою АРІ, після цього запускаються пілотні точки продажу. Останній етап — аналіз і масштабування мережі.

– Які переваги співпраці з вами отримає ритейлер?

– Зазвичай, коли людина отримує виграш, у 87% випадків вона готова витратити його на покупки у торговій точці, де придбала виграшний квиток. Адже виграш в лотерею — це екстра гроші, які клієнт з задоволенням витрачає в торговій точці.

Крім того, наші партнери отримують конкурентну перевагу, оскільки інтеграція лотерейної платформи дозволяє відрізнятися та пропонувати споживачам унікальний брендований продукт. А ще, як показує наша статистика, розповсюдження лотерейних квитків збільшує продажі в торговій точці від 5% та більше. 

Тож, таким чином ритейлер створює позитивні емоції у своїх клієнтів, а також отримує додаткові обігові кошти та комісійну винагороду. Максимальна сума виграшів що виплачується на касах партнерів – 5000 гривень. Виграшний фонд в Державних лотереях від 60%.

– І наостанок розкажіть як ви допомагаєте ЗСУ

– Від початку війни українські оператори державних лотерей надали матеріальну допомогу українській армії на суму понад 25 млн грн і сплатили понад 28 млн грн податків.

Від початку війни оператори державних лотерей активно підтримують обороноздатність України та її економіку і весь поточний прибуток з лотерей перераховують на потреби ЗСУ

Тож кожен куплений вами лотерейний білет – це донат ЗСУ!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку