
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Топ-менеджер покинула проект Leboutique в серпні, а у вересні повідомила про своє нове місце роботи.
Літо-2018 стало одним з рекордних за кількістю кадрових перестановок в українських онлайн-проектах. Юлія Шилова займала посаду маркетинг-директора LeBoutique з 2015 рік.
У Omnicore Юлія Шилова керує відділом маркетингу. По суті, вона змінила один fashion-проект на інший: клієнтами компанії є такі сайти як ultra-shop.com, md-fashion.com.ua, new-balance.com.ua і vsisvoi.ua.
“Класна та драйвова команда, сильний портфель брендів. Завдання – структуризація роботи підрозділу і більш тісний контакт з партнерами в продуктовій частині”, – прокоментувала Шилова RAU своє призначення.
Omnicore займається інтернет-магазинами великих дистриб’юторів і офлайн рітейлерів. “Це повний цикл від розробки сайту і інтеграції з обліковими системами, до доставки користувачеві”, – додає Юлія.
СЕО Omnicore є Іван Дубнов. Раніше він разом з Олексієм Кавицьким заснував Umber Firm, яка також займалася розвитком і просуванням інтернет-магазинів fashion-сегменту, однак потім партнери розділили бізнес. Олексій Кавицький продовжує займатися Posh і Helen Marlen, а Іван Дубнов з вересня 2016 року керує Omnicore.
Як повідомлялося раніше, посаду маркетинг директора в LeBoutique зайняв Олексій Попов.