Закохайся в українське: Всі. Свої відкрили магазин українських брендів у ТРЦ Retroville (фотоогляд)
Аркада патіо з арками, нові імена й рівно 100 українських виробників усіх напрямків: як виглядає і чим дивує новий мультибрендовий магазин локальних виробників Всі. Свої у ТРЦ Retroville.
Цей текст доступний також російською мовою
Новий магазин Всі. Свої почав роботу 21 серпня в Києві на просп. Правди, 47. Шопінг-простір розташований на першому поверсі ТРЦ Retroville, найближче до четвертого та п’ятого входу. Він став другим магазином мережі у торгово-розважальному центрі та четвертим у столиці за п’ять років існування проєкту. Через карантинні обмеження, щоб мінімізувати скупчення людей, від гучних івентів до відкриття відмовилися.
«Для нас цей магазин – не просто чергова торгова точка. Це – ще один крок, що допомагає розширювати ринок локальних виробників: якісних українських брендів стає все більше, і вони стають територіально доступнішими. Ми обрали ТРЦ Retroville як локацію для магазину, бо це сучасний торгівельний центр, який розташований у пішій доступності для 250 000 людей. Це означає, що ще більша кількість українців зможе познайомитися з локальними брендами і знати, що вони поруч щодня», – розповідає засновниця проекту Всі. Свої Ганна Луковкіна.
На площі 1585 кв. м представлено рівно 100 українських виробників. Тут вперше об’єднані два напрямки діяльності платформи: на одній локації продаватиметься одяг (51 бренд), взуття та аксесуари (21 бренд), білизна та домашній одяг (8 брендів), а також товари для дому та декору (20 брендів).
Концепцію об’єднання двох напрямків підтримали і в дизайні приміщення: посередині магазину створили аркаду патіо з арками, де розмістили бренди декору, дрібний одяг, аксесуари. Це дозволило логічно продемонструвати усі категорії товарів, що тут представлені.
В інтер’єрі, як і в інших магазинах мережі, переважають теплі, спокійні відтінки природних кольорів (палітра світло-бежевих, бежево-сірих). Також у новому просторі додали акценти: арки пофарбували в теракотовий, а примірочні – в насичений синій.
Цікаво, що магазин не має класичних скляних перегородок між зоною ТРЦ і магазином. Такий підхід назвали “концепцією відкритого простору”. “Ми перші на ринку рітейлу, хто запровадив таке дизайн-рішення: спочатку у ТРЦ Lavina Mall і ось тепер – у Retroville”, – запевняють в мережі.
Основу асортименту склали літні колекції, проте деякі бренди вже пропонують і нові осінні колекції. Представлені в магазині переважно колекції постійних резидентів Всі. Свої: одяг (SELFIE by Deeva, Vivalon, SEASON, Basic Story, VMMA та інші), взуття та аксесуари (Twins Store, Pryanik, Caruso Shoes, GOR, Капелюх тощо), а також декор (Osoka.Art, +Object, Woolkrafts та інші).
Є в магазині і нові цікаві імена: Камізелька, Hoodie Stories, Lipinskaya brand. Вони раніше не були представлені у мережі, тому можуть стати несподіваним приємним відкриттям для постійних покупців.
«За п’ять років існування проєкт Всі. Свої сильно масштабувався. Ми маємо чотири магазини, маркети, онлайн-магазин vsisvoi.ua, вечірки, івент-простір, гастрономічний проєкт «Своя Кава» та «Своє Морозиво». Всі наші подальші плани пов’язані з розвитком цих бізнесів. Також ми командою думаємо над альтернативними напрямками (таким собі «планом Б») на випадок другої хвилі чи посилення карантину», – говорить Ганна Луковкіна.
За її словами, зовсім скоро Всі. Свої анонсують спільний партнерський проект, спрямований на підтримку українських підприємців-початківців. Точні дати Ганна поки не називає.
Ще більше фото магазину Всі. Свої у ТРЦ Retroville – нижче у фотоогляді RAU. Фотограф – Роман Єременко.
Читайте також
Ганна Луковкіна, Всі. Свої: плануємо відкрити ще два магазини в ТРЦ у 2020 році