Гендиректор Vodafone: Розраховуємо увійти в двійку лідерів з продажу смартфонів в Україні

Гендиректор Vodafone: Розраховуємо увійти в двійку лідерів з продажу смартфонів в Україні

13.09.2018 08:25
  207
Ukrainian Retail Association

У 2019 році один з найбільших операторів мобільного зв’язку в країні – Vodafone Україна – планує розширити мережу фірмових магазинів до 350 торгових точок.

Про це в інтерв’ю Delo.ua розповіла генеральний директор компанії Ольга Устінова. «Ми розраховуємо увійти в топ-2 рітейлерів мобільних телефонів в Україні. Наступного року хочемо довести число магазинів до 350», – сказала вона.

За її словами, вже зараз Vodafone Україна об’єднує 70 власних торгових точок, а до кінця року планується відкрити близько 200. «Хочемо стати помітним гравцем, в тому числі на ринку смартфонів. Ми підписали контракт з одним з відомих вендорів (HMD, що розвиває бренд Nokia) і нещодавно запустили цікаву акційну пропозицію на основі cashback. Це перший подібний досвід, хочемо побачити реакцію абонентів і будемо планувати інші акції, наприклад, напередодні новорічних свят», – підкреслила Устінова.

У той же час, топ-менеджер мобільного оператора зазначила, що мета розвитку компанією роздрібного бізнесу відрізняється від інших рітейлерів. «Мета розширення на цьому ринку у нас відрізняється від класичних рітейлерів – це не заробляння грошей на продажі смартфонів. Майже половина наших абонентів не мають смартфонів. Які б «розумні міста» ми не запускали, які б mobile ID не пропонували, якщо у людей банально не буде можливості цими послугами скористатися, все це не запрацює. У абонентів повинні бути смартфони в руках. Наше завдання – наситити нашу мережу смартфонами, щоб клієнти могли скористатися цифровими послугами, які ми пропонуємо і будемо пропонувати в майбутньому», – пояснила глава Vodafone Україна.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що партнером Vodafone з пошуку локацій для торгових точок стане компанія Retail & Development Advisor (RDA). Директор Vodafone Рітейл Денис Позняков в коментарі RAU уточнював, що в цьому році компанія концентрується насамперед на містах з населенням понад 100 000 чоловік, а в наступному – розширить географію присутності й на міста з населенням 30 000 чоловік.

Читайте також –

Vodafone відкрив преміум-магазин для бізнес-клієнтів з торговою зоною


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку