Wog запускає комплексну ЕКО-платформу “До природи з добром”

Wog запускає комплексну ЕКО-платформу “До природи з добром”

11.11.2020 02:10
  120
rau

До кінця року компанія інвестує в сортування сміття, переробку кавової гущі та проект зі збору й утилізації батарейок. В 2021 році Wog планує розширити участь в природозахисних проектах і охопити більше напрямків.

Цей текст доступний також російською мовою

Мета нової ЕКО-платформи “До природи з добром” – раціоналізація використання природних ресурсів та захист екології, а також популяризація та виховання в українців принципів еко-відповідальності й турботи про навколишнє середовище.

«Для Wog турбота про навколишнє середовище – не просто частина бізнес-стратегії, це наша особиста відповідальність. Всі ми – українці, і хочемо, щоб наші діти жили в екологічно благополучній країні. А тому, як представники великого бізнесу, хочемо своїм прикладом надихнути людей відповідальніше ставитися до навколишнього середовища і більш раціонально використовувати природні ресурси», – зазначила куратор платформи і директорка з комунікацій Wog Олена Осипчук.

За її словами, всі еко-ініціативи компанії – від виробництва сонячної енергії до продажу бамбукових еко-стаканчиків, які компанія випускає лімітованими серіями під власні соціальні проекти і свята, – спрямовані на популяризацію еко-відповідальності серед клієнтів мережі.

Однак, крім інвестицій в успішний розвиток компанії, ключовим фактором для Wog є можливість поліпшення екологічної безпеки країни. Сьогодні в Україні ситуація із забрудненням навколишнього середовища просто катастрофічна – лише 5% вироблених в країні відходів направляються на переробку. Тоді як в ЄС щорічно переробляється до 2/3 всіх відходів, частина з яких використовується для виробництва теплоенергії.

Сортування сміття

Перший етап впровадження еко-ініціатив в рамках платформи “До природи з добром” – запуск сортування сміття на АЗК Wog. Баки, які можна зустріти на 34 столичних заправках мережі, призначені для роздільного збору пластику, скла та паперу. Вони позначені різними кольорами і спецсимволами відповідно до прийнятої міжнародної класифікації. Сміття з цих баків доставляють в спеціалізовані пункти переробки. У найближчих планах компанії – розширення географії проекту.

Сортування сміття дуже важливе як для екології, так і для економіки країни, адже на виготовлення деяких видів продукції з вторинної сировини витрачається на 60% менше енергії, при цьому ще й економляться важливі природні ресурси. Відповідальне ставлення до сортування сміття дозволяє переробляти до 80% відходів.

Переробка кавової гущі

З метою підвищення екологічності роботи, Wog спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) запускають проект з переробки кавової гущі. Тепер кавова гуща, що залишається після приготування кави в кавомашинах мережі, буде збиратися для подальшої переробки в зручні й екологічні підстаканники.

Крім цього, кавова гуща із заправок у Луцьку йде на переробку в компанію «Пастернак», де її використовують для виготовлення органічного добрива – біогумусу.

А також з метою скоротити використання пластику, який згубно впливає на природу в усьому світі, мережа відмовилася від використання пластикових трубочок для напоїв – на всіх об’єктах компанії пропонуються їх екологічний паперовий аналог.

Збір та утилізація батарейок

Ще однією еко-ініціативою компанії, спрямованою на збереження природи, стало рішення запустити проект зі збору та утилізації використаних батарейок. Ця ініціатива реалізується спільно з ГО “Батарейки, здавайтеся!”, яке гарантує 100% правильну утилізацію всіх зібраних батарейок на спеціалізованому заводі в Румунії.

Одна маленька батарейка здатна забруднити в середньому 16м2 родючого ґрунту, тому налагодити відповідальну утилізацію цього типу відходів вкрай важливо. А з урахуванням того, що заправки Wog знаходяться по всій країні, нарешті здати використані батарейки зможуть також і жителі віддалених районів, невеликих міст і сіл України.

Довідка. Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об’єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.

Читайте также

Власні торгові марки WOG визнані найбільш впізнаваними


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку