
Традиції та інновації: Як Coca-Cola стала одним з найуспішніших брендів в історії


28 серпня 2024 року відбудеться вебінар, організований Асоціацією ритейлерів України спільно з діджитал-агенцією Ланет CLICK. Захід присвячений найактуальнішим трендам у сфері онлайн-просування та маркетингових стратегій, які вже показали свою ефективність у 2024 році.
Програма вебінару:
11:00 – 11:05 – вітання, коротке знайомство з аудиторією
11:05 – 11:20 – Микола Андрущенко, CMO Ланет CLICK, тема: “Діджитал-агенція як надійний партнер ритейлера. Тренди в онлайн просуванні»
11:20 – 11:45 – Юлія Дробишева, директорка з маркетингу Агромат, тема: “Як працює Online + Offline – побачив online, придбав offline. Грамотна стратегія О+О.”
Тези виступу:
11:45 – 12:10 – Наталія Случай, керівниця відділу маркетингу Moyo, тема: «Локальне просування через відеоконтент: ефективні стратегії для офлайн-магазинів»
Тези виступу:
12:10 – 12:30 – питання / відповіді від аудиторії. Підсумки зустрічі, короткі меседжі від спікерів, завершення вебінару.
Модератор зустрічі: Микола Андрущенко, CMO Ланет CLICK
Чому варто приєднатися?
Цей вебінар – унікальна можливість для маркетологів, ритейлерів та бізнес-лідерів дізнатися про нові підходи в діджитал маркетингу, отримати цінні поради від провідних експертів галузі та обговорити найбільш ефективні інструменти для просування бізнесу в сучасних умовах.
Не пропустіть можливість підвищити свою компетенцію у сфері діджитал-маркетингу та отримати цінний досвід для розвитку вашого бізнесу!