Мінус один: закривається мережа продуктових супермаркетів Digma

Мінус один: закривається мережа продуктових супермаркетів Digma

04.01.2021 11:01
rau

Група компаній Digma Business Group повідомляє про фінальний етап закриття мережі продуктових супермаркетів Digma Food Market. Останні десять супермаркетів мережі припинять свою роботу в січні 2021 року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU в компанії, процес закриття почався в кінці 2020 року за результатами аудиту всіх напрямів бізнесу і в рамках розробки нової стратегії розвитку групи компаній Digma Business Group. “Рішення про закриття мережі прийнято на основі аналізу всіх напрямків бізнесу, оскільки ми робимо активні дії по зміцненню і зміни структури групи компаній. Відмова від мережі супермаркетів дозволить нам сконцентруватися на тому, в чому ми найбільш сильні і в чому вбачаємо перспективи”, – повідомив директор з маркетингу та розвитку бізнесу Digma Business Group Сергій Кисляков.

Закупівлі товару, які знижувалися протягом декількох місяців будуть припинені, залишки – розпродані. Співробітникам, які ще працюють в мережі, буде запропонована робота в інших компаніях групи, або надано сприяння в подальшому працевлаштуванні.

Як повідомляється, поетапний процес закриття маркетів дозволив забезпечити повне виконання умов всіх контрактів і зобов’язань перед постачальниками, партнерами і співробітниками мережі.

Довідка. Digma Business Group – це група компаній, що включає в себе виробниче підприємство GreenStep, що входить в ТОП-3 виробників синтепону в Україні, мережа тютюнових кіосків і продуктових павільйонів АТТИКА, молочний завод “Фабрика Сиру”, продуктова мережа Buffet. У групі компаній працює 1600 співробітників.

Читайте також

Колишній маркетинг-директор Космо увійшов до Ради директорів Digma Business Group


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon