Анна Литвина, ТРЦ Cherry Mall: Хочемо бути головним місцем відпочинку для всієї родини у Вишневому

Анна Литвина, ТРЦ Cherry Mall: Хочемо бути головним місцем відпочинку для всієї родини у Вишневому

21.06.2022 09:00
  2186
Микола Маранчак

Директор ТРЦ Cherry Mall про операторів, які відновили роботу, орендні ставки, фуд-хол, трафік та напрямок, в якому планує розвивати перший професійний ТРЦ у Вишневому.

П’ятирівневий ТРЦ Cherry Mall відкрився у складний час – напередодні пандемії коронавірусу. Третій рік поспіль, торгово-розважальний центр, розташований у Вишневому за адресою вул. Київська, 2 Л, продовжує працювати в максимально непростих умовах. Як пережив 100 днів війни перший професійний ТРЦ у Вишневому і як при цьому працював із операторами, RAU розповіла керуюча Cherry Mall Анна Литвина.

– Коли відновили роботу ТРЦ Cherry Mall?

Відновлення повноцінної роботи ТРЦ розпочалося на початку червня. Цього дня повернулися до роботи супермаркет Фора, Будинок Іграшок, заявили про точні дати відкриття фуд-холу й інші великі оператори. Але частково торговельно-розважальний центр працював уже з 15 квітня. Першопрохідниками стали магазин товарів для дітей Антошка, український fashion-рітейлер Stimma, паспортний сервіс ДП «Документ».

– Хто з ключових “якорів” повернувся до роботи, хто – поки що планує відкриття?

– Вже відновили роботу практично всі орендарі, які працювали ще до війни. 9 червня запустили дитячий парк Play&Jump та кінотеатр Лінія Кіно. Серед інших великих операторів відкрилися Фокстрот, Алло, Будинок Іграшок, ресторан KFC. Найближчим часом також планує відновити роботу Sport Life. На фуд-холі вже задіяно 600 кв. м простору. Наразі працює два оператори з трьох – піцерія 1708 Pizza di Napoli та бургерна Beef Burger. Обговорюємо також можливість та терміни відкриття проекту Львівські Круасани. Розуміємо, що зараз особливо затребуваною буде доставка, тому велику увагу приділяємо цьому напрямку.

– На яких умовах працювали з орендарями з перших днів війни?

Ми скасували орендну плату. Перераховували ставку експлуатації відповідно до тієї ситуації, в якій перебували. У перші дні війни ми визначили план підтримки ТРЦ – посилили охорону, завдяки команді, що залишилася у місті, ми щодня, в режимі 24/7 моніторили та контролювали роботу всіх систем, оперативно усували технічні збої, і звичайно, постійно були на зв’язку з орендарями та партнерами.

– Після відкриття ТРЦ орендні ставки повернули у повному обсязі?

– Усі орендарі, які вже відновили роботу, отримали пільгові умови на перші місяці роботи – без оплати вартості оренди, а потім дивитимемося і прийматимемо рішення. Зараз ми працюємо у той час, коли предметно планувати більш ніж на місяць – це розкіш.

– Враховуючи військовий стан, є оператори, які воліли закрити магазин назавжди?

– Усі орендарі, які у нас були, залишилися за винятком одного невеликого магазину аксесуарів. У нас є маленькі магазини, які зі зрозумілих причин поки не відкрилися, але ці орендарі вирішили залишитися в ТРЦ і ми чекаємо на поновлення і їх роботи.

– Вже оцінювали трафік у ТРЦ – наскільки він змінився з початку війни?

– Безперечно, трафік скоротився. Наш ТРЦ – це ТРЦ для всієї сім’ї, насамперед для мам та дітей. І це саме та аудиторія, яка, рятуючись від війни, була змушена виїхати в західні області України та закордон. До війни одними з найпопулярніших напрямків у відвідувачів Cherry Mall були кінотеатр, дитячий парк, клуб віртуальної реальності, Sport Life, а також проведення святкових заходів на фуд-холі – сімейні свята, дитячі дні народжень тощо, які ми успішно запустили у грудні минулого року. Сьогодні складно спрогнозувати, яким буде потік відвідувачів та прибуток, але ми і наші орендарі прийняли рішення про відновлення роботи, тому що необхідно підтримувати працівників – виплачувати заробітну плату, сплачувати податки, підтримувати економіку країни у цей складний час для всіх нас.

– Які напрямки операторів стали самими трафікоутворюючими після відкриття?

– Люди позитивно сприйняли відкриття супермаркету Фора. Це вкотре показало, наскільки робота продуктових рітейлерів важлива, зокрема, у воєнний та кризовий час. Тішить людей також відновлення роботи фуд-холу, дитячого парку, кінотеатри, робота магазинів. З одного боку – війна, з іншого – є бажання радувати дітей та хоча б частково вести нормальний спосіб життя.

– У випадку повітряної тривоги, які методи безпеки у вас передбачені?

– У нас у ТРЦ Cherry Mall обладнане підвальне приміщення під притулок. Коли звучить сигнал повітряної тривоги, озвучуємо оголошення з проханням слідувати до укриття.

– Від яких запланованих планів довелося відмовитися компанії на весну-літо?

– Фуд-хол ми дуже успішно запустили у грудні 2021 року. Планували за цей період вивести його на заплановані показники – для цього були всі передумови. Перед війною, 24-25 лютого, збиралися запускати рекламну кампанію з пошуку нових орендарів для фуд-холу та його промо. Зараз на ньому представлені круасани, бургери та піца, але хотіли доповнити цей мікс азіатською та грузинською кухнею. Також у стадії фінального погодження перебували договори з декількома fashion-ритейлерами… Але хоча поки ці плани й поставлені на паузу, ми все одно плануємо активності для залучення нових орендарів та готові запропонувати пільгові умови для старту їхньої роботи.

– У якому напрямку збиралися і, можливо, збираєтеся надалі розвивати торговельно-розважальний центр?

– До війни планували зміцнити та урізноманітнити зону entertainment для всієї родини. З початку запуску фуд-холу ми щотижня влаштовували заходи для відвідувачів: дитячі майстер-класи, вечірки для батьків, святкування Дня всіх закоханих. Все це супроводжували живою музикою, запрошували відомі гурти. Хотіли також нарощувати івент-складову, щоб ТРЦ Cherry Mall був, перш за все, місцем відпочинку для всієї родини. Упевнена, що ми зможемо повернутись до цих планів.

– Які завдання стоять зараз перед вами як керівником?

– Одним із пріоритетних завдань зараз є збереження та, наскільки це може бути можливим, розширення пулу орендарів ТРЦ. З усіма існуючими орендарями ми погодили пільгові умови на перші місяці роботи. Такі ж привабливі умови ми готові запропонувати і всім майбутнім орендарям нашого ТРЦ. Перші 115 днів війни ми вистояли, попереду – лише перемога.

Читайте також –

Гарик Корогодский, ТРЦ Dream: Если возник вопрос, увольнять или нет – значит, увольнять


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку