Інтернет-реклама складе половину всіх вкладень в промо в 2021 році (дослідження)

Інтернет-реклама складе половину всіх вкладень в промо в 2021 році (дослідження)

18.07.2019 12:30
  340
rau

Згідно з прогнозом рекламних інвестицій від Zenith, 52% від усіх глобальних інвестицій в рекламу в 2021 році припадуть на інтернет-рекламу, вперше перевищивши позначку в 50%. Це більше, ніж 47% цього року і 44% в 2018 році.

Цей текст доступний також російською мовою

Про пише пише портал MMR.ua. Проте, темпи зростання ринку інтернет-реклами в цілому істотно сповільнюються. Адже в 2018 році він показував 17%, а за підсумками першого півріччя 2019 року оцінюються в 12% за весь рік в цілому. Очікується, що до 2021 року темп впаде до 9% на рік.

Онлайн-відео та соцмережі є основними драйверами зростання ринку інтернет-реклами. Ці медіа в середньому показують 18% і 17% зростання. Ці канали виграють від постійних технологічних поліпшень в смартфонах, швидкості підключення, а також від поліпшення рекламного таргетингу. Також у квітні в Південній Кореї і США запустили технологію 5G, яка найближчим часом пошириться і на інші ринки. Вона, в свою чергу, сприяє залученню споживачів, адже дозволяє зробити мобільний зв’язок набагато швидше і збільшує відгук.

Інші канали показують менший приріст. Платний пошук, який становив 37% від усіх інвестицій в рекламу в 2018 році, зріс на 11% в цьому, і очікується, що в 2021 його зростання сповільниться до 7%. Велика частина інвестицій в пошук йде в голосовий пошук, який поки не монетизується.

Для більшості брендів традиційні медіа залишаються пріоритетними. Приріст інвестицій в інтернет-рекламу припадає на невеликі локальні бізнеси, які алоцірують всі свої бюджети в таких платформах, як Google і Facebook. Адже вони припускають високотаргетовані аудиторії і прості інструменти для запуску кампаній самостійно. І це впливає на зміну картинки в цілому. Середні глобальні показники інвестицій в рекламу формуються з великої кількості маленьких рекламодавців, які інвестують в онлайн-рекламу, і великих рекламодавців, які переважно витрачають на онлайн-рекламу менше половини своїх бюджетів.

Таким чином, великі бренди інвестують чималі суми в інтернет-рекламу, але більшість їх бюджетів осідає в традиційних медіа.

«Категорії, які досягли успіху у використанні сучасних digital-каналів – технології, медіа, фінанси і професійні сервіси. При цьому бренди як і раніше покладаються на традиційні медіа, щоб масово будувати знання і посилювати цінності бренду». – сказав Метт Джеймс, Global Brand President Zenith.

Деякі традиційні медіа зіткнулися з жорсткою конкуренцією

Друковані медіа тривалий час втрачають свою частку, читачів і рекламодавців через розвиток онлайн-платформ. Пік зростання реклами в друкованих друкованих медіа припав на 2007 рік з відміткою $164 млрд, а в цьому році складе лише $70 млрд. Тепер і ефірне телебачення починає падати, але не такими стрімкими темпами, як друковані медіа. Zenith прогнозує зменшення інвестицій в рекламу на традиційному ТБ щорічно з $ 184 млрд до 180 млрд в 2021 році.

Інші традиційні медіа відчувають себе більш впевнено. Щорічно радіо додає на 1%. Оператори зовнішньої реклами продовжують розширювати мережу цифрових дисплеїв, що додає їм близько 4% зростання інвестицій щорічно. Кінотеатри, хоч і займають нішеву частку 0,8% від світових інвестицій в рекламу, але в рік ростуть на 12%, багато в чому завдяки буму в Китаї.

Інвестиції в рекламу, частка кожного медіа, %

Глобальні інвестиції в рекламу зростуть на 4.6% у 2019-му

Zenith прогнозує в цьому році зростання глобальних інвестицій в рекламу на 4,6%, що складе $ 639 млрд.

«Ми вже давно спостерігаємо, як інтернет-реклама наближається до позначки у 50% частки від усіх інвестицій в медіа, але в цьому році ця цифра вперше з’явилася в нашому прогнозі. Тим не менш, 2021 рік стане першим після буму інтернет-компаній у 2001 роком однозначного зростання інвестицій в рекламу», – додав Jonathan Barnard, Head of Forecasting в Zenith.

«В Україні інтернет-реклама вже кілька років поспіль перевищує темпи зростання рекламного ринку, і тим самим показує, що наш ринок слід глобальних трендів. За останні п’ять років інтернет-реклама в медіаміксі майже подвоїла свою частку і вже наближається до 30%. Подальший стрімкий розвиток мобільного інтернету, зростання залучення аудиторії в онлайн контент однозначно призводить до посилення зростання інтернет-реклами», – додала Марина Григоренко, директор Zenith Ukraine.

Джерело: MMR.ua

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

GlobalWebIndex: реклама в соціальних мережах стає все більш ефективною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку