
Фінансова директорка Eva Лілія Воленко визнана однією з найкращих CFO України


Як Епіцентр, Comfy, Фокстрот, Нова пошта, Київстар, ТРЦ Проспект та інші підтримали мем із Ґроґу – героєм серіалу “Мандалорець” із кіновсесвіту “Зоряних війн”.
20 червня Генеральний штаб ЗСУ у Twitter опублікував відео, на якому головнокомандувач ЗСУ Валерій Залужний зустрівся із військовими, які виконують найскладніші завдання у районах найзапекліших боїв з росіянами. Уважні користувачі помітили на Залужному цікаву деталь: шеврон із зображенням Ґроґу – героя серіалу “Мандалорець” із кіновсесвіту “Зоряних війн”. Соцмережі миттєво вибухнули мемами на шеврон Залужного із “Малюком Йодою”. Своїм креативом та тематичними торговельними пропозиціями почали активно ділилися й рітейлери. RAU підготувала добірку ситуативів на тему маленького, але могутнього персонажа, який став на захист українців.
https://twitter.com/GeneralStaffUA/status/1670904319929995265
“Переходьте на світлу сторону”, – запропонували в мережі ТЦ Епіцентр.
Мережа магазиніва Comfy швиденько представили “товар дня”. – інтерактивну іграшку від Hasbro Star Wars. Щоправда, без жодних акцій або знижок.
Маскот Фокстрот – лисеня Фоксі – підтримало стиль Головнокомандувача ЗСУ та приміряло на себе бронежилет із відповідним шевроном. “This Is The Way, до перемоги”, – процитував рітейлер гасло, яке використовують мандалорці.
“Робити що знаєш ти”, – твітнули в Нова пошта і дали посилання на спільний із фондом “Повернись живим” спецпроект, мета якого – зібрати 330 млн гривень на зв’язок і рухомі командні пункти управління для сил ППО.
“Козацькому Ґроґу нема переводу”, – пожартували в Київстар.
У столичному ТРЦ Проспект малюк Ґроґу навіть ескалатором прокотився. Напевне, щоб російські пропагандисти не сумнівалися, що він вже прибув до Києва. Також в торгово-роважальному центрі запропонували програти усім охочим у гру: вгадати скільки Ґроґу на картинці. Якщо придивитися – то безліч.
З’явився “малюк Йода” також у соцмережах київського ТРЦ РайON. “Діти теж хочуть бути в тренді. В асортименті Будинок іграшок завжди знайдеться іграшка, що потрапить у малесеньке серденько. Це може бути гараж Hot Wheels, ляльки Enchantimals і навіть картонний 3D-пазл. Правду кажучи, деякі іграшки, як-от малюк Грогу, настільки круті, що батьки навіть не хочуть віддавати їх дітям”, – пожартували вони.
З подібною заявою виступили також в компанії Kiddisvit. “Маємо в наявності широкий асортимент фігурок з культовим персонажем”, – написав у Facebook постачальник іграшок, але не уточнив, про якого саме культового персонажа на зображенні йде мова – Валерія Залужного чи Ґроґу.
Інтернет-провайдер Lanet з нагоди навіть логотип оновив.
Знайшлося місце жарту й про “йодовану силу” у соцмережах.
З нагоди ділимося й іншими вдалими мемами по темі.