Підсумки workshop «Сучасний рітейл-дизайн» – у партнерстві RAU та Synergy Construction
Асоціація рітейлерів України у партнерстві з будівельною компанією Synergy Construction провели спільний workshop, який був присвячений актуальним трендам дизайну у рітейлі. Як пройшов захід – у матеріалі RAU.
Семінар відбувся 28 вересня у конференц-залі готелю Park Inn By Radisson Troitska (вул. Велика Васильківська, 55). Партнером заходу виступила будівельна компанія Synergy Construction, яка має величезний досвід у сфері ремонту магазинів для таких рітейл-гігантів як LPP, H&M та LC Waikiki.
Серед учасників події були представники Епіцентр К, Аптека Доброго Дня, Фокстрот, Flagman, Велмарт, Ашан, MOYO, Vovk, Intertop, Vodafone Retail, Zarina, Сільпо та інші.
Першим спікером ділової програми став директор з маркетингу мережі аптек Подорожник Ігор Дідок. Він розповів про чотири світові формати аптечного рітейлу – pharmacy (саме в ньому працюють українські аптеки), drugstore, health&beauty та drogerie. Також Ігор розповів про ребрендинг мережі Подорожник та нову концепцію аптек, яку рітейлер нещодавно розпочав впроваджувати.
Далі керівник проектів компанії Synergy Сonstruction Ольга Приходько розповіла гостям заходу про особливості ремонту магазинів з урахуванням сучасних трендів у дизайні приміщення. Спікер поділилася досвідом щодо вибору надійного підрядника, який забезпечить комплексний підхід до ремонту, якісно виконає оформлення як торгового залу, так і всіх складських і підсобних приміщень та за допомогою правильно підібраних матеріалів для оздоблення екстер’єру та інтер’єру передасть індивідуальний характер рітейлера. «Під час ремонту магазину необхідно керуватися Державними будівельними нормами України. Тому при виборі генпідрядника особливу увагу слід звернути на досвід роботи будівельної компанії на ринку, фінансовий стан підприємства та, безперечно, позитивні відгуки попередніх замовників», – пояснила керівник проектів будівельної компанії Synergy Construction Ольга Приходько.
Першу частину завершив виступ директору з маркетингу ТРЦ Dream Надії Лінської, яка познайомила присутніх з різними видами вивісок у внутрішньому просторі сучасних ТРЦ, розповіла як дотримання єдиної концепції вивісок впливає на трафік торговельних центрів, а також поділилась інформацією щодо планів оновлення ТРЦ Dream.
Після кава-паузи гості заходу мали можливість познайомитись з особливостями вітриністики та актуальними тенденціями у оформленні вітрин. Своїми знаннями з цього питання ділилась директор ТОВ «Жовтий стриж» (комплексні рішення з декорування простору) Ольга Кужавська.
Архітектор GastroFamily Андрій Єфименко у своєму виступі розкривав секрети емоційного та маркетингоорієнтованого дизайну ресторанів Діми Борисова: як за допомогою світла, кольору, звуку, запаху, температури та видовищності (скульптур, неону й інста-зон) досягти wow-ефекту в оформленні закладу.
Завершала workshop засновниця рітейл-ательє Dzyuba та екс-керівниця департаменту оформлення магазинів Сільпо Юлія Дзюба. Експерт розповіла присутнім про останні тренди у формуванні рітейл-просторів. Зокрема, про тренд рітейлтейменту (retail+entertainment – у перекладі з англ. роздрібна торгівля+розваги) у дизайні магазинів, який започаткували такі світові гравці як Lego та Nike та якому поступово починають слідувати й українські рітейлери.
Читайте також –
Підсумки workshop «У битві за покупця. Нові бізнес-моделі в рітейлі» – у партнерстві RAU і Frisbee