Перед закриттям: що цікаво споживачам напередодні другого тотального локдауна

Перед закриттям: що цікаво споживачам напередодні другого тотального локдауна

30.11.2020 07:45
  381
Дарія Осіїк

Безпека, інновації, знижки та дистанційні покупки – покупці вже почали готуватися до майбутнього закриття всіх непродуктових магазинів і торгово-розважальних центрів.

Читати російською

Пандемія коронавірусу помітно вплинула на споживчу поведінку і поставила перед бізнесом нові завдання. Аналітики Google розповідають про три категорії запитів, які стали особливо популярними останнім часом.

Актуальна інформація та поради щодо дотримання вимог

Пандемія триває, так що в деяких країнах вже вводиться друга хвиля обмежень. Це означає, що зміни відбуваються практично щотижня. Встежити за постійно мінливими правилами та вимогами непросто.

Крім того, споживачі часто шукають товари та послуги поблизу і задаються іншими побутовими питаннями. Статистика показує, що користувачі цікавляться тим, де поїсти або як видалити пляму. У Туреччині часто вводять запити про те, де щось купити, а в Італії шукають «банки поблизу».

Державні органи в країнах Європи, Близького Сходу і Африки продовжують підтримувати малий бізнес, учнів і власників житла. Тому споживачі шукають актуальну інформацію про програми фінансової допомоги.

Цифрові інновації, які допомагають вирішувати термінові завдання

Правила поведінки змінюються, так що користувачі не тільки шукають актуальну інформацію, а й хочуть знати, як ще можна зробити все необхідне без порушення вимог. Під час пандемії прискорився перехід споживачів до цифрових технологій. Ця тенденція зберігається і зараз. Зростає інтерес до інновацій, які спрощують людям життя і позбавляють від зайвого спілкування з незнайомцями.

Все, що можна робити в інтернеті або за допомогою технологій, поступово переходить в онлайн-формат. Відновився інтерес до дистанційного навчання та навчання онлайн.

Статистика Google Trends показує, що в Польщі користувачі шукають віртуальні книжкові магазини, в Чехії – сповідь онлайн, в ПАР – подачу заявок через інтернет, в Кенії – онлайн-бронювання, а в Італії – онлайн-звіти.

Сезонні скачки попиту як і раніше відбуваються

Під час пандемії потреби користувачів змінилися, оскільки їм потрібно було адаптуватися до нових умов на роботі, на навчанні і в повсякденному житті. Тепер у них вже сформувалися нові звички, так що повернувся інтерес до типових сезонних товарів і послуг.

Погода поступово стає холоднішою, тому споживачі шукають одяг і взуття на зиму. Зростає популярність запитів «пуховик», «зимові черевики» і «зимове пальто».

На початку року було відкладено випуск багатьох фільмів, ігор і нових пристроїв. Зараз споживачі хочуть оновити свою техніку і нарешті сходити в кіно. Користувачі часто вводять запит «дата виходу» і «коли вийде». У Великобританії цікавляться датами виходу ігор, в Ізраїлі – електроніки, а в ОАЕ – телефонів.

Як підготуватися до майбутнього

Пошукова статистика цього року показує, що споживча поведінка та інтереси продовжують змінюватися. Компанії змушені постійно адаптуватися до змін. Як же в таких умовах розробити довгострокову стратегію відновлення і розвитку?

Google склав чотири рекомендації, які допоможуть бізнесу підготуватися до майбутнього:

  • Керуйтеся статистикою. Аналізуйте споживчу поведінку за допомогою Google Trends і інших інструментів.
  • Проявляйте гнучкість. Оперативно реагуйте на мінливі потреби клієнтів.
  • Спирайтеся на дані. Показуйте користувачам потрібну інформацію в самі відповідні моменти.
  • Дбайте про конфіденційність. Це дозволить вибудувати довірчі відносини з клієнтами.

Джерело: Thinkwithgoogle.com

Читайте також –

Контакт без дотику: як змінюється сучасний рітейл


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку