Головна > Новини > Новини компаній > Владислав Чечоткін, Rozetka: Офлайн вже не поверне частку, яка була до карантину
Владислав Чечоткін, Rozetka: Офлайн вже не поверне частку, яка була до карантину

Владислав Чечоткін, Rozetka: Офлайн вже не поверне частку, яка була до карантину

Засновник інтернет-супермаркету Rozetka про старт бізнесу та якості підприємця, запуск аналогу Amazon Prime і фулфілмент-центру в Польщі, а також про вплив коронакризи на компанію та український рітейл.

Цей матеріал доступний російською мовою

У перший день онлайн-марафону «Бізнес-руханка» керівник проекту Octopus Logistic Оксана Ферчук взяла інтерв’ю у засновника Rozetka Владислава Чечоткіна і співзасновника EVO Миколи Палієнка. Редакція EVO.business вибрала найцікавіші частини бесіди, а портал RAU публікує головні тези Владислава Чечоткіна.

Про початок бізнесу, стартові інвестиції та головні якості підприємця

До Rozetka я теж займався торгівлею електроніки. З 2000 року відвідував онлайн-форуми і знаходив там клієнтів. Потім дружина надихнула на створення свого бізнесу, вона просто сказала: «Візьми вже і зроби». Так 15 років тому з’явилася Rozetka.

В Україні гроші на запуск бізнесу можна тільки заробити. Легко знайти гроші на бізнес в трьох країнах: США, Росії та Китаї. США – це підприємницька країна, а в Росії через санкції багато грошей залишається всередині країни.

Якось Павло Шеремета (екс-міністр економічного розвитку і торгівлі – прим. ред.) пояснив мені, чим підприємець відрізняється від співробітника. Коли все добре, співробітник йде пити пиво, а підприємець – починає працювати наполегливіше, щоб ростити бізнес.

Про результати об’єднання з групою EVO

За рік після об’єднання у нас з’явилося багато маленьких перемог. Запустили проект «Безпечна оплата». Вона вже працює на Prom.ua, а восени з’явиться на Rozetka. Це система, яка заморожує гроші на банківському рахунку, поки покупець не забере товар з пошти. Якщо в посилці виявиться цеглина, людина зможе повернути гроші. Це безпечніше, ніж передоплата.

Ще ми запускаємо фулфілмент. Це комплекс послуг для інтернет-магазинів: зберігання, прийом замовлень, пакування, оплата, доставка, робота з поверненнями.

До вересня проводимо бета-тест. Ще плануємо запустити аналог Amazon Prime, щоб обробляти замовлення третіх осіб через свої склади.

Про вплив коронакризи на показники компанії та український рітейл

Нам довелося нелегко, але в підсумку компанія зросла. За 4 місяці відкрили 12 точок видачі. Разом з АТБ і Нова пошта запустили доставку продуктів. Почали продавати продуктовий набір «Життєлюб» для пенсіонерів, який дозволяє прожити два тижні, не виходячи з дому.

До весни конкуренція на ринку зросте, адже великі компанії йдуть в онлайн: Fozzy, Епіцентр, Фокстрот.

Офлайн не поверне частку, яка була до карантину. Люди почали купувати в інтернеті незвичні товари: меблі, посуд, продукти харчування, памперси тощо. Збільшилася кількість покупців, які ніколи раніше не відвідували Rozetka, а тепер купують товари через наш портал.

За матеріалами: EVO.business

Читайте також –

Микола Палієнко, EVO: Карантин прискорив темпи зростання електронної комерції в Україні

Про автора