Огляд новин в drogerie&beauty: Watsons, EVA, Brocard, Isei і Prostor

Огляд новин в drogerie&beauty: Watsons, EVA, Brocard, Isei і Prostor

04.04.2018 08:00
  1354
rau

EVA і Prostor продовжують активно розширюватися, Brocard інтегрувала дисконтну програму з мобільним додатком Privat24, у Watsons нові магніти, а Isei оновив дизайн флагмана в ТРЦ Ocean Plaza.

EVA

За підсумками березня 2018 року мережа магазинів EVA збільшила свою присутність на 17 магазинів. Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Загальна площа нових магазинів склала 2300 кв. м. Таким чином на даний момент мережа налічує 664 торгові точки.

Нагадаємо, EVA – національна мережа магазинів з великим асортиментом товарів для жінок, яка пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям і тілом, біжутерію, аксесуари для дому, а також дитячі товари. Розвитком мережі займається компанія РУШ, створена в 2002 році. Зараз в компанії працює понад 7600 співробітників.

Isei

Мережа магазинів косметики і товарів для будинку преміум-класу Isei оновила інтер’єр свого флагманського бутіка в ТРЦ Ocean Plaza. Як повідомила RAU прес-служба мережі, інтер’єр оновленого бутіка в стилі Asian Mood розроблений дизайн-студією AlexDesign. Дизайн нагадує казковий бамбуковий ліс, де панує новий символ мережі ISEI – Панда з солохою. Панда – це хранителька традицій, яка об’єднує в ISEI високі стандарти Азії та національний колорит України.

«В оформленні бутіка використовували багато натуральних текстур і матеріалів – дерево, камінь, рослинний декор, вибравши максимально приємну для очей сіро-зелену кольорову гаму з соковитими акцентами і теплими відтінками деревини, – розповідає засновник Alex Design Олександра Вернега. – Особливу увагу приділили правильно підібраного освітлення. М’яке і тепле, воно створює приємну атмосферу в бутіку, але головне – робить фокус на товар, щоб клієнт відчував комфорт при виборі того чи іншого засобу».

Також в оновленому бутіку фокус зроблений на комунікацію з клієнтами, впроваджені нові, трендові «фішки». «У нашому магазині покупець обов’язково відчує навіть саму малу турботу про нього, – коментує керівник мережі магазинів ISEI Ліліанна Ковтунець. – Наприклад, якщо у вас розрядився телефон, ви без проблем зможете його зарядити – за вітриною магазину розташований столик з зарядним пристроєм, який підійде для мобільного будь-якої марки. А за допомогою планшета, встановленого всередині торгового залу, можна ознайомитися з повним каталогом продукції мережі і навіть зробити онлайн-замовлення».

 

Lush

28 березня в ТРЦ Rive Gauche відкрився новий магазин LUSH. Площа торговельної точки склала 30 кв. м. «Поки ми відкриваємо невеликий магазин у першої черги ТРЦ, але розглядаємо переїзд в більш велику локацію до відкриття другої черги», — розповіла заступник директора компанії LUSH Олена Сургай.

У торговельному просторі нового магазину представлений повний асортимент бренду в Україні, включаючи нову колекцію парфумерії, виготовлену, як і все інше в мережі, вручну на основі натуральних ефірних олій, свіжих фруктів і овочів, цілющих трав і рослин. Дизайн магазину виконаний в новому стилі, який, серед іншого, включає в себе меблі з дерева, колишнього у вживанні. Нова торгова точка стане за рахунком 14-й для української мережі.

PROSTOR

Мережа магазинів PROSTOR відкрила в березні шість нових торгових точок. Про це повідомляє Trademaster.
5 березня в місті Кривий Ріг Дніпропетровської області за адресою: вул. Єсеніна, 8. Його площа становить 106,9 кв. м.

10 березня відкрився магазин PROSTOR в місті Одеса за адресою: вул. Іцхака Рабіна, 2. Його площа – 111,86 кв м. В місті Одеса це 9 магазин PROSTOR.

Також 16 березня відкрився магазин PROSTOR в місті Київ за адресою: вул. Данила Щербаківського, 55. Його площа – 127,04 кв. м Для Києва це 21 магазин PROSTOR, а в області працює 28 магазинів.
23 березня відкрився магазин PROSTOR в місті Дніпро за адресою: вул. Терещенківська, 25А. Його площа – 147,93 кв м. В Дніпрі це 29 магазин PROSTOR.

27 березня 2018 року відкрився ще один магазин PROSTOR в місті Кривий Ріг за адресою: пр. Поштова, 35Б. Його площа – 148,72 кв. м. В місті Кривий Ріг це 15 магазин PROSTOR, а в Дніпропетровській області працює 56 магазинів.

31 березня відкрився магазин PROSTOR в місті Маріуполь Донецької області. Знаходиться він за адресою: вул. Маршрутна, 31. Його площа – 132,44 кв. м. В Маріуполі це 14 магазин PROSTOR, в області працює 24 магазину.

BROCARD

Мережа парфумерно-косметичних магазинів BROCARD інтегрувала дисконтну програму з мобільним додатком Privat24. Як повідомила RAU прес-служба Приватбанку, тепер для отримання знижки за дисконтною карткою і інших переваг програми лояльності в будь-якому з магазинів мережі BROCARD клієнтам досить пред’явити штрихкод карти в своєму смартфоні.

«Завдяки оцифрованим дисконтними картками в Privat24 процес придбання парфумерії та косметики став ще більш зручним і комфортним», – говорить керівник e-соммегсе-проектів Приватбанку Христина Кармазіна.

Щоб додати карту BROCARD в смартфон, треба зайти в розділ «Дисконт» в Privat24, натиснути на логотип мережі і відсканувати штрих-коду дисконтної карти за допомогою камери смартфона. Після цього карта буде додана в особистий список дисконтів.

Watsons

З початку березня в магазинах мережі та інтернет-магазині Watsons з’явилася чергова, тепер весняна серія колекційних магнітів «Ангели Watsons». Вже 2,5 роки кошти з їх продажу перераховуються на придбання окклюдерів – імплантів для дітей з вадами серця. Як повідомила RAU прес-служба Watsons, нову серію магнітів спеціально для проекту створила молода українська художниця Євгенія Миронюк.

«Ми періодично оновлюємо ілюстрації для цього проекту, для того щоб нашим Ангелам (тим, хто допомагає діткам, купуючи магніти) було цікаво поповнювати свою колекцію магнітів, – коментує Катерина Веремєєва, начальник відділу корпоративних комунікацій і зв’язків з громадськістю Компанії. – Зараз в розробці літні, а також наступні ілюстрації».

За словами Катерини, беруть участь в проекті постійні клієнти мережі, і вони з інтересом чекають нових сезонних поповнень, пишуть про це у соціальних мережах або запитують у магазинах.

Читайте також

Огляд новин в drogerie & beauty: відкриття EVA, активний Prostor і новий формат КОСМО


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку