Призначення місяця в рітейлі та не тільки: Arricano, ТРЦ Respublika Park, IKEA, ТРЦ РайON, Цитрус, GАР

Призначення місяця в рітейлі та не тільки: Arricano, ТРЦ Respublika Park, IKEA, ТРЦ РайON, Цитрус, GАР

01.08.2022 09:00
  3416
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останні місяці на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей, які мережі та торговельні об’єкти посили свої команди, хто перейшов до інших гравців ринку та які цілі поставлено перед фахівцями, що пішли на підвищення або змінили місце роботи.

Arricano

Інна морозова arricano

У команді Arricano нове призначення. З 20 червня позицію директора з маркетингу компанії обіймає Інна Морозова. У професійному портфоліо Інни — ребрендинг ТРЦ Cosmopolite Мultimall, посилення ринкової позиції бренду Будинок іграшок та значна кількість оригінальних маркетингових проектів, спрямованих на розвиток бізнесу.

Про це RAU повідомила прес-служба девелопера. Нова директор департаменту маркетингу знається на українському ринку рітейлу та девелопменту. Сфера її експертизи охоплює стратегічний, операційний та інтегрований маркетинг, розвиток програм лояльності, діджитал-маркетинг та аналітику. Інна закінчила філологічний факультет Київського національного університету ім. Тараса Шевченка та здобула ступінь магістра з маркетингу у Київському національному торгово-економічному університеті.

«Розумію, що нинішня ситуація вимагає особливої стресостійкості та гнучкості, відповідальності та сильних взаємовигідних партнерських рішень. Синергія «орендар-орендодавець», орієнтація на покупця та ефективна взаємодія з партнерами були й залишаються запорукою успішності навіть при ускладнених умовах ведення бізнесу. Торговельно-розважальні центри Arricano зарекомендували себе як впливові соціальні об’єкти. Моя мета — посилити і удосконалити це сприйняття за допомогою актуальних маркетингових програм та інноваційних рішень. Мене надихають амбітні цілі й нові виклики. Рада бути частиною потужної команди Arricano», — прокоментувала своє призначення Інна Морозова.

«Перед Інною поставлені складні задачі — синхронізувати орендну, маркетингову та комунікаційну політику компанії, з новою силою розвивати партнерство з орендарями та взаємодіяти зі спільнотами ТРЦ задля забезпечення росту бізнесу наших орендарів та нашої компанії. Це складні процеси, які потребують креативних рішень, відданості, професійності та наснаги. Вітаю Інну як сильного гравця у нашій команді», — резюмувала СЕО Arricano Анна Чуботіна. Також у релізі зазначено, що директор з комунікацій Arricano Олена Обухівська залишила свою посаду. Хто очолить цей напрям замість неї, поки невідомо.

ТРЦ Respublika Park

У команді ТРЦ Respublika Park нове призначення. З 1 липня позицію директора з оренди обіймає Олена Яценко. Про це RAU повідомила прес-служба ТРЦ.

Команда комерційного департаменту ТРЦ Respublika Park, який очолювала Лілія Міненко, доклала багато зусиль у формування якісного та збалансованого пулу орендарів для успішного запуску найамбітнішого проекту. Лілія залишила позицію комерційного директора ТРЦ Respublika Park і прийняла рішення продовжити свою професійну кар’єру в сфері комерційної нерухомості та рітейлу у Польщі. Позицію комерційного директора в компанії скасовано.

Директором з оренди призначено Олену Яценко, яка має 13-річний досвід орендним управління різними проектами. Протягом шости років роботи в міжнародній компанії Arricano Олена приймала участь у запуску та управлінні такими проектами як ТРЦ Sky Mall, РайON, Проспект і Сонячна Галерея. Також у Олени є досвід роботи в міжнародній компанії JLL у департаменті офісної нерухомості.

До команди ТРЦ Respublika Park Олена Яценко приєдналася у грудні 2020 року та відповідала за формування tenant-mix, брокеридж, взаємодію з орендарями на етапі запуску проекту. Наразі, серед основних задач Олени на посаді директора з оренди – координація та контроль роботи департаменту, управляння договорами оренди, ефективна співпраця з партнерами – орендарями.

IKEA

На початку липня посаду Deputy Market Manager IKEA в Україні посіла Ольга Ільчишина. Загалом Ольга працює в компанії IKEA вже понад чотири роки. До цього вона обіймала посади менеджера по роботі з клієнтами та менеджера з операцій та бізнес-навігації. До IKEA Ольга майже три роки працювала в компанії Metro Cash&Carry.

В 2015 році Ольга отримала ступінь магістра з міжнародного бізнесу.

ТРЦ РайON

Директором ТРЦ РайON з 18 липня призначено Ганну Погрібну. Ганна також виконуватиме обов’язки директора ТРК Проспект. На новій позиції Ганна займатиметься управлінням об’єктів, сприянню їх ефективній діяльності, подальшим розвитком концепції торговельних центрів. У її планах – посилення європейської орієнтованості ТРЦ, укріплення партнерських відносин з орендарями та залученнях нових клієнтів.

У фокусі уваги Ганни у цей складний час залишиться безпека ТРЦ – для гостей, орендарів та співробітників об’єктів, що є для команди Arricano першим пріоритетом.

Ганна здобула економічну освіту в Київському національному економічному університеті. Вона має успішний досвід керування командами у рітейлі, а саме більше дев’яти років обіймала посаду виконавчого директора KarKat Fashion Group, що представляє в Україні бренди Women`secret, Springfield, Pedro Del Hierro.

«Професійне управління торгово-розважальними центрами є необхідною умовою успішного розвитку об’єктів Arricano. Ми розуміємо, що разом з орендарями наразі виконуємо важливі соціальні функції: працює бізнес, йдуть надходження до бюджету, клієнти мають можливість придбати необхідні речі, взуття, техніку тощо. Я впевнена, що успішний досвід Ганни на боці орендарів буде цінним для нашої компанії, а висока експертиза у рітейлі допоможе посилити ефективність співпраці з орендарями на основі партнерства і взаємної підтримки й активно розвивати соціальні та інноваційні проекти для аудиторії торгово-розважальних центрів. Рада приєднанню Ганни до нашої команди», – прокоментувала нове призначення СЕО Arricano Анна Чуботіна.

«Торговий центр є найважливішим елементом сфери сучасної торгівлі, тому наше завдання: у період стрімких змін і посилення конкуренції забезпечувати не тільки торговельну, а й соціально-комунікативну функцію ТРЦ, з використанням сучасних та інноваційних технологій з метою залучення й утримання споживачів», – зазначила Ганна Погрібна.

Цитрус

Маркетинг-директором мережі магазинів Цитрус призначена Валентина Комарова. До цього вона в Цитрус займала посаду Head of Digital, а раніше виконувала аналогічні функції в компаніях Sadko, USUPSO та Softorg. Як уточнила RAU прес-служба мережі, загальний стаж Валентини в сфері маркетингу складає вже понад 7 років. З листопада 2021 року була Head of Digital в Цитрус.

«Ми з радістю вітаємо Валентину на новій та важливій позиції в команді. Завжди радісно, коли людина росте всередині компанії і досягає таких значних успіхів і довіри. Впевнений, що вона посилить команду, зробить нашу компанію ще яскравішою і помітнішою на ринку в такий непростий час для нашої країни. Разом ми будемо виводити та створювати нові продукти, розвивати e-commerce, перевищувати очікування наших покупців, розвивати сервіси та послуги. А команда Цитрус завжди поряд!» – зазначив СЕО мережі Цитрус Вадим Лисюк.

МФК Gulliver

29 липня Тетяна Атаджанова залишила пост в МФК Gulliver, яку вона займала сім років. “Сотні крутих проектів, сотні крутих івентів, сотні крутих людей за цей час. Не можу сказати, що пост дається легко і поки відчуваю сильну біль. 7 років мого життя, моєї любові до об’єкту, який надавав мені крила”, – написала Тетяна на своїй сторінці у Facebook.

Наразі Тетяна відкрита для нових пропозицій.

Нагадаємо, що до МФК Gulliver вона працювала піар менеджером в компанії Київстар, а ще раніше – в компанії Nemiroff.

 Gap Inc.

Генеральний директор Gap Inc. Соня Сингал пішла у відставку. Відповідно до прес-релізу компанії, голова правління Боб Мартін з 18 липня зайняв її місце на тимчасовій основі.

Прихід Соні Сингал два роки тому мав стати новим початком для швейного конгломерату, який зробив поставку на майбутнє свого бренду Old Navy, а потім повернувся до дослідження його як опори свого успіху в процесі перетворення своїх марок Gap і Banana Republic.

За словами керуючого директора GlobalData Ніла Сондерса, незрозуміло, чому вона йде зараз. «Незважаючи на те, що Сингал просунула справу вперед, прогрес був повільним, а ініціативи були частковими, а не частиною узгодженого великого плану відновлення, — заявив Сондерс.  —  Результатом є компанія, яка в своїй основній діяльності все ще страждає від багатьох тих самих проблем, які переслідували її роками».

Читайте також – 

Призначення місяця в рітейлі й не тільки: ТРЦ Dream, Multiplex, МХП, Bolt Food, Volvo Cars


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  37
Усі новини ринку