Юлія Бадрітдінова, McDonald’s Ukraine: Доставка і безконтактні оплати продовжать істотно зростати
Генеральний директор McDonald’s Ukraine про те, як в компанії боролися з коронакризою і що змінилося з початку пандемії.
Цей матеріал доступний російською мовою
У матеріалі НВ сім керівників найбільших компаній розповіли, як боролися з коронакризою. Одна з них – Юлія Бадрітдінова, генеральний директор McDonald’s Ukraine. RAU пропонує скорочений варіант її тез.
Безпека наших клієнтів і співробітників зараз особливо важливі. Для цього наші стандарти чистоти і безпеки адаптували під поточні обставини. Впровадили нові процедури безконтактного сервісу, встановили захисні екрани на вікнах McDrive. Частіше дезінфікуємо поверхні і прибираємо. Також змінили ряд процедур по McDelivery і на McDrive: додалися тримачі для напоїв, спеціальні інструкції для безконтактної передачі пакетів. Ми також розробили нові правила для кур’єрів служб доставки, щоб і вони, і наші співробітники могли дотримуватися безпечної дистанції під час роботи.
Великим викликом для нас стала підготовка ресторанів до негайного закриття. Для цього ми за короткий час розробили і впровадили цілий ряд процедур та інструкцій. Це стосувалося всього – документації, розрахунку запасів і потужності виробництва партнерів, прибирання, оренди і так далі.
Під час закриття ресторанів більше половини наших закладів не працювали, більшість з них сфокусувалися на McDelivery і McDrive. Через роботу в обмеженому режимі в простоях і відпустках виявилися майже 60% працівників. В цей час головним для нас стало підтримати нашу команду. Ми не звільнили і не скоротили через карантин жодної людини. За цей час ми виплатили понад 50 млн грн за простій і відпустки тим співробітникам, які були змушені не працювати. Ми зберегли команду і відновили роботу залів, як тільки це стало можливим.
Також разом з постачальниками ми розробляли екстрені плани подальших поставок, щоб ресторани не припиняли працювати.
Криза істотно впливає на поведінку споживачів – і зараз, і в перспективі. Дослідження говорять, що після завершення кризи споживачі будуть більше брати продукцію на винос, звертати увагу на гігієну та безпеку в закладах. Доставка і безконтактні оплати продовжать істотно зростати. Вже зараз ми переосмислюємо нашу стратегію відповідно до цих змін, зокрема працюємо над діджитал-рішеннями.
На початку пандемії лідерська команда зустрічалася щодня, пізніше – два рази на тиждень. Ми впровадили ОКR-систему постановки цілей, оскільки звична система довгострокового планування не підходила для кризового періоду. Офіс частково перейшов на віддалену роботу, і щоб зробити її більш ефективною, ми використовували різні інструменти. Перший результат перевершив наші очікування: зустрічі стали більш структурованими і навіть більш комфортними, ніж в офісі.
Щоб допомогти співробітникам офісу перебудуватися на віддалену роботу, налагодити її для себе і працювати ефективно в команді, ми провели ряд тренінгів та забезпечили необхідним для комфортної віддаленої роботи всіх, кому це було потрібно, – наприклад, крім ноутбуків, ще й моніторами, а також кращим інтернет-з’єднанням.
Виявилося, я більш стійка до різних турбулентним подій, ніж про себе думала. Також криза дуже добре показала, що не працює або не є достатньо адаптивним, і допомогла розставити пріоритети в подальших планах зі зміни процесів і діджіталізаціі.
Джерело: НВ
Читайте також –