Наслідки карантину: виручка H&M в Україні знизилася на 76%

Наслідки карантину: виручка H&M в Україні знизилася на 76%

30.06.2020 12:59
  553
rau

Виручка шведської мережі магазинів H&M в Україні скоротилася на 76% в гривні в другому кварталі фінансового року (1 березня – 31 травня).

Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише агенція Інтерфакс-Україна з посиланням на звіт компанії, за другий фінквартал продажі H&M в Україні склали 11 млн шведських крон ($1,18 млн), що в 4,6 разів менше, ніж за такий же період 2019 року (51 млн шведських крон, або $5,5 млн ). Таким чином, падіння в шведських кронах склало 78%, а в гривні – 76%.

Слід зазначити, що значне падіння товарообігу H&M в цей період було обумовлене вимушеним простоєм магазинів в період дії жорсткого карантину, введеного для боротьби з поширенням епідемії COVID-19.

Станом на 31 травня мережа H&M налічувала три магазини в Україні. Всі вони працювали в Києві – в ТРЦ Lavina Mall, Sky Mall і River Mall. Четвертий торговельний об’єкт компанії в країні відкрився в червні в столичному ТРЦ Dream Town.

В цілому за 6 місяців першого фінансового півріччя H&M в Україні знизив виручку на 19% – до 70 млн шведських крон (86 млн шведських крон за аналогічний період 2019 року), тоді як падіння продажів в гривні склало 28%.

За результатами 2019 року H&M відкрив один новий магазин в країні та збільшив продажі майже в чотири рази в порівнянні з 2018-м, до 227 млн шведських крон (близько $24 млн).

Читайте також –

Новини ТРЦ: Retroville, Dream Town, Sky Park, Nikolsky, девелоперська активність після карантину та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку