Олександр Жиляєв, Comfy: П’ять сміливостей маркетингу для успіху компанії (+ відео)

Олександр Жиляєв, Comfy: П’ять сміливостей маркетингу для успіху компанії (+ відео)

18.04.2018 08:04
  4871
Микола Маранчак

Керівник відділу Digital marketing Comfy про те, чи була ефективною маркетингова комунікація компанії на 8 березня, про Сен-Тропе, нового героя бренду і за що рітейлер було визнано найефективнішою компанією-рекламодавцем в Україні.

3-4 квітня в КВЦ Парковий відбувся Ukrainian Marketing Forum – щорічна зустріч українських маркетологів і топ-менеджерів. На ньому виступив керівник відділу Digital marketing Comfy Олександр Жиляєв. Він розповів про цінність гумору в маркетингу і про те, яким чином сміливість, принциповість і неординарність дають можливість Comfy досягати високих результатів. RAU публікує найцікавіше з його виступу.

Що таке маркетинг рітейлу? Це нудний план заходів, який бренд виконує протягом року: сезонні пропозиції, календарні свята, якісь знижки, а ще кредитні пропозиції, як правильно, типові і нудні. Хіба може бути яскравою реклама про «банківські кредити»?

Як і споживачеві, нам було нудно. Ми прийшли до розуміння того, що потрібно робити щось яскраве, не схоже на інших. І сформували п’ять ступенів маркетингу для успіху компанії, які назвали «п’ятьма сміливостями», на яких почали будувати нашу маркетингову комунікацію. Ось вони:

Перша сміливість – команда. Я не знаю жодного генерального директора, який вийшов би перед аудиторією 800 чоловік своїх співробітників і сказав, що любить їх. Це досить сміливо для великої компанії, у якої є бізнес-процеси і досить складні завдання. Comfy – це команда однодумців, готових йти на сміливі рішення. Наприклад, фінальну крапку у назві нашого кредиту «ХАПАЙ», в якій ми довго сумнівалися, поставив наш фінансовий директор, здавалося б, абсолютно серйозна, непохитна людина, якій у процесі роботи не до жартів.

Друга сміливість – формат. Ще три роки тому на форумах нам всі казали, що в принципі роздрібні магазини можна закривати. Не буде ні кіно, ні театру – один суцільний інтернет. Ми ж вирішили робити новий формат магазинів – зменшили площі, зробили їх яскравішими і красивішими, приділили увагу внутрішній атмосфері, викладці і, власне кажучи, першими запустили повноцінний мультиформат в Україні, в якому кожна людина може замовити що завгодно в інтернеті і забрати в будь-якому магазині.

Третя сміливість – партнер. Два роки тому ми прийшли в невелике агентство з досить дивним логотипом у вигляді оленя. У Banda Agency працювало всього вісім чоловік, але вони виявилися такі ж сміливі, як і ми. Це агентство – люди, які взагалі не вважають, що клієнт завжди правий. Вони завжди наполягають на своїх рішеннях і це дуже круто.

Ми не заповнюємо бріфи, не пишемо формальні завдання. Ми зустрічаємося з агентством, обговорюємо завдання і сперечаємося, іноді сильно, але завжди знаходимо якийсь консенсус.

Четверта сміливість – реклама. Ще десять років тому ми почали жартувати. І коли хлопці з Banda Agency прийшли до нас з пропозицією зробити обличчям кампанії двох хлопців з Полтави (аматорський реп-дует Сен-Тропе, що став хітом в українському сегменті Youtube, – прим. ред.), нам вистачило сміливості прийняти цю пропозицію. Тому що нам завжди хотілося бути не такими як усі. Це та ситуація, коли компанія «йде в люди» і говорить з ними на одній мові.

Всі наші рекламні кампанії, в тому числі остання до 8 березня «Comfy чмок усіх жінок», поєднує гумор. Тому що, якщо ти можеш посміятися над собою, значить ти переможець.

Є чудові приклади нестандартного підходу до комунікації. Ось, що таке пляшка вина? Це етикетка з виноградною лозою, золотим тисненням. Хлопці з Нової Зеландії пішли далі – приліпили фотку двох голих мужиків з голим задом і тепер відвідувачі приходять в кафе і кажуть: «У вас є пляшка вина з мужиками з голим задом?».

Хіт всього комунікаційного ринку світу – це Diesel, який безпосередньо своїм клієнтам говорить: «Будьте дурнями, бо тільки дурні можуть бути по-справжньому крутими». Ось і ми вважаємо, що чим ти ближче до людей, яким ти продаєш, тим крутіше.

П’ята сміливість – результат. Мене питають – «А чи була ефективною комунікація на 8 березня?»

  • У 2017 році в Comfy було зроблено 3,5 млн покупок.
  • Згідно інформації сервісу SimilarWeb, в інтернет-магазин Comfy зайшло в минулому році більше людей, ніж будь-який інший інтернет-магазин української мережі техніки та електроніки.
  • 10% всіх домогосподарств України відвідало Comfy в Black Friday.
  • +40% в 2018 році по відношенню до 2017 року ми отримали на Love Season, коли проходила акція до 8 березня «Comfy чмок усіх жінок».
  • Banda Agency виграла в цьому році на Effie Awards три статуетки за наші спільні акції, а ми отримали приємну нагороду, як найефективніша компанія-рекламодавець в Україні.

Тож відповідь на поставлене питання очевидна.

Зараз ми запустили новий фірмовий стиль з новим героєм, якого придумали з Banda Agency. Герой цей не людина, а… матеріал – пуш! Пуш – новий символ Comfy, який передає головні емоції від покупки. Це суперматеріал, який метафорично символізує щастя і робить бренд живим. Матеріал може приймати будь-яку форму і створювати завдяки цьому різний зміст: від статичної картинки до анімаційних героїв. Він може акцентувати увагу на чомусь важливому або просто розважати. Зустрітися з ним вже можна в наших магазинах.

Читайте також

Кращі меми українських рітейлерів у березні


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  12