Особисті цінності: як в компанії МХП намагаються давати працівникам мету, що виходить за межі бізнес-показників

Особисті цінності: як в компанії МХП намагаються давати працівникам мету, що виходить за межі бізнес-показників

09.10.2024 08:30
  1182
Костянтин Симоненко

Заступник голови правління МХП з розвитку бізнесу клієнтів Дмитро Морозов розповів про свій кар’єрний шлях у компанії та поділився інсайтами, чому бізнесу варто навчитися давати людям впевненість у тому, що буде завтра.

Заступник голови правління МХП з розвитку бізнесу клієнтів Дмитро Морозов має багаторічний досвід роботи в FMCG-компаніях на керівних посадах. В інтерв’ю Liga.net він описав свій кар’єрний шлях у компанії, підтримку ініціатив з боку СЕО та пояснив як мотивувати людей рухатися вперед і відчувати залученість до спільної справи. RAU пропонує основні тези цієї бесіди.

Можливість проявити ініціативу

До приходу в МХП на посаду керівника управління по роботі з франчайзі понад 15 років працював у міжнародній компанії Procter&Gamble. Ще до завершення адаптаційного терміну запропонував СЕО компанії новий формат франчайзингу, який зараз в Україні відомий як М’ясомаркет. А через два місяці відбувся тестовий запуск перших таких магазинів. За чотири роки роботи мережа розширилася до 280 магазинів у 22 областях України.

Ще через півроку після появи М’ясомаркет запустили мережу Döner Маркет, яка пропонує українцям смачний і безпечний фаст-фуд. Наразі працює 190 Döner Маркет по всій Україні, що є наглядним прикладом можливості ініціювати багатомільйонні проєкти для компанії, бути автономним у своїх рішеннях і отримувати підтримку від власника і СЕО. Це надихає і мотивує.

Цінність для партнерів

Наступний масштабний проєкт – поява дирекції з розвитку бізнесу клієнтів замість департаменту продажів. Тобто МХП тепер цікавиться не кількістю відвантаженого товару, а тим, наскільки ефективні партнери, яка в них організаційна структура, мотивація, яких людей вони наймають, як налаштована логістика й склади, що вміють їхні торгівельні представники, як працюють продавці в торгівельних точках. Інший підхід до бізнес-партнерства надає можливість набувати досвіду, ділитися знаннями і розвиватися горизонтально. Для партнера – бути конкурентноздатним успішним українським бізнесом. Це підвищує стійкість навіть у кризових умовах війни.

Постійний розвиток команди

Постійний розвиток працівників– одна з цінностей МХП. Кожен бажаючий може покращити свої навички. Усі топ-менеджери знають слабкі і сильні сторони своєї команди, і сприяють розвитку soft- та hard-скілів своїх фахівців. Так само і з розвитком партнерів – хочемо, щоби бізнеси, які з нами в одній орбіті, ставали кращими, успішнішими, відкривали для себе нові можливості й працювали ефективніше. В МХП можна бути не просто виконавцем усталених бізнес-процесів, а ініціювати, створювати, реалізовувати проєкти. Також МХП завжди йде назустріч прагненню співробітників налагодити власний work-life balance.

Мотивація у складні часи

Головний принцип роботи з командою під час війни – давати людям більше, ніж бізнес-цілі. Коли співробітники переживають сильний стрес, розмови лише про обсяги продажів, профіт, дебіторську заборгованість й інші бізнес-метрики не чіпляють їх персонально. Але якщо бізнес дає працівникам під час війни мету і можливість робити більше, ніж просто свою роботу, це мотивує людей рухатися вперед. І топ-менеджмент компанії має очолювати цей рух.

Так, у перші місяці повномасштабної війни, МХП евакуював співробітників з “гарячих точок” і забезпечував їхню зайнятість. Нікого не звільняли, навіть якщо функції, які людина виконувала в компанії до 2022 року, перестали мати сенс. Метою було надати всім працівникам змістовну і корисну роботу. Це зблизило всіх.

Важливо давати людям чіткий напрямок руху, бо вони бояться втратити контроль. Оскільки невизначеність є складовою війни, бізнес має давати людям впевненість в тому, що буде завтра. Тож формулювати довгострокові цілі на найближчі 5-10 років та мати уявлення того, яким буде післявоєнне майбутнє, є соціальною місією будь-якого відповідального бізнесу в Україні. Бо це стає для команди точкою опори.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку