Все «За Так»: новий дискаунтер відкрив другий магазин на місці Фуршет (+фото)

Все «За Так»: новий дискаунтер відкрив другий магазин на місці Фуршет (+фото)

25.03.2021 07:30
  7047
Костянтин Симоненко

Гіпермаркети «За Так» працюють в концепції жорсткого дискаунтера і пропонують купувати товари за зниженими цінами при оплаті “клубних” внесків за кожен чек.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомляє портал All Retail, торговий оператор «За Так» прийшов в продуктовий рітейл в жовтні 2020 року, запустивши свій перший об’єкт в Житомирі на місці супермаркету Фуршет за адресою вул. Вітрука 9А. У Вінниці новий «За Так» відкрив свої двері 11 березня 2021-го за адресою вул. Євгена Пикуса 1А. Він розташувався в ТРЦ Квартал, також замінивши собою супермаркет Фуршет.

Обидва торгові об’єкти площею понад 3000 кв. м і асортиментною матрицею в 15 000 SKU. Покупців обслуговує по 15 кас.

За словами генерального директора «За Так» Андрія Заболотного, основна фішка бізнес-моделі нової мережі полягає в програмі лояльності: оформивши клубну карту, покупець має можливість придбати повний продуктовий кошик за зниженою ціною, але заплативши при цьому фіксований внесок за чек. “Це набагато вигідніше для покупця, ніж шукати цей кошик в інших супермаркетах, вишукуючи акційні пропозиції: приїхав, купив продуктів на тиждень-два без націнки – і заплатив за чек 25 грн (а для пенсіонерів це 10 грн до 13:00)”, – заявив CEO «За Так».

Кожен товар в гіпермаркетах має дві ціни: одна для всіх покупців, а друга – для власників клубної карти. Як стверджують в торговельній мережі, з картою можна економити до 40% бюджету запланованих витрат на продукти.

У магазинах «За Так» також є окремий відділ кулінарії і невеликий фуд-корт.

Як раніше писав ресурс Retailers, Андрій Заболотний – виходець з роздрібної мережі Фуршет, де він відповідав за закупівлі. Він розповів ресурсу, що Фуршет не є інвестором «За Так».

“Інвестори – бізнесмени з українським корінням з США, які там заробляють на нерухомості і фінпослугах. Розкрити їхні імена я не можу”, – сказав у коментарі Retailers топ-менеджер. За п’ять років інвестори хочуть покрити обласні центри та міста від 150 000 населення. Інвестиції в розвиток також не розкриваються. Відомо лише, що купувати приміщення керівництво мережі не має наміру.

Концепція жорсткого дискаунтера передбачає низьку ціну, яку планується утримувати за рахунок особливих домовленостей з постачальниками, присутності в асортименті локальних виробників і тих, які з різних причин не можуть потрапити в національні мережі. Все що можна, віддається на аутсорсинг – починаючи від маркетингових кампаній, закінчуючи логістикою.

Читайте також –

Fozzy Group розпочав активний розвиток мережі “Thrash! Траш” (+фото)

 


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3246
Усі новини ринку