Wog запускає комплексну ЕКО-платформу “До природи з добром”

Wog запускає комплексну ЕКО-платформу “До природи з добром”

11.11.2020 02:10
  330
rau

До кінця року компанія інвестує в сортування сміття, переробку кавової гущі та проект зі збору й утилізації батарейок. В 2021 році Wog планує розширити участь в природозахисних проектах і охопити більше напрямків.

Цей текст доступний також російською мовою

Мета нової ЕКО-платформи “До природи з добром” – раціоналізація використання природних ресурсів та захист екології, а також популяризація та виховання в українців принципів еко-відповідальності й турботи про навколишнє середовище.

«Для Wog турбота про навколишнє середовище – не просто частина бізнес-стратегії, це наша особиста відповідальність. Всі ми – українці, і хочемо, щоб наші діти жили в екологічно благополучній країні. А тому, як представники великого бізнесу, хочемо своїм прикладом надихнути людей відповідальніше ставитися до навколишнього середовища і більш раціонально використовувати природні ресурси», – зазначила куратор платформи і директорка з комунікацій Wog Олена Осипчук.

За її словами, всі еко-ініціативи компанії – від виробництва сонячної енергії до продажу бамбукових еко-стаканчиків, які компанія випускає лімітованими серіями під власні соціальні проекти і свята, – спрямовані на популяризацію еко-відповідальності серед клієнтів мережі.

Однак, крім інвестицій в успішний розвиток компанії, ключовим фактором для Wog є можливість поліпшення екологічної безпеки країни. Сьогодні в Україні ситуація із забрудненням навколишнього середовища просто катастрофічна – лише 5% вироблених в країні відходів направляються на переробку. Тоді як в ЄС щорічно переробляється до 2/3 всіх відходів, частина з яких використовується для виробництва теплоенергії.

Сортування сміття

Перший етап впровадження еко-ініціатив в рамках платформи “До природи з добром” – запуск сортування сміття на АЗК Wog. Баки, які можна зустріти на 34 столичних заправках мережі, призначені для роздільного збору пластику, скла та паперу. Вони позначені різними кольорами і спецсимволами відповідно до прийнятої міжнародної класифікації. Сміття з цих баків доставляють в спеціалізовані пункти переробки. У найближчих планах компанії – розширення географії проекту.

Сортування сміття дуже важливе як для екології, так і для економіки країни, адже на виготовлення деяких видів продукції з вторинної сировини витрачається на 60% менше енергії, при цьому ще й економляться важливі природні ресурси. Відповідальне ставлення до сортування сміття дозволяє переробляти до 80% відходів.

Переробка кавової гущі

З метою підвищення екологічності роботи, Wog спільно з українською еко-компанією Blue Ocean Solutions (BOS) запускають проект з переробки кавової гущі. Тепер кавова гуща, що залишається після приготування кави в кавомашинах мережі, буде збиратися для подальшої переробки в зручні й екологічні підстаканники.

Крім цього, кавова гуща із заправок у Луцьку йде на переробку в компанію «Пастернак», де її використовують для виготовлення органічного добрива – біогумусу.

А також з метою скоротити використання пластику, який згубно впливає на природу в усьому світі, мережа відмовилася від використання пластикових трубочок для напоїв – на всіх об’єктах компанії пропонуються їх екологічний паперовий аналог.

Збір та утилізація батарейок

Ще однією еко-ініціативою компанії, спрямованою на збереження природи, стало рішення запустити проект зі збору та утилізації використаних батарейок. Ця ініціатива реалізується спільно з ГО “Батарейки, здавайтеся!”, яке гарантує 100% правильну утилізацію всіх зібраних батарейок на спеціалізованому заводі в Румунії.

Одна маленька батарейка здатна забруднити в середньому 16м2 родючого ґрунту, тому налагодити відповідальну утилізацію цього типу відходів вкрай важливо. А з урахуванням того, що заправки Wog знаходяться по всій країні, нарешті здати використані батарейки зможуть також і жителі віддалених районів, невеликих міст і сіл України.

Довідка. Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об’єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.

Читайте также

Власні торгові марки WOG визнані найбільш впізнаваними


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку