
Ролики тижня: Metro x Latexfauna, Укрпошта, Нова пошта, SOVA, Епіцентр


Таким чином ритейлер розраховує залучити клієнтів і збільшити продажі в сезон свят.
Найбільша в світі продуктова мережа Walmart прискорить оформлення замовлень в магазинах і полегшить покупцям пошук за допомогою цифрових карт, що показують точне місце розташування товарів. Як пише LIGA, з посиланням на Reuters, ритейлер таким чином розраховує залучити клієнтів і збільшити продажі в сезон свят.
У компанії відзначають, що нова послуга Walmart під назвою Check out with Me дозволить покупцям уникнути черг біля кас і оплачувати товари прямо біля стелажів в торговому залі. Крім того, Walmart введе безкоштовну доставку замовлень за два дні, якщо вартість покупки перевищує $ 35.
Компанія також запропонує більш широкий асортимент іграшок, електроніки, предметів моди і домашнього вжитку як в магазинах, так і на сайті, що, як сподівається ритейлер, допоможе збільшити обсяг продажів.
Останні два місяці року мають важливе значення для рітейлерів, оскільки на цей сезон припадає значна частина річних продажів і прибутку.
Walmart запускає пілотний проект доставки товарів за принципом краудсорсингу