Олександр Жиляєв, Comfy: П’ять сміливостей маркетингу для успіху компанії (+ відео)
Керівник відділу Digital marketing Comfy про те, чи була ефективною маркетингова комунікація компанії на 8 березня, про Сен-Тропе, нового героя бренду і за що рітейлер було визнано найефективнішою компанією-рекламодавцем в Україні. 3-4 квітня в КВЦ Парковий відбувся Ukrainian Marketing Forum – щорічна зустріч українських маркетологів і топ-менеджерів. На ньому виступив керівник відділу Digital marketing Comfy … Читати далі Олександр Жиляєв, Comfy: П’ять сміливостей маркетингу для успіху компанії (+ відео)
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити