Як підготувати інтернет-магазин до сезону розпродажів. Поради Prom.ua, Yakaboo та BLVCK LIMIT
Чотири поради від керуючих українських інтернет магазинів напередодні старту сезону розпродажів і “Чорної п’ятниці”.
Цей матеріал доступний російською мовою
Напередодні розпродажів редакція EVO.Business поговорила з керівником відділу маркетингу для продавців Prom.ua Сергієм Палецьким, співзасновником магазину Yakaboo.ua Іваном Богданом і маркетологом магазину одягу BLVCK LIMIT Владиславом Горошко, і з’ясувала, як правильно підготувати інтернет-магазин до передноворічного сплеску продажів. RAU вибрала з їх відповідей найцікавіше.
Підготуйте достатню кількість товару
Експерти радять починати підготовку до сезону розпродажів за два місяці або навіть раніше. «На Prom.ua період високої купівельної активності починається в перших числах жовтня і тримається до кінця грудня», – говорить Сергій Палецький.
На фото Сергій Палецький, Prom.ua
«Починати потрібно з підготовки складу: товар повинен бути в наявності і в достатній кількості», – вважає Іван Богдан з Yakaboo.ua. Якщо продавець не зможе задовольнити попит і забезпечити своєчасну доставку, лояльність клієнтів знизиться.
Палецький рекомендує заздалегідь дізнатися, які товари і в який період користуються попитом: продавці на маркетплейсах можуть вимагати від менеджерів дані щодо кількості замовлень в категоріях, конверсії, сезонності. Також можна використовувати Google Trends.
Запас продукції потрібно розрахувати не тільки на час розпродажу, а й на період після неї. Владислав Горошко розповів історію, як в одного бренду після “Чорної п’ятниці” не залишилося жодного товару: «Два тижні бізнес простоював. Потрібно планувати, щоб наступна поставка товару була відразу після дня розпродажу».
Продумайте правильну систему знижок
Горошко каже, що вони ставлять знижки 40-80%: «Розмір залежить від початкової націнки на товар і його кількості в наявності. Якщо якогось товару залишилося мало і в декількох розмірах, дамо максимальну знижку, щоб позбутися від залишків».
На фото Владислав Горошко, BLVCK LIMIT
В Yakaboo.ua знижки можуть бути 50% і більше: «У першу чергу думаємо про якість і доцільність. Адже можна дати знижку 90% на книгу, яка вже давно не продається, а можна – 20% на хіт продажів».
Палецький акцентує увагу на тому, що не всі акції і розпродажі корисні: «Якщо закласти знижку 20%, розраховуючи на 10% приросту продажів, можна недоотримати прибуток».
Щоб вирости в прибутковості, потрібно тримати в голові вартість закупки або виробництва товару.
Також Палецький рекомендує залучати увагу покупців не тільки ціною: можна додати до замовлення невеличкий подарунок. Щось на зразок навушників, чохла, плівки або листівки. Оптом вони коштують недорого і добре стимулюють продажі.
Розкажіть людям про розпродаж
Про розпродаж необхідно розповісти як існуючим клієнтам, так і новим. Для цього експерти рекомендують використовувати всілякі інструменти: рекламу в соціальних мережах, пошукових системах, у лідерів думок, email-розсилки, push-повідомлення, банери на сайті.
«При необхідності можна зробити навіть окрему сторінку з інформацією про знижки», – радить Горошко.
За словами Палецького, в сезон розпродажів люди швидше приймають рішення про покупку, але при цьому дивляться більше пропозицій. Чим більше фотографій товару, чим ретельніше описані характеристики, тим вище ймовірність, що покупець вибере саме ваш товар.
На фото Іван Богдан, Yakaboo.ua
Додайте максимум способів оплати і доставки
«Успіх розпродажу безпосередньо залежить від того, чи зможе покупець оплатити зручним способом і вибрати доставку зручним поштовим оператором», – рекомендує Палецький.
Також він рекомендує на період розпродажу продовжити час роботи магазину і додати в зміну додаткових менеджерів та кур’єрів, щоб якісно задовольнити попит.
Горошко з BLVCK LIMIT каже, що продажі в передноворічний період можуть збільшуватися в 2-6 разів, в порівнянні з місячною нормою: «Знаю проекти, де кілька днів розпродажів приносять піврічну виручку».
Джерело EVO.Business
Читайте також –
Чорна п’ятниця-2019: до чого готуватися рітейлерам і споживачам