Walmart використовує роботів в магазинах: співробітники в захваті, покупці – ігнорують

Walmart використовує роботів в магазинах: співробітники в захваті, покупці – ігнорують

06.02.2018 08:45
  276
Ukrainian Retail Association

Велика американська роздрібна мережа Walmart пару місяців назад спробувала використовувати роботів у своїх магазинах.

Роботи, розроблені компанією з Сан-Франциско Bossa Nova, працюють в 50 магазинах мережі в США. І за попередніми спостереженнями, подобаються співробітникам, але залишають байдужими покупців, пише портал AIN.UA з посиланням на MIT Technology Review. Видання взяло коментар на цю тему у Мартіна Хітча, CBO Bossa Nova.

Роботами, що працюють на складах логістичних і рітейл-компаній, вже нікого не здивуєш, але восени минулого року Walmart випустив роботів прямо в магазини. Основним завданням роботів, обладнаних камерами, було сканування етикетки товарів, щоб з’ясовувати, які товари закінчилися, де невірні ціни або неправильні етикетки. Загалом – виконувати частину рутинної роботи, яку зазвичай виконують співробітники-люди. Працює це так:

За словами Хітча, співробітники магазинів сприйняли «колег» на ура: нудна і виснажлива робота з перевірки етикеток нікому особливо не подобалася.

«Співробітники відразу стали на захист роботів, вважаючи їх своїми помічниками. Їм навіть дали імена, у кожного робота з’явився бейджик», – говорить він.

При цьому, парадоксально, але значна частина клієнтів ніяк не відреагувала на роботів, що їздять прямо по магазину. Звичайно, з боку покупців була природна допитливість і магазини навіть виставили спеціального співробітника, який би пояснював, навіщо робот потрібен. Але за словами Хітча, приблизно 50% клієнтів просто ігнорують їх. «Це нас здивувало», – говорить він.

Роботи безпосередньо не взаємодіють з покупцями, але при цьому їм потрібно було якось повідомляти про свої пересування. Спочатку спробували використовувати систему світлових сигналів – як у авто, але виявилося, що покупці їх не розуміють. Тоді роботів перевели на звукові попередження. Також, за допомогою світлового сигналу робот попереджає, якщо людина підійшла до нього надто близько.

Нагадаємо, за прогнозами консалтингової компанії McKinsey & Co, як мінімум 800 млн людей по всьому світу втратять роботу через поширення роботів і автоматизацію до 2030 року. Ця цифра еквівалентна одній п’ятій всієї робочої сили на планеті.

Джерело: AIN.UA

Читайте також –

Звіт Deloitte: Глобальні тенденції рітейлу в 2018 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку