Zakaz.ua провів ребрендинг візуальної айдентики

Zakaz.ua провів ребрендинг візуальної айдентики

05.11.2019 12:55
  110
rau

Головним меседжем ребрендингу Zakaz.ua став слоган “Доставляємо продукти – забираємо клопоти”.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, в основі лежить ідея доставки з пункту А в пункт В, або, у випадку з брендом, з точки Z1 в точку Z2. Шлях доставки перетворився в основний visual trick і тепер присутній у всіх матеріалах компанії. Форма і гнучкі лінії шляху задали форму букв логотипа, вплинули на вибір шрифту і підказали скорочену версію логотипу. Для збереження цілісності бренду залишили зелений колір, лише трохи оновили його – тепер він краще працює в цифровому середовищі.

“Тепер ми станемо ще більш сучасними в очах клієнтів не тільки за рахунок технологічності всіх IT систем, операційної роботи, а й візуально. Віримо, що наші клієнти із задоволенням будуть користуватися сервісом з оновленим дизайном “, – зазначив СЕО компанії Zakaz.ua Андрій Курський.

Підхід до візуальної айдентики шукали spiilka design büro. Перед командою стояли завдання

  • розробити привабливий і зрозумілий бренд Zakaz.ua для української, а також зарубіжної аудиторії;
  • створити візуальну систему, якою зможуть користуватися всі департаменти компанії в рамках окремих проектів;
  • впровадити правила використання і застосування нового стилю до всіх носіїв.

Як пояснили в компанії, у міру зростання необхідно було візуальне перезавантаження, щоб залучити нових клієнтів і конкурувати з іншими гравцями за рахунок креативної складової бренду.

“Zakaz.ua за останній час сильно змінився, ми постійно вдосконалюємо процеси, оновлюємо сервіс, розширюємося в кількості партнерів і команди, виходимо на нові ринки. Щоб підкреслити оновлення і рухатися далі ще швидше, було прийняте рішення оновити бренд “ – розповів комерційний директор Zakaz.ua Євген Нетреба.

Довідка. Zakaz.ua – лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні. Компанія надає послуги замовлення та доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: Metro, Auchan, Novus, Fozzy, Megamarket, Furshet. Zakaz.ua заснований у 2010 році, а зараз працює в 8 містах України (Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Запоріжжя, Вінниця, Житомир), а також в Молдові (Кишинів).

Читайте також

Zakaz.ua розпочинає доставку продуктів та товарів з супермаркетів Фуршет


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку