
Останні призначення в ритейлі: Comfy, Lacoste та SuperStep в Україні, New Balance, АЗК UPG, AB InBev Efes Ukraine


Хто з рітейлерів і торговельно-розважальних центрів номінований на премію RAU Awards – 2023, і в яких номінаціях.
VІ церемонія нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі та торгової нерухомості України RAU Awards 2023 пройде 6 грудня в Києві.
Цього року кращих з кращих будуть нагороджувати в 27-ми номінаціях, з яких 18 відносяться до рітейлу, а 9 – до девелопменту ТРЦ. Особливий приз вручається найуспішнішим людям з сфер роздрібної торгівлі та девелопменту: «Персона року в рітейлі» та «Персона року в девелопменті».
Переможці премії будуть визначені шляхом голосування учасників галузі, опитування гостей церемонії, а також Експертної ради, сформованої Асоціацією рітейлерів України.
Експертна рада та учасники ринку визначать переможців у наступних номінаціях:
Оцінюються та нагороджуються компанії сфери роздрібної торгівлі, які працюють в Україні як мінімум протягом календарного року до 30.09.2023.
Рітейлер року в drogerie – оцінюються торговельні мережі, які пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом та здоров’ям.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшій кількості магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті «Dollar Store» – оцінюються торговельні мережі, що пропонують товари непродуктового сегменту за фіксованою ціною.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торговельні мережі з площею магазинів від 100 кв. м (окрім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті портативної електроніки – оцінюються торговельні мережі з площею торговельних точок до 100 кв. м, що пропонують портативну електроніку та аксесуари.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в jewelry – оцінюються торговельні мережі, що пропонують ювелірні прикраси, вироби з дорогоцінних металів.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торговельні мережі з кількістю магазинів від 10, що пропонують іграшки та товари для дітей.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту.
Short-list формується з компаній, що управляють найбільшою кількістю магазинів площею до 500 кв. м. Дані щодо кількості магазинів беруться станом на 30.09.2023 року.
Компактний супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту.
Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів площею від 500 до 1000 кв. м; б) географічне охоплення включає щонайменше 3 області; в) товарообіг за 2022 рік. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Супермаркет року в FMCG – оцінюються торговельні мережі, що продають продукти і товари повсякденного попиту.
Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів площею від 1000 кв. м; б) географічне охоплення охоплює щонайменше 3 області; в) товарообіг за 2022 рік. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торговельні мережі, що продають товари для спорту, туризму та активного відпочинку.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для будівництва та ремонту – оцінюються торговельні мережі, що продають меблі та товари домашнього вжитку.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів площею від 500 кв. м; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті білизни та супутніх товарів – оцінюються торговельні мережі, що спеціалізуються на продажі білизни та супутніх товарів і відкрили станом на 30.09.2023 року щонайменше 10 магазинів.
Fashion-оператор року – оцінюються компанії, що працюють у сегменті fashion та відкрили на 30.09.2023 року щонайменше 10 магазинів площею від 300 кв. м.
Рітейлер року в аптечному рітейлі – оцінюються торговельні мережі, що продають лікарські препарати та медичні товари.
Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю аптек; б) географічне охоплення включає щонайменше п’ять областей; в) товарообігом за 2022 рік. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті ПЕК – оцінюються торговельні мережі, що продають паливно-мастильні матеріали та супутні товари.
Short-list формується за двома критеріями: а) найбільшою кількістю АЗК; б) товарообігом за 2022 рік. Дані щодо кількості магазинів беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для домашніх улюбленців – оцінюються торговельні мережі, що продають товари для тварин та супутню продукцію.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) кількість магазинів не менше 10; б) географічне охоплення включає не менше трьох областей. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Рітейлер року у сегменті меблів та супутніх товарів – оцінюються торговельні мережі, що продають меблі та супутню продукцію.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) кількість магазинів не менше 10; б) географічне охоплення включає не менше трьох областей. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Дитячий розважальний центр року – оцінюються дитячі розважальні центри, які працюють в Україні.
Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільша кількість ДРЦ; б) географічне охоплення. Дані щодо кількості магазинів та географічного охоплення беруться станом на 30.09.2023 року.
Персона року в рітейл – члени експертної ради під час заповнення анкети встановленої форми зазначають 5 осіб, які справили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського рітейлу в період з 01.01.22 по 30.09.2023. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють до фіналу, що відбудеться під час проведення RAU Awards: учасники заходу за допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards. Оцінюються та нагороджуються торговельно-розважальні центри орендною площею понад 10 000 кв. м, відкриті не пізніше 01.01.2022 року, де щонайменше 60% орендарів становлять мережеві оператори, і де якірний орендар займає щонайбільше 40% від GLA. До списку номінантів не включено ТЦ і ТРЦ, що знаходяться на тимчасово окупованих територіях.
Кращий малий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах та Кривому Розі (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова) орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м.
Кращий середній ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах та Кривому Розі (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ поза містами-мільйонниками – оцінюються торговельні центри, що працюють в обласних центрах та Кривому Розі (окрім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), орендною площею понад 40 000 кв. м.
Кращий малий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м.
Кращий середній ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ у містах-мільйонниках – оцінюються торговельні центри, що працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею понад 40 000 кв. м.
Відкриття року в девелопменті – оцінюються торговельні центри будь-якої площі, без урахування географічного розташування, відкриті в у період з 01.01.2022 року по 30.09.2023
Краща компанія-консультант у сфері торговельної нерухомості – оцінюються компанії, що надають консалтингові та брокерські послуги у сфері торговельної нерухомості та мають досвід роботи з торгово-розважальними центрами, а також національними та міжнародними торговельними мережами.
Незламний ТРЦ – нагороджуються ті ТРЦ, що найсильніше постраждали від дій російський окупантів, але змогли відновити свою роботу.
Персона року в девелопменті – члени Експертної ради під час заповнення анкети встановленої форми зазначають 5 осіб, які, на їхню думку, найбільше вплинули на розвиток українського девелопменту в період з 01.01.2022 по 30.09.2023. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють до фіналу, що відбудеться під час проведення RAU Awards: учасники заходу за допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.