Підсумки workshop «RAU marketing day»

Підсумки workshop «RAU marketing day»

19.09.2019 04:15
  737
Микола Маранчак

Асоціація Рітейлерів України та і агентство Prcom провели workshop, присвячений сучасним Digital-інструментам в маркетингу.

Цей текст доступний також російською мовою

Захід відбувся 18 вересня 2019 року в HUB 4.0 за адресою провулок Ярославський 1/3. Учасниками стали представники таких компаній як Епіцентр К, LC Waikiki, Ашан, Watsons, Укрзолото, Агромат, Yves Rocher, Фокстрот, ARGO, Lush, Retail Group, Еко Лавка, Bembi, VOVK, RDA, МФК Gulliver, ЦУМ, ТЦ Амстор, DYB [Develop Your Business], Париматч, DEPOT Development Group, MasterZoo, Торговий дім SHIKO та інших.

Перший блок програми відкрив Микола Маранчак, Digital-маркетолог, журналіст Ukrainian Retail Association. Він виступив з презентацією «Digital for retail. Топ трендів, на які варто звернути увагу будь-якому рітейлеру” і розповів про мінливі правила комунікації з клієнтом, нові інструменти просування і майбутнє соцмереж.

Слідом за ним слово взяла Віолетта Титаренко, директор з маркетингу Люксоптика. Ключовою темою її виступу стали продажі в Instagram. Вона поділилася досвідом, як недорого відкрити онлайн-оптику в Instagram, розповіла про наслідки колаборації блогера і рейву для сторінки бренду, представила різні корисні лайфхаки і багато іншого.

Третім спікером першої сесії став Олексій Тараненко, головний редактор Rozetka. В рамках презентації «YouTube для бізнесу: а чи треба?» він пояснив, коли не варто навіть починати вести відеоблог компанії, як почати, якщо все-таки варто, і про YouTube, як марафон, який насправді спринт.

Наступний виступ було присвячено вибудовуванню комунікації з гостями різних поколінь на прикладі таких закладів, як Білий Налив, БПШ та інших. Своїм досвідом з аудиторією ділилася Марія Банько, директор з маркетингу Сім’ї ресторанів Діми Борисова. Вона говорила про теорію поколінь, Digital-стратегії для smart casual форматів (від хайпу до довгострокової лояльності), нові інструменти і підходи до комунікації за допомогою VR, ботів і гейміфікації, і багато іншого.

Після першої сесії гості заходу продовжили спілкування в неформальній обстановці за кавою, отримавши можливість детальніше обговорити отримані нові знання та обмінятися особистим досвідом.

Продовжила програму Тетяна Юрчишина, керівник бізнес-лінії «Системи аналізу та моніторингу» ЛІГА:ЗАКОН. Вона говорила про медіа-моніторинг, як перший з кроків у роботі з репутацією бренду: відгуки, соцмережі, аналітику ринку і трендів і багато іншого.

Далі слово взяла Тетяна Дадочкина, директор з маркетингу City Capital Group (Даринок, Арт-завод Платформа), яка запропонувала відразу “зривати маски”. Серед тез її виступу було використання різних інструментів для підвищення залученості користувачів в соціальних мережах, впровадження альтернативних методів для прокачування своєї ЦА, активація аудиторії за допомогою інтерактивів та інше.

Останнім спікером workshop стала Заріна Нетовкіна, амбасадор Ювелірного дому Zarina, яка виступила з презентацією «Як бути молодим, не втративши статус діамантового бренду з 20-річною історією». Вона говорила про історію бренду Zarina, колаборації, корпоративну соціальну відповідальність, кастомізацію та інше. Також в рамках виступу вона презентувала кілька продуктів бренду.

Асоціація рітейлерів України дякує партнерам, учасникам та гостям заходу, і запрошує на Третю церемонію Retail&Development Business Awards — 2019, на якій будуть названі і нагороджені найуспішніші компанії сфери рітейлу та девелопменту країни. Подробиці за посиланням.

Представляємо учасників і програму церемонії нагородження


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку