Особисті цінності: як в компанії МХП намагаються давати працівникам мету, що виходить за межі бізнес-показників

Особисті цінності: як в компанії МХП намагаються давати працівникам мету, що виходить за межі бізнес-показників

09.10.2024 08:10
  2101
Костянтин Симоненко

Заступник голови правління МХП з розвитку бізнесу клієнтів Дмитро Морозов розповів про свій кар’єрний шлях у компанії та поділився інсайтами, чому бізнесу варто навчитися давати людям впевненість у тому, що буде завтра.

Заступник голови правління МХП з розвитку бізнесу клієнтів Дмитро Морозов має багаторічний досвід роботи в FMCG-компаніях на керівних посадах. В інтерв’ю Liga.net він описав свій кар’єрний шлях у компанії, підтримку ініціатив з боку СЕО та пояснив як мотивувати людей рухатися вперед і відчувати залученість до спільної справи. RAU пропонує основні тези цієї бесіди.

Можливість проявити ініціативу

До приходу в МХП на посаду керівника управління по роботі з франчайзі понад 15 років працював у міжнародній компанії Procter&Gamble. Ще до завершення адаптаційного терміну запропонував СЕО компанії новий формат франчайзингу, який зараз в Україні відомий як М’ясомаркет. А через два місяці відбувся тестовий запуск перших таких магазинів. За чотири роки роботи мережа розширилася до 280 магазинів у 22 областях України.

Ще через півроку після появи М’ясомаркет запустили мережу Döner Маркет, яка пропонує українцям смачний і безпечний фаст-фуд. Наразі працює 190 Döner Маркет по всій Україні, що є наглядним прикладом можливості ініціювати багатомільйонні проєкти для компанії, бути автономним у своїх рішеннях і отримувати підтримку від власника і СЕО. Це надихає і мотивує.

Цінність для партнерів

Наступний масштабний проєкт – поява дирекції з розвитку бізнесу клієнтів замість департаменту продажів. Тобто МХП тепер цікавиться не кількістю відвантаженого товару, а тим, наскільки ефективні партнери, яка в них організаційна структура, мотивація, яких людей вони наймають, як налаштована логістика й склади, що вміють їхні торгівельні представники, як працюють продавці в торгівельних точках. Інший підхід до бізнес-партнерства надає можливість набувати досвіду, ділитися знаннями і розвиватися горизонтально. Для партнера – бути конкурентноздатним успішним українським бізнесом. Це підвищує стійкість навіть у кризових умовах війни.

Постійний розвиток команди

Постійний розвиток працівників– одна з цінностей МХП. Кожен бажаючий може покращити свої навички. Усі топ-менеджери знають слабкі і сильні сторони своєї команди, і сприяють розвитку soft- та hard-скілів своїх фахівців. Так само і з розвитком партнерів – хочемо, щоби бізнеси, які з нами в одній орбіті, ставали кращими, успішнішими, відкривали для себе нові можливості й працювали ефективніше. В МХП можна бути не просто виконавцем усталених бізнес-процесів, а ініціювати, створювати, реалізовувати проєкти. Також МХП завжди йде назустріч прагненню співробітників налагодити власний work-life balance.

Мотивація у складні часи

Головний принцип роботи з командою під час війни – давати людям більше, ніж бізнес-цілі. Коли співробітники переживають сильний стрес, розмови лише про обсяги продажів, профіт, дебіторську заборгованість й інші бізнес-метрики не чіпляють їх персонально. Але якщо бізнес дає працівникам під час війни мету і можливість робити більше, ніж просто свою роботу, це мотивує людей рухатися вперед. І топ-менеджмент компанії має очолювати цей рух.

Так, у перші місяці повномасштабної війни, МХП евакуював співробітників з “гарячих точок” і забезпечував їхню зайнятість. Нікого не звільняли, навіть якщо функції, які людина виконувала в компанії до 2022 року, перестали мати сенс. Метою було надати всім працівникам змістовну і корисну роботу. Це зблизило всіх.

Важливо давати людям чіткий напрямок руху, бо вони бояться втратити контроль. Оскільки невизначеність є складовою війни, бізнес має давати людям впевненість в тому, що буде завтра. Тож формулювати довгострокові цілі на найближчі 5-10 років та мати уявлення того, яким буде післявоєнне майбутнє, є соціальною місією будь-якого відповідального бізнесу в Україні. Бо це стає для команди точкою опори.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14