Виручка H&M в Україні зросла майже на 60%
За третій фінансовий квартал продажі H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($9,65 млн), що в 1,5 рази більше, ніж за аналогічний період 2019 року.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє портал Delo.ua, корпорація Hennes & Mauritz AB (H&M, Швеція), яка володіє другою за величиною в Європі мережею магазинів одягу, в третьому фінансовому кварталі (1червня – 31 серпня) 2020 року збільшила виручку в своїх українських магазинах на 59% в гривні.
Як свідчать дані звіту компанії, за третій фінансовий квартал продажі H&M в Україні склали 86 млн шведських крон ($9,65 млн), що в 1,5 рази більше, ніж за такий же період 2019 роки (56 млн шведських крон, або $6,28 млн). Таким чином, зростання в шведських кронах склало 54%, а в гривні – 59%.
Компанія за цей період запустила два нових магазини в Україні, розширивши таким чином мережу до п’яти об’єктів (всі – в Києві). В цілому, за дев’ять місяців фінансового року H&M збільшив виручку на 10% – до 156 млн шведських крон (142 млн шведських крон за 9 місяців 2019 року), тоді як зростання продажів в гривні склало 5%.
Нагадаємо, H&M 11 червня відкрив четверту торговельну точку в Україні в ТРЦ Dream Town і 1 серпня – п’яту, в ТРЦ Retroville.
Згідно з даними Єдиного держреєстру юросіб та фізосіб-підприємців, кінцевим бенефіціаром є Стефан Перссон (Швеція). Статутний капітал компанії становить 696 900 грн.
Нагадаємо, перший магазин H&M в Україні був відкритий в серпні 2018 року в ТРЦ Lavina Mall. Другий відкрили через два місяці, в жовтні 2018 року, в ТРЦ Sky Mall.
Джерело: Delo.ua
Читайте також –