
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


До переходу в Агромат Ксенія займала аналогічну посаду в мережах Дека, Антошка, а також позицію заступника маркетинг-директора в мережі магазинів Prostor.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Ксенія розповіла, що її головним завданням в компанії буде розробка і реалізація маркетингової стратегії, розвиток омніканальной моделі продажів, завершення процесу ребрендингу, управління клієнтським досвідом.
Нагадаємо, що в червні 2018 року на пост виконавчого директора мережі Агромат був призначений Максим Рилик, який раніше очолював Житомирський м’ясокомбінат (ТМ “М’ясна гільдія”), ТОВ “Клуб Сиру”, а також ТОВ “Целтніекс”.
Довідка. Агромат – найбільший український імпортер плитки, сантехніки, меблів та освітлення для ванних кімнат і всього будинку. Також компанія розвиває такі напрямки, як: кухні, паркет, натуральний камінь і сухі суміші. За останній рік компанія відкрила 4 нових магазини (в Києві на Лівому березі, два магазини в Хмельницькому і ще один в Одесі). В цілому мережа нараховує 18 магазинів по Україні. Цього року Агромат відзначив своє 25-річчя.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: ЦУМ, Kasta, Prostor, Dragon, Цитрус, Multiplex та інші