Купувати в один клік та без черг у супермаркетах стає реальним із додатком yoCard
Від початку квітня у фірмовому магазині столичної мережі супермаркетів Фора по вулиці Метрологічна, з’явилася можливість швидкої та універсальної оплати товарів від yoCard. Новий сервіс отримав назву “Кишенькова каса”.
Читайте українською
Сучасний ритм життя пересічного споживача спонукає бренди до боротьби за клієнта. Продавці пропонують численні реєстрації та картки лояльності, які потім гарантують приємні знижки, накопичення балів, повернення вартості тощо. Накопичення карток у гаманці спантеличує та засмучує споживача, адже згодом стає все важче зорієнтуватися, що саме необхідно у той чи інший момент, особливо на касі.
За даними дослідження Nielsen Global Retail Loyalty Sentiment, щодо ставлення користувачів до програм лояльності рітейлерів, 55% споживачів в Україні підписані на одну або більше програм лояльності продавців. З них більше половини (68%) повідомляють, що мають картки лояльності.
В середньому, споживачі в продовольчих магазинах проводять до 10 хвилин у черзі на касу. Персоніфікований та універсальний додаток yoCard дозволяє поєднувати мобільні платежі та картки лояльності в одному місці, заощаджувати кошти, накопичувати бали за покупки, а найголовніше — не витрачати дорогоцінний час, уникнувши черг на касах.
Серед нових можливостей yoCard — зрозумілий та легкий у використанні інтерфейс, опція формування товарних чеків та подальша оплата в один клік покупки за допомогою системи мобільних платежів yoCard Pay в будь-якому магазині, аптеці, АЗС тощо.
У чому полягає принцип роботи додатку?
Для того, щоб скористатися перевагами шопінгу без турбот, клієнт має бути учасником програми лояльності Фора club та завантажити додаток yoCard на свій смартфон. Далі потрібно зареєструватися в особистому кабінеті і додати свої платіжні картки. Формування товарного кошика здійснюється шляхом самостійного сканування штрих-коду товару за допомогою застосунку.
Фінансовим партнером застосунку yoCard став АТ «Юнекс Банк». Забезпечення безперебійної роботи додатку здійснюється Національною платіжною системою PROSTIR.
Новий сервіс “Кишенькова каса” працює поки що у тестовому режимі в одному магазині, але незабаром буде запущений ще в декількох магазинах.
Серед переваг використання багатофункціонального додатку yoCard для споживачів варто відзначити:
- Віртуальні картки замість шкідливого пластику;
- Можливість отримати картку лояльності безпосередньо у додатку;
- Можливість самостійно контролювати процес здійснення покупки від початку і до кінця;
- Відображення балансу бонусів, історії покупок та спеціальних пропозицій;
- Новини та акції всіх продавців в одному застосунку;
- Швидка відміна покупки будь-якого товару без залучення торгового персоналу.
Для зручності споживачів, пропонується функція точної геолокації, котра швидко та чітко вкаже на адресу найближчого магазину Фора.
Як щодо переваг для продавців?
- Зручно для споживачів;
- Немає потреби у розробці власного застосунку;
- Низькозатратне впровадження сервісу самообслуговування споживачів;
- Збільшення пропускної здатності магазинів;
- Залучення нових споживачів за рахунок перетину аудиторій різних продавців в одному додатку;
- Швидкий запуск рекламних кампаній через пуш-повідомлення;
- Оптимізація роботи персоналу;
- Отримання зворотного зв’язку від споживачів (NPS);
- Проста інтеграція із yoCard;
- Комунікація зі споживачами, яким не потрібно встановлювати мобільний застосунок продавця.
За статистикою, що надана компанією yoCard, більше 40% користувачів yoCard використовують додаток 4 рази на тиждень. Середній приріст нових завантажень на тиждень складає близько 10% і це лише початок, адже кількість карток лояльності, яка вже завантажена користувачами сягає більше мільйона.
Завантажити застосунок yoCard на смартфон можна тут: Android – http://bit.ly/2JCzKIt; iOS – https://apple.co/2Pai2C1