Запрошуємо на workshop «RAU marketing day»
18 вересня, Київ, HUB 4.0 (провулок Ярославський 1/3), Асоціація Рітейлерів України та агентство Prcom запрошують на workshop, присвячений сучасним Digital-трендам в маркетингу.
Цей текст доступний також російською мовою
Запрошуємо відвідати workshop Асоціації рітейлерів України у партнерстві з Prcom «RAU marketing day». Попередня реєстрація обов’язкова!
Програма події:
09:30 – 10:00 – Реєстрація. Ранкова кава
10:00 – 10:30 – “Digital for retail. Топ-10 трендів, на які варто звернути увагу будь-якому рітейлеру”
Спікер: Микола Маранчак, Digital-маркетолог, журналіст Ukrainian Retail Association
Тези виступу:
• Як правильно вести комунікацію зі споживачами в Telegram
• Маслукинг, як нова можливість для просування в Instagram Stories
• TikTok, хто там? Або нові шляхи для залучення уваги покоління Z
• Facebook: новий дизайн, алгоритми і правила гри в 2020 році
10:30 – 11:00 – «Продажі в Instagram. Всі лайфхаки і корисні секрети»
Спікер: Віолета Титаренко, директор з маркетингу Люксоптика
Тези виступу:
• INSTAоптика. Кейс про те, як недорого відкрити онлайн-оптику в Instagram
• Наслідки колаборації блогера і рейву для сторінки бренду
• Продажі в діректі. Чи є в цьому сенс?
• Instagram як інструмент для B2B-продажів.
11:00 – 11:30 – «YouTube для бізнесу: а чи треба?»
Спікер: Олексій Тараненко, головний редактор ROZETKA
Тези виступу:
• “Продає” контент
• Коли не варто навіть починати
• Як почати, якщо все-таки варто
• YouTube – це марафон, який насправді спринт.
11:30 – 12:00 – «Від хайпу до лояльності: як ресторани Діми Борисова вибудовують комунікацію з гостями різних поколінь»
Спікер: Марія Банько, директор з маркетингу Сім’ї ресторанів Діми Борисова
Тези виступу:
• Теорія поколінь і практика в комунікаціях
• Цільова аудиторія – це не “стать / вік / дохід”, а стиль життя і цінності
• Маркетинг-мікс замість маркетинг-хаосу
• Digital-стратегія для smart casual форматів: від хайпу до довгострокової лояльності
• Нові інструменти і підходи до комунікації: VR, боти і Гейміфікація для HoReCa
12:00 – 12:30 Кава-брейк
12:30 – 13:00 – “Як встигнути і не втратити. Медіа-моніторинг, як перший з кроків у роботі з репутацією бренду”
Спікер: Тетяна Юрчишина, керівник бізнес-лінії «Системи аналізу та моніторингу» ЛІГА: ЗАКОН
Тези виступу:
• Медіа-поле
• Відгуки
• Соцмережі
• Аналітика ринку і трендів
13:00 – 13:30 – «Зриваємо маски»
Спікер: Тетяна Дадочкіна, директор з маркетингу City Capital Group (Даринок, Арт-завод Платформа)
Тези виступу:
• Використання різних інструментів для підвищення залучення користувачів в соціальних мережах
• Впровадження альтернативних методів для прокачування своєї ЦА
• Активація ЦА за допомогою інтерактивів.
13:30 – 14:00 «Як бути молодим, не втративши статус діамантового бренду з 20-річною історією»
Спікер: Заріна Нетовкіна, амбасадор Ювелірного дому ZARINA
Тези виступу:
• Чесність і життєвість в продукті
• Timeless against temporary
• Колаборації
• Корпоративна соціальна відповідальність. Навіщо вона потрібна бізнесу?
• Кастомізація
- Дата: 18 вересня
- Час: 10:00 — 14:00 (початок реєстрації з 9:30)
- Місце: HUB 4.0 (провулок Ярославський 1/3)
Вартість*: 790 грн.
*для членів та партнерів Асоціації рітейлерів України участь безкоштовна.
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)