Все «За Так»: новий дискаунтер відкрив другий магазин на місці Фуршет (+фото)
Гіпермаркети «За Так» працюють в концепції жорсткого дискаунтера і пропонують купувати товари за зниженими цінами при оплаті “клубних” внесків за кожен чек.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомляє портал All Retail, торговий оператор «За Так» прийшов в продуктовий рітейл в жовтні 2020 року, запустивши свій перший об’єкт в Житомирі на місці супермаркету Фуршет за адресою вул. Вітрука 9А. У Вінниці новий «За Так» відкрив свої двері 11 березня 2021-го за адресою вул. Євгена Пикуса 1А. Він розташувався в ТРЦ Квартал, також замінивши собою супермаркет Фуршет.
Обидва торгові об’єкти площею понад 3000 кв. м і асортиментною матрицею в 15 000 SKU. Покупців обслуговує по 15 кас.
За словами генерального директора «За Так» Андрія Заболотного, основна фішка бізнес-моделі нової мережі полягає в програмі лояльності: оформивши клубну карту, покупець має можливість придбати повний продуктовий кошик за зниженою ціною, але заплативши при цьому фіксований внесок за чек. “Це набагато вигідніше для покупця, ніж шукати цей кошик в інших супермаркетах, вишукуючи акційні пропозиції: приїхав, купив продуктів на тиждень-два без націнки – і заплатив за чек 25 грн (а для пенсіонерів це 10 грн до 13:00)”, – заявив CEO «За Так».
Кожен товар в гіпермаркетах має дві ціни: одна для всіх покупців, а друга – для власників клубної карти. Як стверджують в торговельній мережі, з картою можна економити до 40% бюджету запланованих витрат на продукти.
У магазинах «За Так» також є окремий відділ кулінарії і невеликий фуд-корт.
Як раніше писав ресурс Retailers, Андрій Заболотний – виходець з роздрібної мережі Фуршет, де він відповідав за закупівлі. Він розповів ресурсу, що Фуршет не є інвестором «За Так».
“Інвестори – бізнесмени з українським корінням з США, які там заробляють на нерухомості і фінпослугах. Розкрити їхні імена я не можу”, – сказав у коментарі Retailers топ-менеджер. За п’ять років інвестори хочуть покрити обласні центри та міста від 150 000 населення. Інвестиції в розвиток також не розкриваються. Відомо лише, що купувати приміщення керівництво мережі не має наміру.
Концепція жорсткого дискаунтера передбачає низьку ціну, яку планується утримувати за рахунок особливих домовленостей з постачальниками, присутності в асортименті локальних виробників і тих, які з різних причин не можуть потрапити в національні мережі. Все що можна, віддається на аутсорсинг – починаючи від маркетингових кампаній, закінчуючи логістикою.
Читайте також –
Fozzy Group розпочав активний розвиток мережі “Thrash! Траш” (+фото)