Виконавчий директор торгової мережі DIGMA: Соціальна відповідальність рітейлу

Виконавчий директор торгової мережі DIGMA: Соціальна відповідальність рітейлу

08.05.2020 07:55
  233
rau

Виконавчий директор торгової мережі DIGMA Олександр Чунiцький про те, що дає компанії благодійність і як карантин став перевіркою бізнесу на міцність.

Цей текст доступний також російською мовою

За 15 років існування компанії DIGMA цей рік вийшов найурожайнішим на проекти різного масштабу. Деякі довелося тимчасово поставити на паузу через карантин. Але більша частина планів – вектор руху компанії на найближчий рік. У колонці для RAU виконавчий директор торгової мережі DIGMA Олександр Чунiцький розповідає про те, що дає компанії благодійність і як карантин став перевіркою бізнесу на міцність.

Ідея благодійності у формі прямої продуктової допомоги нужденним з’явилася моментально. Без особливих роздумів. DIGMA – це магазини біля дому. У нас немає сильного автомобільного трафіку і великого потоку випадкових покупців. Своїх клієнтів ми фактично знаємо в обличчя. Це мешканці сусідніх будинків, люди різних соціальних груп, відчутна частка з яких – пенсіонери та соціально незахищені верстви населення. Ми завжди намагаємося запропонувати їм найбільш прийнятні ціни. Тому у нас в асортименті представлені різноманітні соціальні товари.

Такі люди дуже вразливі перед лицем кризи. Тому, коли трапився карантин, сумнівів не було: ми вирішили підтримати свого покупця.

Благодійність для DIGMA — не піарна річ. Не буду лукавити, згодом, звичайно, виникли думки про те, що наше добро може повернутися лояльністю і любов’ю клієнтів до компанії. Але на першому місці були не якісь багаторівневі піар-ходи, а реальні потреби людей.

Цей проект ми завершили. Заявок була колосальна кількість. Акція отримала потужний відгук. Компанія вклала понад 1 мільйон гривень на допомогу нужденним. На жаль, ми не змогли допомогти всім, хто звертався за допомогою. Тому ми вирішили не зупинятися, а розвивати наступні благодійні проекти.

З новими силами DIGMA планує другу хвилю благодійної допомоги. Це будуть продуктові набори з великою різноманітністю товарів.

Перша програма допомоги зацікавила наших партнерів-виробників. Деякі фірми самі зверталися до нас з пропозиціями своєї підтримки та участі. Це не може не надихати. Коли ми будемо стартувати, обов’язково оголосимо всіх, хто підтримав реалізацію цього проекту.

На проміжному етапі, до травневих свят, ми вирішили підключити до благодійності наших покупців. У більшості магазинів мережі DIGMA розміщений “кошик добра”, в який будь-яка людина може купити і покласти товар. З цього будуть формуватися набори, які DIGMA передасть нужденним — тим людям, яким ми не змогли допомогти під час першої хвилі продуктової допомоги. Крім того, в пріоритеті — ветерани. Списки ми отримали у “Спілки ветеранів” і вже працюємо в цьому напрямку.

Крім продуктової допомоги, ми вирішили допомогти людям із захисними масками — продавати їх за закупівельною ціною. Якщо завищувати цінник на найнеобхідніше, і вести себе непорядно, клієнти це обов’язково запам’ятають. Тим більше, що вони у нас постійні. У країні трапилася біда, а на біді не варто заробляти.

Все починається з людей

Карантин став перевіркою бізнесу на міцність. У таких умовах керівники повинні приймати рішення швидко. До форс-мажорів в умовах пандемії ми готувалися заздалегідь. У компанії був план до офіційного оголошення карантину. Зараз ми на кілька кроків вперед продумуємо дії для різних сценаріїв. Навіть якщо карантин не закінчиться 11 травня.

У важкі моменти ми намагалися не опускати руки, а скоріше знайти вихід. Наприклад, якщо не вистачало масок — шукали, замовляли невеликими партіями у різних постачальників. У такій нестабільній ситуації окремої уваги заслуговують наші партнери. Ніхто нас не підвів. Ні в поставках, ні в договорах.

Величезне людське спасибі варто сказати всьому нашому персоналу. Працівники торгівлі – люди, у яких немає можливості пересидіти карантин вдома. Хтось повинен відкривати магазини, поповнювати полиці, продавати продукти. Це їх поле бою в нинішніх умовах. І ми дуже вдячні за це.

На карантині компанія намагається допомагати співробітникам і морально, і фінансово. Ми розробили методики, за якими преміюємо персонал за виконання певних показників. А найголовніше – DIGMA зберегла робочі місця. Не робила дій з оптимізації та скорочення співробітників.

Щоб підняти бойовий дух, ми проводили флешмоби. Наприклад, співробітники офісу збирали з букв слова “ми вам вдячні” і робили фото. Це послання було адресовано всьому персоналу і великим теплом відгукнулося в колективі.

Ми дякували своєму колективу в соціальних мережах і спровокували другу хвилю. Наші покупці почали репостити ці історії, писати добрі коментарі і вийшов справжній вибух позитиву. Це дуже підбадьорило нашу команду.

Карантин вплинув на те, що люди переосмислили ставлення до роботи, до якості її виконання. У кожного з’явився більш високий рівень відповідальності за свої сім’ї, свої доходи. Про це говорить повна відсутність плинності в компанії. Наша укомплектованість персоналом – 99%. Це дуже високий показник для рітейлерів. Традиційно сфера торгівлі – це постійні кадрові зміни. Супермаркети часто вибирають студенти як проміжний етап своєї трудової діяльності. DIGMA робить все, щоб молодь залишалася у нас будувати кар’єру. Це не порожні слова. Середній вік керуючих магазинами – 32 роки, а їх заступників — 25 років. Молоді фахівці у нас в ціні.

За 15 років існування компанії цей рік вийшов найурожайнішим на проекти різного масштабу. Деякі довелося тимчасово поставити на паузу через карантин. Але більша частина планів – наш вектор руху на найближчий рік. Ставимо великі цілі і наполегливо до них рухаємося.

Виконавчий директор торгової мережі DIGMA Олександр Чунiцький


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку