Фруктовий мікс: ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути мережу Цитрус

Фруктовий мікс: ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути мережу Цитрус

Сьогодні
  416
Костянтин Симоненко

Станом на червень 2025 року мережа магазинів Цитрус має близько 40 точок по всій Україні, а Yabluka — близько 30. Інтернет-магазин Цитрус щомісяця відвідують приблизно 600 000 користувачів, що вдвічі більше, ніж у Yabluka.

Як повідомляє AllRetail, про плани поглинання Цитрус розповів Forbes Ukraine співрозмовник, знайомий з деталями угоди, а власник Yabluka Артур Гатунок підтвердив виданню цю інформацію. Він розповів, що компанія хоче зберегти свіжість бренду та маркетингові активності Цитрус.

«Я б сказав навпаки: Цитрус поглинає Yabluka — ми розвиватимемо саме його бізнес-модель. Yabluka вдалося знизити суму до менш ніж $10-20 млн, але фінальної домовленості ще немає — все може змінитися», — так прокоментував власник Yabluka Артур Гатунок. Фінансові умови угоди Артур Гатунок розголошувати відмовився.

Також Цитрус має партнерство з Apple через його офіційного дистрибʼютора в Україні — Асбіс. Yabluka серед 17 партнерів компанії немає.

Нагадаємо, Цитрус заснували Григорій Топал і Дмитро Зінченко. Навесні 2020-го в компанії виник корпоративний конфлікт. За словами Зінченка, Топал забрав його 50% й усунув від управління компанією. З 2021 року учасником конфлікту став Геннадій Корбан, який придбав у Зінченка частку 50% ключової юрособи Цитрус на той момент — ЗТ-Інвест. Інші 50% у компанії належать Топалу. Наразі Цитрус не має однієї керуючої компанії, бізнес складається з кількох юридичних осіб.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку