
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Виручка шведської мережі магазинів H&M в Україні скоротилася на 76% в гривні в другому кварталі фінансового року (1 березня – 31 травня).
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише агенція Інтерфакс-Україна з посиланням на звіт компанії, за другий фінквартал продажі H&M в Україні склали 11 млн шведських крон ($1,18 млн), що в 4,6 разів менше, ніж за такий же період 2019 року (51 млн шведських крон, або $5,5 млн ). Таким чином, падіння в шведських кронах склало 78%, а в гривні – 76%.
Слід зазначити, що значне падіння товарообігу H&M в цей період було обумовлене вимушеним простоєм магазинів в період дії жорсткого карантину, введеного для боротьби з поширенням епідемії COVID-19.
Станом на 31 травня мережа H&M налічувала три магазини в Україні. Всі вони працювали в Києві – в ТРЦ Lavina Mall, Sky Mall і River Mall. Четвертий торговельний об’єкт компанії в країні відкрився в червні в столичному ТРЦ Dream Town.
В цілому за 6 місяців першого фінансового півріччя H&M в Україні знизив виручку на 19% – до 70 млн шведських крон (86 млн шведських крон за аналогічний період 2019 року), тоді як падіння продажів в гривні склало 28%.
За результатами 2019 року H&M відкрив один новий магазин в країні та збільшив продажі майже в чотири рази в порівнянні з 2018-м, до 227 млн шведських крон (близько $24 млн).
Читайте також –