Зимові призначення в рітейлі: Eldorado, Varus, Colin’s, Metro та інші

Зимові призначення в рітейлі: Eldorado, Varus, Colin’s, Metro та інші

05.03.2021 08:30
  3450
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися цієї зими на топ-посадах українських компаній у сферах рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.

Читати російською

Eldorado 

У січні директором з маркетингу мережі Eldorado була призначена Оксана Кулікова. На цій посаді вона займатиметься діджиталізацією маркетингу та розвитком e-commerce. Оксана Кулікова має 17 років досвіду в маркетингу та PR в таких галузях, як електронна комерція, торгівля, B2B-послуги, логістика, банки.

Раніше Оксана відповідала за маркетинг-стратегію, діджитал-трансформацію та інновації, розвиток CRM-стратегії та e-сommerce в METRO Cash & Carry Україна. Перед тим керувала маркетингом торгівельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД, де сформувала команду з маркетингу та розробила бренд-стратегію для Prom.ua – лідера ринку електронної комерції в Україні.

У 2016 та 2017 роках отримала чотири нагороди Effie Awards Ukraine, а також отримала визнання “Best Marketing Team in Retail” в 2017 році. Викладач онлайн-курсу «Управління брендом» на освітній платформі Laba та лекцій про бренд-стратегії в Києво-Могилянській бізнес-школі. Освіту отримала в Київському національному економічному університеті за спеціальністю «Маркетинг».

Її попередник Ярослав Гуменюк очолював напрямок маркетингу з середини серпня 2019 року. До роботи в компанії Eldorado Ярослав близько двох років займав аналогічну посаду в банку ПУМБ, а до цього – з 2015-го по 2017-й – працював в Укртелеком. Портфоліо Ярослава також включає ряд управлінських посад в найбільших телекомунікаційних компаніях країни: Київстар, Воля та інших. Загальний стаж фахівця в областях маркетингу, продажів, обслуговування клієнтів, цифрових технологій, аналізу даних і електронній комерції – більше 20 років. Нові кар`єрні плани Ярослава поки що невідомі. 

Varus

Директором з маркетингу мережі магазинів Varus призначена Ольга Капустіна. Раніше вона 4,5 років займала аналогічну посаду в мережі АЗК WOG. Компанію WOG Ольга покинула ще в лютому 2019 року, про що повідомила на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook. Загалом вона очолювала маркетинг паливного рітейлера з березня 2017 року, після звільнення з компанії Віталія Ткаченка. До цього топ-менеджер була керівником програми лояльності ПРАЙД.

В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях. Зокрема, програми «Дякую» в мережі АЗС КЛО і «Власний Рахунок» в Fozzy Group. В 2006 році Ольга закінчила Київський політехнічний інститут, де отримала вищу освіту за напрямком менеджмент. 

Раніше – з 8 квітня 2020 року до 22 січня 2021 року – департамент маркетингу мережі Varus очолював Володимир Соболев, який до цього три роки займав пост директора з digital-маркетингу ПриватБанку, відповідаючи за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.

COLIN’S Україна

Новим директором з продажів COLIN’S Україна призначений Джем Караджа. Він має вдалий досвід роботи на керівних посадах в компаніях Metro Cash&Carry у Східній Європі, та Carrefour S.A. – французькій багатонаціональній корпорації, що спеціалізується на роздрібній торгівлі. 

Першого лютого Джем Караджа взяв участь в урочистому відкритті нового двоповерхового магазину у київському ТРЦ Blockbuster Mall, площею понад 800 кв. м. Це вже 67-й торговий об’єкт для COLIN’S в Україні.

METRO AG

Наглядова рада METRO AG ухвалила рішення призначити Штефана Ґройбеля новим генеральним директором METRO AG з 1 травня 2021 року. Штефан стане наступником Олафа Коха, який пішов з компанії 31 грудня 2020 року. З 1 січня 2021 року Крістіан Баєр, фінансовий директор METRO AG, та Рафаель Гассет, операційний директор METRO AG, тимчасово спільно виконують обов’язки генерального директора. Штефан Ґройбель вступить на посаду в METRO AG 1 травня 2021 року. На даний момент він є членом правління компанії Würth Group (м. Кюнцельзау, Німеччина).

Завдяки сильній професійній експертизі Штефан Ґройбель у своїй новій ролі в METRO AG посилить розвиток компанії: він є потужним лідером із широким досвідом роботи в оптовому бізнесі, а також має ґрунтовні та глибокі знання щодо сектору оптової торгівлі. У Würth Group Штефан Ґройбель керував основним бізнесом і відповідав за всі стратегічні проекти правління, включаючи  digital-трансформацію бізнесу.

Раніше Штефан Ґройбель був партнером європейської практики роздрібної торгівлі та споживчих товарів міжнародної консалтингової компанії McKinsey & Company. Серед його функціональних пріоритетів були продажі, операційна діяльність та трансформація. У цій ролі він також консультував Metro.

Digma Business Group

Сергій Кисляков, який раніше був топ-менеджером мережі Космо, став директором з маркетингу і розвитку бізнесу Digma Business Group, яка об’єднує мережі продуктових супермаркетів Digma та Buffet, торгові павільйони Аттика та низку виробничих активів. На цій посаді топ-менеджер відповідатиме за всі плани з розвитку групи, включаючи реалізацію маркетингових стратегій, ребрендинг деяких напрямків, посилення взаємодії з покупцями та клієнтами.

Призначення Сергія Кислякова є частиною зміни структури групи компаній і фокусу на нових цілях. Він стає ключовим членом команди і його основним завданням буде реалізація довгострокової бізнес-стратегії компанії.

Кисляков – фахівець з маркетингу з 20-річним стажем у рітейлі, продуктовому (торгова марка Ніжин) і алкогольному бізнесі (управління торговою маркою Хлібний Дар), успішно зарекомендував себе також і в медійному (Перехід Медіа/Атлантик Груп, Гала Радіо) і рекламному бізнесі (Scholz&Friends). Раніше він сім років займав посаду директора з маркетингу в компанії Космо, де керував стратегічним та операційним маркетингом мережі й успішно реалізовував стратегію розвитку бренду. Також керував маркетингом, і відповідав за злиття та поглинання на українському ринку в німецькій компанії Stroeer. Останнім часом, Сергій був сфокусований на діджитал (Tabletki.ua) та міжнародних проектах.

В Digma Business Group впевнені, що його навички та досвід зміцнять позиції групи на українському ринку роздрібної торгівлі, переробки вторсировини та виробництва молочної продукції.

Avalon

Ян Шкуро залишив посаду маркетинг директора ТРЦ Riviera (м. Одеса), щоб очолити департамент маркетингу інвестиційно-девелоперської компанії Авалон у Львові.

Компанія Avalon працює в напрямках житлової, комерційної та офісної нерухомості, а також розвиває ресторанно – готельний бізнес. Відділ маркетингу займається просуванням бренду холдингу і окремих бізнесів.

В ТРЦ Riviera Ян керував маркетинговим відділом з травня 2017 року. Також він працював над проектами Sky Family Park, Starlightmedia, Ulichnaya eda та ТРЦ Екватор.

Жжук

Володимир Поліщук залишив посаду маркетинг-директора мережі магазинів гаджетів ЖЖУК, де він працював шість років. До цього Володимир працював в ГК Амстор та комп’ютерній академії ШАГ. 

Наразі відомо, що на початку лютого Володимир став викладачем бренд-менеджменту в університеті ІТ СТЕП. Також Володимир є співзасновником львівської студії маркетингу та дизайну Must, яка працює на ринку вже понад 9 років. 

Robota.ua

На початку лютого генеральний директор Robota.ua Микола Михайлов повідомив, що залишає посаду. Після двомісячної відпустки Михайлов обійме посаду інвестиційного директора в фонді Pracuj Ventures.

Микола Михайлов очолював Robota.ua більше 13 років – з червня 2007 року. «Це найбільш значуща професійна місія в моєму житті (поки). Після 13 років прийшов час рухатися далі. Хочу подякувати всім, з ким мені пощастило робити нашу спільну справу. Пишаюся і дуже ціную. Бажаю нових перемог і досягнень Кирилу Маньковський і всій команді robota.ua», – написав Михайлов.

Читайте також – 

Призначення року в рітейлі: Sportmaster, Dream Town, Цитрус, Respublika та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку