Мінус один: закривається мережа продуктових супермаркетів Digma
Група компаній Digma Business Group повідомляє про фінальний етап закриття мережі продуктових супермаркетів Digma Food Market. Останні десять супермаркетів мережі припинять свою роботу в січні 2021 року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в компанії, процес закриття почався в кінці 2020 року за результатами аудиту всіх напрямів бізнесу і в рамках розробки нової стратегії розвитку групи компаній Digma Business Group. “Рішення про закриття мережі прийнято на основі аналізу всіх напрямків бізнесу, оскільки ми робимо активні дії по зміцненню і зміни структури групи компаній. Відмова від мережі супермаркетів дозволить нам сконцентруватися на тому, в чому ми найбільш сильні і в чому вбачаємо перспективи”, – повідомив директор з маркетингу та розвитку бізнесу Digma Business Group Сергій Кисляков.
Закупівлі товару, які знижувалися протягом декількох місяців будуть припинені, залишки – розпродані. Співробітникам, які ще працюють в мережі, буде запропонована робота в інших компаніях групи, або надано сприяння в подальшому працевлаштуванні.
Як повідомляється, поетапний процес закриття маркетів дозволив забезпечити повне виконання умов всіх контрактів і зобов’язань перед постачальниками, партнерами і співробітниками мережі.
Довідка. Digma Business Group – це група компаній, що включає в себе виробниче підприємство GreenStep, що входить в ТОП-3 виробників синтепону в Україні, мережа тютюнових кіосків і продуктових павільйонів АТТИКА, молочний завод “Фабрика Сиру”, продуктова мережа Buffet. У групі компаній працює 1600 співробітників.
Читайте також
Колишній маркетинг-директор Космо увійшов до Ради директорів Digma Business Group