Запрошуємо на workshop «RAU marketing day»

Запрошуємо на workshop «RAU marketing day»

11.09.2019 08:00
  695
rau

18 вересня, Київ, HUB 4.0 (провулок Ярославський 1/3), Асоціація Рітейлерів України та агентство Prcom запрошують на workshop, присвячений сучасним Digital-трендам в маркетингу.

Цей текст доступний також російською мовою

Запрошуємо відвідати workshop Асоціації рітейлерів України у партнерстві з Prcom «RAU marketing day». Попередня реєстрація обов’язкова!

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Програма події:

09:30 – 10:00 – Реєстрація. Ранкова кава

10:00 – 10:30 – “Digital for retail. Топ-10 трендів, на які варто звернути увагу будь-якому рітейлеру” 

Спікер: Микола Маранчак, Digital-маркетолог, журналіст Ukrainian Retail Association

Тези виступу:

• Як правильно вести комунікацію зі споживачами в Telegram
• Маслукинг, як нова можливість для просування в Instagram Stories
• TikTok, хто там? Або нові шляхи для залучення уваги покоління Z
• Facebook: новий дизайн, алгоритми і правила гри в 2020 році

10:30 – 11:00 – «Продажі в Instagram. Всі лайфхаки і корисні секрети»

Спікер: Віолета Титаренко, директор з маркетингу Люксоптика

Тези виступу:

• INSTAоптика. Кейс про те, як недорого відкрити онлайн-оптику в Instagram
• Наслідки колаборації блогера і рейву для сторінки бренду
• Продажі в діректі. Чи є в цьому сенс?
• Instagram як інструмент для B2B-продажів.

11:00 – 11:30 – «YouTube для бізнесу: а чи треба?»

Спікер: Олексій Тараненко, головний редактор ROZETKA

Тези виступу:
• “Продає” контент
• Коли не варто навіть починати
• Як почати, якщо все-таки варто
• YouTube – це марафон, який насправді спринт.

11:30 – 12:00 – «Від хайпу до лояльності: як ресторани Діми Борисова вибудовують комунікацію з гостями різних поколінь»

Спікер: Марія Банько, директор з маркетингу Сім’ї ресторанів Діми Борисова

Тези виступу:

• Теорія поколінь і практика в комунікаціях
• Цільова аудиторія – це не “стать / вік / дохід”, а стиль життя і цінності
• Маркетинг-мікс замість маркетинг-хаосу
• Digital-стратегія для smart casual форматів: від хайпу до довгострокової лояльності
• Нові інструменти і підходи до комунікації: VR, боти і Гейміфікація для HoReCa

12:00 – 12:30 Кава-брейк

12:30 – 13:00 – “Як встигнути і не втратити. Медіа-моніторинг, як перший з кроків у роботі з репутацією бренду”

Спікер: Тетяна Юрчишина, керівник бізнес-лінії «Системи аналізу та моніторингу» ЛІГА: ЗАКОН

Тези виступу:

• Медіа-поле
• Відгуки
• Соцмережі
• Аналітика ринку і трендів

13:00 – 13:30 – «Зриваємо маски»

Спікер: Тетяна Дадочкіна, директор з маркетингу City Capital Group (Даринок, Арт-завод Платформа)

Тези виступу:

• Використання різних інструментів для підвищення залучення користувачів в соціальних мережах
• Впровадження альтернативних методів для прокачування своєї ЦА
• Активація ЦА за допомогою інтерактивів.

13:30 – 14:00 «Як бути молодим, не втративши статус діамантового бренду з 20-річною історією»

Спікер: Заріна Нетовкіна, амбасадор Ювелірного дому ZARINA

Тези виступу:

• Чесність і життєвість в продукті
• Timeless against temporary
• Колаборації
• Корпоративна соціальна відповідальність. Навіщо вона потрібна бізнесу?
• Кастомізація

  • Дата: 18 вересня
  • Час: 10:00 — 14:00 (початок реєстрації з 9:30)
  • Місце: HUB 4.0 (провулок Ярославський 1/3)

Вартість*: 790 грн.

*для членів та партнерів Асоціації рітейлерів України участь безкоштовна.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Контактна особа з питань реєстрації:

Олеся Кобцева / Client manager (+38 (050) 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку