Економія щодня: інновації на ринку доставки питної води

Економія щодня: інновації на ринку доставки питної води

11.06.2018 08:00
  1038
rau

Український ринок HOD (Home and Office Delivery) стає більш різноманітним. Чергову вигідну для замовників пропозицію кілька місяців тому презентувала компанія Аквадар.

Ринок доставки води HOD (Home and Office Delivery) в Україні в цьому році став більш різноманітним завдяки появі нової послуги – оренди пуріфаєрів від компанії Аквадар. Сервіс працює тільки кілька місяців, але його клієнтами вже є ряд великих компаній, серед яких і представники рітейл-бізнесу. За твердженням Олексія Ємельянова, комерційного директора Аквадар, в планах компанії не тільки урізноманітнити ринок доставки води, але і завоювати велику його частину.

– Олексій, як це: виходити з такими новаціями на вже сформований ринок?

– Не можу сказати, що він остаточно сформований. Незважаючи на те, що за останні роки кількість компаній з доставки HOD значно збільшилася, але перспективи подальшого зростання у ринку до сих пір вражаючі. Так, є кілька великих операторів, але вихід на ринок досить простий, тому майже кожен день з’являються нові компанії, які надають послуги доставки води. Правда, часто єдиною їх відповіддю чинним гравцям є низькі ціни, що, природно, негативно позначається і на якості води, і на якості сервісу.

– Що ви пропонує для ринку?

– Ми пропонуємо альтернативу, можливість вибору – оренду пуріфаєрів. Це автономна станція очистки води, що підключається до джерела водопостачання в приміщенні і, завдяки сучасній системі фільтрації, прямо там очищає воду до рівня питної. Поки ми працюємо тільки в Києві та Дніпрі, але вже в цьому році плануємо покрити всі міста-мільйонники.

– У чому вигода для клієнтів?

– У тому, що ми прибрали найдорожчу та проблемну частину доставки води – саму доставку. Не секрет, що значну частину в собівартості цієї послуги займає логістика, а також вартість тари. Не так давно більшість служб доставки води в Києві в черговий раз підвищила розцінки, тому що ціни на бензин виросли. Наші клієнти отримують чисту питну воду без всіх цих складових. Крім цього пуріфаєр – це просто зручно: не треба нічого замовляти, зберігати десь бутлі або стежити за наявністю води.

– Хто ваші клієнти? Є серед них представники рітейлу?

– Абсолютно різні у нас клієнти – від тренажерних залів до IT-компаній. Не так давно ми встановили пуріфаєри в декількох магазинах національної мережі гіпермаркетів. Але тільки в Києві та Дніпрі, так як географія нашої послуги поки поширюється тільки на ці міста.

– Яке основна перевага вашої послуги для представників рітейл-бізнесу?

– Безпека, в першу чергу. Служби доставки приїжджають, як мінімум, раз на тиждень. А це означає, що кожного тижня треба виписувати пропуски, відправляти проводжаючих, при цьому все одно залишаються ризики. Для підтримки ефективної роботи нашої станції досить проводити профілактичні роботи раз на три місяці, тому всі наші візити можна запланувати заздалегідь.

– А що з приводу економії, на сайті ви пишите, що це і більш ефективне рішення?

– Можу сказати на прикладі одного з магазинів в Дніпрі. Їх звичайне споживання не в жарку пору року – 250 бутлів на місяць. Вони поставили 4 пуріфаєри, один з яких – дорожча модель із газованою водою, і за витратами це вийшло трохи менше, ніж вони платили за доставку. Причому, незважаючи на те, що влітку споживання збільшиться, їх витрати залишаться незмінними.

– Як співробітники магазинів відреагували на ці новації?

– Всі дуже задоволені. Треба розуміти, що до цього замовлялась не найдорожча вода у пляшках і вода після пуріфаєра помітно смачніше. Так нам, принаймні, сказали.

– Як на рахунок амбіцій компанії Аквадар завоювати більшу частину ринку доставки води?

(сміється) Це, звичайно, дуже довгострокові плани, але нам є, де запозичувати подібний досвід. Наприклад, в США та Великобританії автономні станції очистки води вже займають більшу частину ринку HOD. І весь великий бізнес, включаючи рітейл, відмовляється від традиційної доставки на користь більш сучасних технологій, а бутлі залишаються тільки в дуже маленьких офісах. Через якийсь час подібна ситуація буде і в Україні.

Дізнатися більше про компанії та її пропозиції можна на сайті Аквадар – https://aquadar.com.ua/about

Матеріал публікується на правах реклами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку