Продати більше: як застосовувати бонуси співробітникам для стимулювання продажів
Засновник і гендиректор міжнародної консалтингової компанії в сфері рітейлу Friedman Group про те, як краще мотивувати продавців, щоб вони не “впарювали” товар покупцям, але виконували план продажів. Цей матеріал доступний російською мовою Гаррі Фрідман —експерт в побудові ефективного купівельного досвіду, бізнес-тренер в сфері рітейлу і автор кількох бестселерів про те, як відвідувачів магазинів зробити лояльними … Читати далі Продати більше: як застосовувати бонуси співробітникам для стимулювання продажів
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити