
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Хто з рітейлерів і торговельно-розважальних центрів номінований на премію RAU Awards – 2021, і в яких номінаціях.
V-та ювілейна урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфери роздрібної торгівлі, e-commerce та торгової нерухомості України RAU Awards 2021 пройде 10 вересня c 19:00 до 23:30 у ЦУМ Київ (вул. Хрещатик, 38).
Цього року кращих з кращих будуть нагороджувати в 32-х номінаціях, з яких 18 відносяться до рітейлу, 8 – до девелопменту ТРЦ, і 6 – до сфери e–commerce. Особливий приз вручається найуспішнішим людям з сфер роздрібної торгівлі, девелопменту та сфери електронної комерції: «Персона року в рітейлі», «Персона року в девелопменті» та «Персона року в e–commerce».
Переможці премії будуть визначені шляхом голосування учасників галузі, опитування гостей церемонії, а також Експертної ради, сформованої Асоціацією рітейлерів України.
Експертна рада та учасники ринку визначать переможців у наступних номінаціях:
Рітейлер року в drogerie – оцінюються торгові мережі, що пропонують продукти, пов’язані з красою, доглядом і здоров’ям. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Рітейлер року в сегменті «Dollar Store» – оцінюються торгові мережі, що пропонують товари непродуктового сегменту за фіксованою ціною. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Рітейлер року в сегменті техніки, електроніки та гаджетів – оцінюються торгові мережі з площею магазинів від 100 кв. м (крім монобрендових магазинів), що пропонують побутову та комп’ютерну техніку, мобільні пристрої та аксесуари. Short-list формується за 2-ма критеріями а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Рітейлер року в jewelry – оцінюються торгові мережі, що пропонують ювелірні прикраси та вироби з дорогоцінних металів. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дітей – оцінюються торгові мережі з кількістю магазинів від 10-ти, що пропонують іграшки та товари для дітей. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Магазин біля дому/міні-маркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти й товари повсякденного попиту. Short–list формується з компаній, що управляють найбільшою кількістю магазинів площею до 500 кв. м. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року
Компактний супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів площею від 500 до 1000 кв. м; б) географічне охоплення включає не менше 3-х областей; в) товарообіг за 2020 рік. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Супермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільша кількість магазинів площею від 1000 до 3000 кв. м; б) географічне охоплення включає не менше 4-х областей; в) товарообіг за 2020 рік. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Гіпермаркет року в FMCG – оцінюються торгові мережі, що продають продукти та товари повсякденного попиту. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) кількість магазинів площею від 3000 кв. м; б) географічне охоплення; в) наявність в асортименті продуктової та непродуктової груп, техніки, одягу, товарів для дому тощо. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року
Рітейлер року в сегменті спортивного одягу та взуття – оцінюються торгові мережі, що продають товари для спорту, туризму й активного відпочинку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для дому та затишку – оцінюються торгові мережі, що продають меблі й товари домашнього вжитку. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю магазинів площею від 500 кв. м; б) найбільшим географічним охопленням. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.2021 року.
Рітейлер року в сегменті білизни та супутніх товарів – оцінюються торгові мережі, що спеціалізуються на продажу білизни та супутніх товарів, які відкрили на 30.06.2021 року не менше 10-ти магазинів.
Fashion-оператор року – оцінюються міжнародні компанії та бренди, які працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.2021 року не менше 10-ти магазинів площею від 300 кв. м.
Якірний fashion-орендар року – оцінюються іноземні компанії, що працюють в сегменті fashion, і відкрили на 30.06.2021 як мінімум 5 магазинів площею від 1000 кв. м.
Рітейлер року в аптечній галузі – оцінюються торгові мережі, які продають лікарські препарати та медичні товари. Short-list формується за 3-ма критеріями: а) найбільшою кількістю аптек; б) географічне охоплення включає не менше 5 областей; в) товарообіг за 2020 рік. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.201 року.
Рітейлер року в сегменті ПЕК – оцінюються торгові мережі, які продають паливно-мастильні матеріали і супутні товари. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) найбільшою кількістю АЗК; б) товарообіг за 2020 рік. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.201 року.
Рітейлер року в сегменті оптики та супутніх товарів – оцінюються торгові мережі, які продають окуляри, контактні лінзи та супутню продукцію. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) кількість магазинів не менше 10; б) географічне охоплення не менше 3-х областей. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.201 року.
Рітейлер року в сегменті товарів для домашніх улюбленців – оцінюються торгові мережі, які продають товари для тварин і супутню продукцію. Short-list формується за 2-ма критеріями: а) кількість магазинів не менеш 10; б) тгеографічне охоплення не менше 3-х областей. Дані щодо кількості магазинів і географічного охоплення беруться станом на 30.06.201 року.
Персона року в рітейлі – члени Експертної ради вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського рітейлу в період з 01.07.2020 по 30.06.2021. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення RAU Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі ТРЦ/Shopping Centre Awards. Оцінюються і нагороджуються торгово-розважальні центри, які працюють в областих центрах, а також містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею понад 10 000 кв. м, відкриті не пізніше 01.01.2021 рокуде не менше 60% орендарів складають мережеві оператори, і де якірний орендар займає не більше 40% від GLA. У список номінантів не включені ТЦ і ТРЦ, що знаходяться в тимчасово окупованому Криму, а також в окремих районах Донецької і Луганської областей, підконтрольних проросійським бойовикам.
Кращий малий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), а також в містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м
Кращий середній ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), а також в містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ поза міст-мільйонників – оцінюються торгові центри, які працюють в обласних центрах (крім Києва, Одеси, Харкова, Дніпра та Львова), а також в містах Маріуполі та Кривому Розі, орендною площею понад 40 000 кв. м.
Кращий малий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, які працюють у Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові орендною площею від 10 000 кв. м до 19 999 кв. м.
Кращий середній ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею від 20 000 кв. м до 39 999 кв. м.
Кращий великий ТРЦ в містах-мільйонниках – оцінюються торгові центри, що працюють в Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові, орендною площею понад 40 000 кв. м.
Відкриття року в девелопменті – оцінюються ТЦ/ТРЦ орендною площею від 10 000 кв. м, що працюють в областних центрах, відкриті в період з 01.07.2020 по 30.06.2021.
Краща компанія-консультант в сфері торговельної нерухомості – оцінюються компанії, що надають консалтингові та брокерські послуги в сфері торговельної нерухомості, та мають досвід роботи з торгово-розважальними центрами, а також національними та міжнародними торговими мережами.
Персона року в девелопменті – члени Експертної ради при заповненні анкети встановленої форми вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського девелопменту в період з 01.07.2020 по 30.06.2021. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення RAU Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Кращі рітейлери в e-commerce. Оцінюються і нагороджуються інтернет-магазини, що працюють в Україні не менше року до 30.06.21. Аналізується період з 01.07.2020 по 30.06.2021. Оцінка проводиться за даними відкритих джерел та спеціального ПЗ за 4-ма критеріями, що мають різний коефіцієнт.
Номінації:
Персона року в e-commerce – члени Експертної ради при заповненні анкети встановленої форми вказують 5 осіб, які зробили, на їхню думку, найбільший вплив на розвиток українського девелопменту в період з 01.07.2020 по 30.06.2021. П’ять кандидатів, які набрали найбільшу кількість балів, потрапляють у фінал, який пройде під час проведення RAU Awards: учасники заходу з допомогою інтерактивного голосування обирають переможця. Від однієї компанії в short-list може бути представлений тільки один номінант.
Гостей заходу чекає комплексна розважальна програма: церемонія нагородження, банкет, святкова програма і networking.
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева
Контактні особи з питань реклами та партнерства:
Юлія Кушка
Анна Купрієнко
Лариса Кадура
https://awards.rau.ua/